2 Takt Stammtisch in Wien >Start 30.7

nur, wenns eis vom italiener gibt … :wink:

…Wr. Neudorf einen Eissalon haben der noch dazu das Eis vom Zannoni vertickt wird es mir eine Freude sein :wink:

 … ich des eis vom zanoni ned spitze find sondern eher artificial und an eisg’schäft, das seine fische in paris kauft statt selber im nahen ozean fängt ned’ trau, werd’ ich des selbstgemachte, köstliche eis vom italiener selber mitbringen - aber noch is es ja ned so weit … und jetzt belohn’ ich mich und hol’ mir aans … :wink:

… an Gusta host scho recht :grin:

I wort aufn Web Check in … :sunglasses: :wink:

woa owa wirklich guat - und des kugerl um 95 cent … do gehtsma so wie bei den preisen in albanien - I schenier mi beim zohln … :wink:

… gibt jo eh immer „mehr“ oiso is es eh gerecht :wink:
Sei Erdbeer Eis wos jo eientlich Erdbeer-nüsschen Eis hassn miassat is wirklich a Wahnsinn … schmeckt afoch Echt :wink:

…aum omd woan aa vü mehr leit ois aum SA-vormittag - wia I gaungan bin, woan draußt fost olle tisch’ besetzt…

… es gibt scho klassische Zeiten und a Eis umma 10 is ned jedamaunns Soche😊
Eher Naumittog… nochn Kaffee…

… man schlürft zerschd an Cappu und nochat um ca. 12 fe hausta a Kugal ind Marülln :grin:

…nach´m Urlaub werma genau das tun … in dieser Reihenfolge :wink:

ich zieh’ den morgigen stammtisch vor und hau’ mir die kugeln noch heut’ ins hirn, weil mich das moppet morgen in die berg’ bringen wird … :wink:

…bin i gern, und do gfreit se mei Gmiad …:musical_note::notes::musical_score:

Viel Spass in de Berg und jetzt a Geheimnis…wir wern a in de Berg fohrn😊

welcher Stammtisch ? weil da Richtig Taktike is eh erst wieder am 13.8 :grin:

passt eh weil Morgen oder am So - Pettenbach ohgsagt is …

i wünsch Dir und a dem Onki , incl Eurer Begleitung Viel Spaß in de Berg :smiling_face: :grin:

lg.

super idee - paß auf beim obefotofiziern … :wink:

… nur mehr im Sitzen pinkln und a fotografiern … so kaunn nix mehr danem geh :wink:

Schluß mit Lustig :dizzy_face:…Morgen daun gehts weita mitm II. Vindobona Due Tempi Stamminga an bekanntem Ort . Vorausgesetzt das Universum hat erlaubt dos i Morgen in da fruah noch lebend auf mein Kropfn auffe greiln kaun :grin:

cirio!

ich war gestern am abend dort - mit der bösen maschin’ … als ausklang für die gelungene revision/wartung und nach dem bad in der donau, an welche mich die konsolidierungsrunde geführt hat…
das eis, wie immer … einfach lecker … :wink:

Der Termin wurde auf Morgen - Sonntag 14.8. verschoben :wink:

Nächster Termin am 27 August 2016

bei schlecht Wetter am 28.

Zeit : 10.30 - 12.30

lg.

das hat auch nix geholfen - da hab ich mir den erzberg von visavis angeschaut … :wink: