WSBK/WSSP News 2017!Part I,II !

Wie, …wo??? :eyes: …Kannst du das spezifizieren, …oda muß i „gurgeln“??? :dizzy_face:

DAS wär nach meinem Geschmack!! :smiling_face:

Werd durch Abwesenheit glänzen!! …Aber nicht wegen terminlichen, sondern aus pragmatischen Gründen!!! :hushed: …Da die eh jedes 2. Jahr, quasi vor meine Haustür, aufschlagen, …spar ich mir die Weltreise nach Tulln!!! :cold_face: …Wünsch EUCH jedoch viel Vergnügen!! …Danke, daß du mich in Erwägung gezogen hast!!! :smiling_face:

schod,owa so a Wödras vo Lentia stromowärts noch Tuin warats a ned gwest,Germi,…wos sois,i werd hoid mitm bert…a Trankl auf dei Woi tringa!!

Danke für die Info!! :smiling_face:

Das befürcht ich auch!!! :worried:

Eh nit! …Woa a bewußte Ibatreiwung!! :cold_face: …De ondare is hoit so noh!!! :hushed:

Charmant!!! Danke!! :smiling_face: …Aber vergiß ned, …letzts mal hat der Bert bezahlt …und nächstes mal bin ich dran!! :sunglasses:

no daunn…bis zn nextn Moi…bei da Bike Linz 2018!! {;D {;D

De sein mehr für Road Racing , wie hat schon Obelix gesagt ,
de spinnen de Briten .
mega Bilderl

[color=#0000FF]hods ned,…"de spinnan …de Finnan"ghassn,andrea???in Auspülung auf den Foahrstü des leyda a scho vawichanan…JARNO SAARINEN…gmünzt??? :eyes:oda woa da Mika gmaant??

des Pic hod mi stoark aunan GP MACAU darinnat…kunnt fost da Horst sei!! [/color]

termin steht scho fest?

klass kunnt a sprungbreddl fiad jungan wearn!

Ich bin gespannt, wie oft sich di Reporter wegen der zerfurchten Bedingungen verhaschpeln werden :cold_face: :wink: :wink: :cry:

Des is a Kaas!!! :sob: …Sowos daugt ma bei den 4-rädrigen auch nit!!! …Nochher wird woi wida gjammert, …wer ned wöchn Vorteil hod!!! :dizzy_face:

Touche!! :grin: …Schuld ist, wie erwähnt, mein persönlicher Pragmatismus!!! :hushed: …Der Hundling :rage:

Wos liegt, …des pickt!!! :smiling_face:

Yep,Leutz,jetzt sans nua mehr 2 Wochn bis zn Saisonstart vo WSBK/WSSP auf Phillip Island,woow!!

Etliche techn.Vaändarungan gibs bei WSBK/WSSP…u.zwoar:

De Drosselklappn miassn lt.Homologation,…den Standard der Strossnversionan vo de Mumturradln entsprechn,no do schau di au!

[8|[size=160]A bei da WSSP gibs wos Neix,hm,…de Supaspuart hobn jetzt a de Meglichkeit vo …Flag to Flag…d.h.wenn sies Wedda

ändart…kennan de aun de Box foahrn…u.de Roafn wexln,klass!!! :wink:[/size]

Nua mehr 1(!!!)Wochn bis zn Saisonstart in Down Unda!!!

nua no 8(!!!)Täg,…daunn is vuarbei…mit da Woartarei!! :wink: