chopper insider hülfe dad i braucha :)

griass eich biker,

oiso i bin gonz neich do dazuakemma und mecht erschtamoi schee brav grias god song :slight_smile:

oiso i hob mi scho a wengal umgschaugt wega am bike, und hob a scho gfunden wos ma gfoin dad. no jo weil i hoid so des gmiatleche bevorzug bin i hoid auf chopper kemma
owa i kenn mi jo goa ned aus mit de chopper,

i woas blos oans weil i erst wieda ofong duads a kleanane.

de bik`s de ma gfoin dadn is a Yamaha 650a Drag Star (classic schaugt scho hoas aus) und a Honda 600 Shaddow, mei jo de Yamaha 500 oda 535 Virago war a ned schlecht… so und etz häng i do und woas ned wöche gscheida war…

kinnts ma es vieleicht a wengal hoiffa damit i ned a schmoan kauf.

a jo wos no wichtig war i werd meisten mit mein spozal untawegs sei und sie soid scho a gmiatlich sitzn kina :slight_smile: sunst werds grantig hihi

mi dads gfrein wenn i a poa guade tipps griang kannt,

wünsch eich a unfoifreie bikesaison

countryearl aka Günter

ba de Chopper, owa I glaub sitzen tuat ma auf olle ziemlich gleich guat (oda schlecht) - was I selba net genau. Wos I owa woas is, dass de Virago an Kardanantrieb hot, do dasporst du dia as Kettnschmiern. Shadow 600 hot, glaub I, Kettnantrieb und vo de restlichen woas I des a nit genau.
I glaub I bin da damit a net wirklich a Hülfe, owa I dazö hoit des wos I woas.

lg robert

650 Dragstar, mit weniger Leistung wirst ka Freid ham. Die schaut toll aus, geht besser als zB die Shadow 600 und ist zuverlässig. Wenns nach mir gänge…noch mehr Hubraum…!

Jörg

habe ich selber gehabt.
zur sozia tauglichkeit kann ich nur sagen, daß eine solche praktisch nicht vorhanden ist.
leistungsmässig spielt sich auch nicht viel ab, erst recht nicht zu zweit.

spar lieber noch ein bisserl und kauf dir was ab 1000cm³, vor allem wenn du zu zweit fahren willst.

donk da für dein tip :slight_smile: de dragstar gfoid ma e fost bessa wia de shaddow, oba i woas ned ob i mi auf mehra hubraum traun soi … bi 22 joah nimma gfoan no jo schau ma moi

jg Günter

mehr ccm sind durch nix zu ersetzen.
würde die 1100er dragstar vorziehen. derzeit um ca. 8285.- im angebot lt. yamaha A.
ca 20 ps mehr und ein pluß an drehmoment, sowie ein fahrgestell + bremsen die 1a sind da geht sogar ein bisschen „anrauchen“.


"und umbauen kann man das ding :-)))))))))) "

fg

hat mit 39 erst den Schein gemacht. Der hat nicht lange herum getan und hat sich gleich eine GS 1100 gekauft! Chopper san eh gemütlich und gehn net wia de Sau! Ein anderer Bekannter hat nach 25 Jahren a 800er Suzuki-Chopper gekauft. Er denkt scho an was größeres. Bedenke: Die Chopper san schwer und ham wenig PS im Vergleich zum Hubraum! Probefahrt dringend empfohlen…

Jörg, der dir die 1100er Yamaha empfehlen tät!

hmm des gibt zan denken oba im positiven sinn… vieleicht soid i dazuasong bin 1,72 gross und hob 75 kilo moansd das des zommabassd mit ana so schwaren maschin ? lolwech nit das i drauf ausschaug wia wenn as radl aloa daherkimmd

hehe olle song bis etza das i ma a schwarane hoin soid… i loss ma jo e wos song und a übazeing

mercy und lg günter

draufsitzen und wohlfühlen, dann passts!

Jörg

donk da erscht amoi a für dei ontwort de liegt voi im trend wos ma bisher gschriem woan is… oiso werds aufgeh und probefoan erscht amoi a 600er und nocha steigern… moi schaun wos as weiwe spricht lach wenn de schwara recht vibriert sogts ee nimm de grosse fg

lg günter

des ned so recht auskennan ggg oba dir a recht scheena donk dasd ma gschriem hosd…

btw i denk des wern e mehra lesen und mecht an dera stö ollen donken das ma mit eanane tips weidahöfan…
i glab do wern ma scho no a gaudi hom do herin

des gfoid ma echt :slight_smile:

lg Günter

dann die DragStar!!

LG Rockford

hallo,

ich würde dir eine dragstar 1100 empfehlen - hab ich selbst auch und bin echt zufrieden damit.

von der 600er würd ich dir abraten - spätestens nach einem jahr hast lust auf was grösseres. die 1100er ist eh leicht zu fahren, sie wird dich schon nicht abwerfen :wink:

damits dein mädl bequem hat kannst dir einen sissybar montieren, kommt ganz drauf an ob dir das optisch auch passt.

Gruß,
TheSans

Hi
Ich habe beide DragStars gefahren und besitze sie noch immer. Habe mit der 650er angefangen und war eigentlich sehr zufrieden. Wollte aber bald „mehr
power“ und habe mir die 1100er zugelegt. Keine Angst, die 1100er ist zwar nicht ganz so handlich wie der kleinere und leichtere 650er aber sie macht einfach mehr Spaß. Und vor allem wenn du viel mit Begleiterin unterwegs bist ist die 1100er
sicher die bessere Wahl. Tempo 50 und fünfter Gang
aus dem Ortgebiet raus beschleunigen, das geht mit der 1100er ohne ruckeln. Und es gibt wirklich jede Menge Möglichkeiten für optische Verbesserungen, allerdings auch für die 650er.
Egal wofür du dich entscheidest, viel Spaß.

…schon gefunden ?
bin leider kein funkenschuster.

fg

hab ich auch gehabt. extrem zuverlässig und billig in der Haltung. Allerdings paß aufs Baujahr auf. ich glsube bis Bj. 97 hast du nur 4-Gang Getriebe. Außerdem wird sie seit 2jahren nicht mehr produziert. Nachfolger ist die " Black widow "
Aber egal es werden dir beide irgendwann zu schwach auf der Brust werden.
Gruß Robert

Hab seit einem Jahr a schwarze Witwe :slight_smile:

750ccm, 45PS, 240kg, Autobahn knapp über 160km/h

Einfaches Handling, wunderbar zum Fahren, auch in den Kehren! Fahr meist nur Bergstrasseln, in Tirol gibts eh nix andresgg

Fürn Sozius hab i gehört is es eher nit bequem, aber des is auf einem normalen Chopperle fast nie der Fall, da müßtest scho a Gold Wing oder E-Glide kaufen :frowning:

Mehr ccm schaden nie, aber wennst klein anfangen willst, reicht die BW allemal :wink:

Wennst mi nit täuscht, is sie grad in Aktion. Statt 9.150,-- um 7.390,–

Umbauen läßt sie sich auch ganz toll :-))

Viel Spass beim Aussuchen und dann viel Freude beim Fahren :o)

Lg aus Tirol … >:o)) …

wenn du dir einen chopper zulegen willst, denke immer (!) daran: chopper fährt man ohne walkman oder stereo-anlage … d.h. man genießt den „sound“ des bikes …
nun haben natürlich auch 500er oder 650er eine gewisse art von „sound“ - und ich erinnere mich an dieser stelle immer wieder gerne an die frisierten mopeds aus den späten 60ern :wink: - also, um nicht zu sehr in erinnerungen an alte zeiten zu schwelgen: hubraum mit entsprechendem (auspuff)rohr und minimalistischem „schalldämpfer“ (auf deutsch: drahtwasschl im röhrl) kann zumindest bei choppern durch nix ersetzt werden - glaube mir! :slight_smile:
abgesehen davon, daß wenn du viel zu zweit unterwegs bist, es eine kleine maschine wahrscheinlich schwerer dapackt … kommt natürlich auf eure staturen auch an …
wünsch dir weiterhin viel spaß beim moped-aussuchen!
love, peace & blubber!
1400

danke für die nachricht - ich hab den fehler schon gefunden. aber ich sag nicht, was es war sonst blamier ich mich schrecklich fg

Gruß,
TheSans