KTM Österreich startet gleich ............

KTM Österreich startet gleich mit 14 Fahrern in das Offroadprogramm der Saison 2015
Unter den 14 Fahrern finden sich einige bekannte Tiroler Namen, allen voran Ex-MX2 Staatsmeister Lukas Neurauter aus Sautens und Junioren-Endurostaatsmeister Bernhard Schöpf aus Karres, die eine Vertragsunterzeichnung bei KTM geschafft haben. Im Aufgebot der Jugendförderung stehen die Jungs Lukas Stucken aus Sautens und Manuel Perkhofer aus Rietz, die für das KINI KTM Junior Pro Team an den Start gehen werden.

mehr auf

ECO - Enduro und Motocross

man kann es kaum für möglich halten,was die rennstrecke in rietz,an talenten zutage fördert,
na guat,oana moant imma noch,de province serie interessiert koan,
guat,is wiass is

griasserl

aso,auch dieses jahr gibt´s wieder einen stattsmeisterschaftslauf in rietz/tirol,
nachzulesen in meim alpencup fredel :wink:

Oarm Sill :wink:

Weil Du kaunst Dei Bleede Hetzerei , und glei Beleidigt Spieln a ned lassn sonst bischt Kraunk gell :grin:…So Lerne Er halt Endlich zwischen Nationalen und Internationalen Angelegenheiten im Enduro -MX Moppal Bereich zu Unterscheiden und wennsd des auf Deine Oidn Tag Endlich gegneisst hosd , daun kommst halt wieder her und schüttst Deine Läppischen Quereln weiter aus :wink:…mochst es eh schon gaunz Guat , wird aber noch besser gehn odrr? :eyes: :grin:

sei doch nit imma glei beleidigt,
fakt is,das imma herabschauend,meine alpencup beiträge interpretiert hast,
aber wia da germane auf anera tm in kundl mitgfahren is,du sehr woll vo der qualität des alpencup ,na jo, angetan warst :grin:
was den eigentlichen beitrag betreffen tuat,
de buaben aussm oberland,stehen auf der gehaltsliste vo KTM,wer wünschat sich das nicht,
koa mowed kaffen,de verschleissteile kostenlos,da kann ma mal am ondan ktm fahrer,
an luffi oder a gasseil ummasunnst umme lassen,
leider fahren ma yamaha und do gibt´s koa werks unterstützte in tirol :grin:

mir fahren seit über 20 jahr rennen in da hobby klass,und des kost a geld,
s oanzige sponsoring is, das de werkstatt nit 100% nimmt,aber is a koans,werd ja nix hinnig bei am guaten mowed :grin:

griasserl

Griassal Pg

das ist nicht das tratsch forum,oiso bleiben ma beim thema.
da handelt es sich um motorradsport,und nit warum hob i koa ktm

griasserl

… meinem Chef seine BMW isch gestern verkauft worden … wies der Zufall will nach Landeck :wink:
Hab gleich an dich gedacht und dass es Zeit wird dass ma uns amoi wieder treffen.

lg und schönes Weekend :smiling_face:

da sieht ma mal wieder,das de bauern in meiner gegend, koa ahnung vo motorradln haben.
:grin:
aber bmw fahren is holt in…
wennst a bilderl davon hast,schick ma des oder tua´s in feine forum eine,
könnt leicht sein,das des 2 rad in meiner nachbarschaft aufkreutz,da is a ,
na jo, illegale bmw werkstatt,aber i woass vo nix :grin:

griasserl

Obagscheid :wink:

daun brauchst oba selm a ned so Groß Kozig Duan und des Sprüchal Genauso steckn lossn in da Joppn Taschn

sei doch nit imma glei beleidigt,
fakt is,das imma herabschauend,meine alpencup beiträge interpretiert hast,

weil wos des mit motorrad sport zum duan hod mechat i a gern wissn …Vielleicht erklärst mas jo eines Tages …dann kannst a glei weida mit de Erklärungen im tm moto 3 fredl weitamachn …jo i was des taugd da oba ned weilsd koane Argumente hosd und wem Recht zu geben Ganz Egal oba recht hod-des ist für Dich Absolut ausgeschlossn …macht ma aber nix kenn Die eh scho paar Jahre und weis schon wia Einfach dosd gestrickt bist …do hob i Ehrlich gesagt eh NIX MEHR anderes erwartet …und in Deim Alter sowieso nimma …Der Zug isch scho lang abgefahren …Nur den Schmähh kannst mit Deine Leut spieln , mit mir ned , und wenns ma wieder mal zu bleed wird daun sag ichs Dir schon darauf kaunst Anen lossn und wenn nit ists ma a Blunzn :wink:

lgpg

… 2011er BMW K1300S in dem gewöhnungsbedürftigen „Weißgrau“. Das einzige was verändert wurde ist der Cavapcici Auspuff aber sonst alles original.

lg

… schaut des Teil aus:

[image]http://1.bp.blogspot.com/-Pdri1BU96A0/Tjo97FmYAeI/AAAAAAAAAKI/2Q00BRCRZvs/s1600/BMW+K1300S_c.jpg[/image]

…soooooo schlimm is BMW fahren auch wieder nicht!
Schlimmer is gor net mopedfahren :grin:

seh ich auch so …und Eine Hattens ja auch Die sogar mir gefallen hatte(Buidl) :smiling_face: …sodale :sunglasses:des dann mit am 2 t Murl und 125 ccm -und als SM Version dazua Deutlich abgespeckt und i wär mit da Propella Compania :sunglasses: sicha ins Gschäft gekommen …aber so ? :eyes:.
.was Momentan Anbotn wird ? :eyes:…Na Danke ! :grin: :sunglasses: :sob:

da bleib i gern bei dem was ich hab solangs ebn nix besseres in der klasse für mich gibt.

Lg Pg

is so schiach,oiso leicht zum erkennen :grin:
sowas konn ma verkaufen,i mi immer wieder wundern tua,

griasserl

… oba des Teil fohrts sich gor ned zwida Silli :wink:

… oba des aug’ foat jo aa mit, Gerry - oder täterst’ dich auf die frau wurst draufsetzen, nur weils angeblich a erlebnis is, des zum tuan ;-? … kicher:wink:

augenweide is des ding wirklich kane und sie schaut im vergleich mit der vom pininfarina gestylten aa irgendwie zsammgstopplt aus … :wink:

könnt schon sein,bin ja einige bmw´s testweisse gefahren,weils mi interessiert hat,
wia sich des so anfühlt,aber für mich warat des nix,
guat es gab auch welche, die der meinung waren,a 11er katana is schiach :grin:

griasserl,aus traum wetta in de berg

… suacht mei Chef und der hod Kohle … is oba nix gscheides zum finden :wink: … leider

i nimm an er will a originale haben,da is unter 7000.- nix zum finden,
de verbastelten genggen um unter 5000 a selten her,
will a a originale silberne,wia da prototype,
oder ganggat a ondane,logo original lackierte auch ??
in der tiefgarasche,steht zeitenweisse a erstbesitz 11er,silbern/weinrot,
i hab ehm 7000.- geboten,war ehm aber zuwennig,top original zustand.
wenn i die bilder find ,send i sie dir mal,
falls a oane aus germanien a haben möchte,was ja doch einige behörden wege mit sich bringt,
könnt ich mal meine quellen anzapfen…

griasserl

… Geld spielt koa Rolle und ja es sollte Silber sein aber wenns original ist wären Fotos der Weintoten toll … bitte send ma die Bilder per Mail oder in unsern Forum.

Vielen Dank :wink: