Fotos vom St.Eirer Stammtisch

de werbetrommel rühr ma um und zum metro foahrma a um ane tempo zu kaufen für eure tränen ggggggg
na servas des werd wos.
mir müssen nur noch an obmann/frau für den fanclub wählen und de mädls einkleiden´…

traust di owa eh net, etsch betsch grrr

lg
rol

he he, des is äzend…na ja, wos oalles falsches licht ausmacht…

pepo

ZENSUR, wegen der lieben Kinderlein.
:wink:

erstens hob i ka problem damit,
weil jo eh fesche beine hob ggg
zweitens ma jo eh net seiht werd des is haha
und drittens des warscheinlich eh keiner mitbekommt etschipetsch!!!


lg m.hex

technische Detailfrage: wächst da die Nase synchron…???
lool

im trockendock … :frowning:

dafür hol ich mir morgen meine neuen Z6 reifen, die werden dann auch gleich draufgenagelt

ich hoffe spätestens am woende schon wieder ein ausfahrterl machen zu können
daumendrück

lg

wieder vernichtn, wenn er des liest;;;))
lg
hg

trau i mi. bin grod am überleger ob
i ned für des gebein ein extra posting
„wer kennt die beine dieser dame moch“

lg
hg

irgendwos mochst du foisch glaub i
wieso wüst du die damen einkleiden
meine gedaunkn gengan immer in die
aundere richtung;;;;))

und is glück is des, dass tempos jeder
verwenden kaun, auch euch selbst würden
sie helfen;;;))
lg
hg

jo des mit de tempos des wird so a gschicht ggggg aber des gokart fahrn des los ma eich gwinnen weil wir hobn de brateren schultern…wast eh wegen dem luftwiederstand aber bei der luftmadratze kann des der vorteil sein wegen der gleitfläche und beim darten sind wir so de besten wir treffen dort viele bekannte dann passt a und wer mehr kennt gwinnt ggggg

bin a hosilulu

owa aundererseits:
[url=http://www.1000ps.at/forum/fb.asp?m=981366]http://www.1000ps.at/forum/fb.asp?m=981366[/url]
lg
hg

i woascheinlich eh gelüncht;;;))
lg
hg

du wirst nur geteert und ins bierfaßl geworfen, für alle fälle bekommt no swimmflügerl…ab 2 promül(l) brauchst es e lol

pepo

letzten bewerb schiasst olle nieda und scho
host gwuna;;;)) tolle theorie;;;))
lg
hg

schmeissn is owa ka strof;;;))
no dazua wenn i schwimmflügerl auch noch bekomm;;))
lg
hg

bin gaunz deiner meinung

[url=http://www.1000ps.at/forum/fb.asp?m=981366]http://www.1000ps.at/forum/fb.asp?m=981366[/url]

kopfduckundwegrenn
lg
hg

wenns a stroaf haben wüllst dann nehm’a statt bier himeersaft…

a jo, vergiß net am donnerstag (g)ackern, der arno spült und i moch die technik und spü bei ein,zwa numma mit.

pepo

amoi notiert - i hoff es geht sie
aus, kaun sein, dass i besuch kumm,
was i owa no ned so genau
lg
hg

in eigener sache gggggg. gibts an zeitplan a ggggg und is gedocht das ma schloft a amol gggg (zimmer/zelt/moped/auto) und mit wem ?
wast eh wir san kane eingebohrenen und mussen net ham zu kasnudl.