Biker helfen Tieren

… und falls du es dir anders überlegst was ja sein kann is es auch kein Thema … :wink:wennst schon an so an klan Kabinentiger ghobt host wast eh wia siass de sein können :wink:

… so viel Scheiss wir auch schreiben im Grunde samma gaunz in Ordnung WIR OLLE :wink:

Diesmal wirds Anscheinand wirkli wos :wink: …hob scho aum Mittwoch ummadumm gschaut um Die Nötigen Utensilien dafür zu Besorgen , damit möglichst Viele Gemütliche Plätze angeboten werden können . Unta Anderem wirds a a Riesen Kratzbaum-mit Schlaf Wippe seyn ,(deckenhöhe in da Hittn is 3,20 Metres :sunglasses:…Den werd i daun mit da Schraunk Waund Verbinden , weyl sowas hobns bisher Alle Gern angenommen , zumindasd Die Meinigen , und a wenns mi mal ned sehn woitn-woars Ideal :grin:…des kam owa eh ned oft vor …zumindasd weniga ois des bei mir mit de Mentscha so is :wink: :grin:

Lg Pg

… is immer a Hit 4 so a Viecherl :wink: jagen klettern und schnorchn … des kannans perfekt, nau jo und schmusn a :grin:

Stimmt und weyl ma Diese Eigenschaften und auch Das Eigentliche Wesn eina Katz , abgeht, wirds ebn Zeit Wieder amol so an Hausgeist , Der sogar mi vastehn kaun und will :grin:, anzuschaffn :wink: …Vor a poar Jahren wo i no im 4 a Hieb Gwohnt hob …War Das (Buidl nicht meines) Der Eigentliche Hausherr-Namens Napoleon -ruf Name Nappi :grin:- Woar a Griabige Zeit , und a dos de Oide noch Bavaria oh gwischt is wos owa eh zu Vaschmerzn woar :grin:…Samma eh im Guatn auseinanda gangan …Ollas Vagessn und Verziehn …Nur ans ned Sie hod Eam ofach in ana Nacht und Nebi Aktion mitgnomman , wo i in da Hackn woar …UND GENAU DES VAZEIH ICH IHR NIE BIS ANS LEBENS END :rage:

Lg Pg

und an haufen Meis, Rotzn und Vegln hambringan des kann unsare a ganz guat.
Mir habn überhaupt an Tiergoarten dahan.
Kotz, Hund, Reptilien und Lebenfutta.

Gruaß vom Tiergarten am Land

lg

…owa des werte ich als Zufriedenheit da Katz, im Bezug auf Die Mitbewohna Namens Mensch :grin: , Die ebn auch dazu Beitragen möchte sich Erkenntlich -bzw a Bissal Dankbar zu Zeign :grin:…weyl ane Die zb zum Billa geht und Dir a Jausn kauft , hob i bisher a no ned kennan glernt :grin:-zumindasd koa 4 Haxate :wink: :grin:

Lg Pg

Unsere is jo a richtige Landkotz, kann immer aus und eingehen wies will. Aber mittlerweile waß da mir ned so gern ihre Meis habern, drumm legt sie de Viecherln immer zu de Hund die letzten Joa. Derfrisst alles!! Uns san de Meis a bissl zgla, da werdma ned satt.

… eh sehr ähnlich … Kotzen san a sehr stur :grin: :grin: :grin: :wink: :smiling_face:

…daun braucht ma zu Dir Oiso a ned ausse foahrn :sunglasses:.
…und i Trottl hob ma scho üwalegt wos i da ollas so stöhln könnt :eyes:

Im Haus haumma a noch zwei Katzeln. Ich hatte einen Terrier und 16 Terrarien in denen ich Schlangen und Gekkos züchtete. Erfolgreich, aber irgendwann war mir die Arbeit zu viel und ich gab eines nach dem anderen auf. Der Hund lebte 14 Jahre und die Katzen sind jetzt auch alle in einen biblischen Alter … die erste ist schon von uns gegangen … das heißt wor bekommen wieder Platz :wink:für Nachschub.

[image]http://www.dogbreedslist.info/uploads/allimg/dog-pictures/American-Staffordshire-Terrier-2.jpg[/image]

[image]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/57/Tokay_Gecko.jpg/640px-Tokay_Gecko.jpg[/image]

Recht hobns :smiling_face: :grin: :grin:

… meine Tochter wird auch eine nehmen … die is so wie da Papa … a Kotznnorr :wink:

bin scho gspaunt wiaviel dos es werdn :smiling_face:…i werds wia imma mochn hock mi in da Nähe , von de Klanen aufn Bodn , und spül aun ignoarantn :grin: …und da Erste Der kommt und schaugt warum …Wird daun eh glei Eipacklt :smiling_face: :wink: :grin:

Do is nix zu hoin. Do hot ana was dagengen, dass was weggetragen wird!!

kloar hobds mi scho üwazeugt :smiling_face: :smiling_face: :grin:

… Sympatie Pille … richtig so aber einen Tipp geb ich dir noch … mach sowas nie auf einem 1000ps Stammtisch :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

… schena Kerl oder Innen … :wink:

Is a sie, mag aber a kane Fremden Leit :grin: :grin: :grin:

Tolle Aktion, toller Thread!