Weil ma immer hört FRÜHER ...

Hey, wenn du vorbeischaust, dann werde ich die Klappe halten. :smiling_face:

Du könntest mir dann mal das Motorradfahren beibringen, Herr Fahrlehrer. :wink: :grin: :sunglasses:

pg

…kannst ruhig vorbeikommen.
bei DEM care Paket werd’ mich still und heimlich in irgendein passendes Eck setzen
und einfach nur genießen!
und solltest du auch ein Meister des „bled redens“ sein, dann samma scho zwaa :grin:

Jetzt gib aber ned mir die Schuld, ich hab ja nu gar ned fix zugesagt.

…owa i hob da schau laung nix mehr g’schriebn… :wink: :grin: :grin: :grin:

Und ans muaß ma da jo lossn… najo eigentlich EUCH… ihr kennt’s eich in Wadln vabeisn do wird a jeda Tschiwawa neidig… :grin: :grin: :grin:

Joooooooo… fressn und Pappn hoidn… JOOOOOOOOO! Des kunnt ma daunn wieda g’foin! :smiling_face:

Asoooo „bled daherredn“ najo i denk wenigstns DES hob i do schau bewiesn…schoff i sicha! :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

Nur hoid ned so wirtschoftspolitisch… gib ma liawa Untarricht wos i zum imigriern in de Schweiz brauch… :wink: :grin: :grin:

Im Gegensotz zu dir wurdat i gern Schweiza! :smiling_face:

ajooo… FL…hmmmm bring a schweiza Preislistn mit, daunn kaunn i mi noch drei Tog Untaricht sölbstständig mochn… :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

Weil ma recht ham und der Futzihund ned! :smiley:

…hmmmmmmmmm i kenn a poaar blede Hund, feige Hund, schiache Hund… owa Futzi??? Wos’n dös fiar a Rass??? :hushed:

Jo mei… und wer do Recht hod… oisa i auf olle Fölle… i warad dafiar Politika so laung bei JEDEN Schaß gegen des Voik zu liquidiern, bis sich wöchane finden de WIRKLICH FÜR DAS VOLK AGIEREN! Oisa entweder gibt’s daunn kane mehr, ODA se werdn endlich aunständig! :smiling_face:

Sprich soichane Ddiskussionen gabats daunn goar nimma!

Österreicher will ich auch nicht werden, finde eure Regierung mit einem Grünschnabel-Aussenminister, einem Conchita-Grinser-Faymann und einem Pinocchio-Tapier noch übler als die unsrige. :wink: :grin: :sunglasses:

http://www.fahrlehrervergleich.ch/fahrschule-kanton-ZH.htm

@ MK1971:
Ich habe ja schon gesagt, ich werde lieb und höflich sein. :wink:

passend Zum Fredl Namen :eyes: :grin:…Es gab scho imma solche und solche Politika …do gehts jetzn a ned so um Die Aktuellen Politik Fräggls da Letztn 150 Joahr weyl Di Widarum sind De Meisten a Eigenes Kapitel :sob: :rage: …immahinn hobns zwoa Weltkriege zu Verantworten und des hod Vor Denan no koana Gschafft :cold_face: …Trotz Endloser Klein Scharmützel :sunglasses:
…Und wia schaugts in da Zukunft -bzw Aktuell aus ? :eyes:…denksd dos de Menscheit wos glernt hod? :eyes: :dizzy_face: :grin: :grin: :grin:

Übrigens Bildung geht auch Ohne Internetz -imma noch wenn ma ned zu Faul is :sob:

Nur als Vorschlag von Vielen …

Große Herrscher: Von Ramses II. bis Ludwig II.

Kennst ka Futzel?
I glaub des kommt von Fussel und is so kleines winziges Futzel eben. So wie a Chiwawa eben, a Futzihund halt.

…muaß i amoi bei Gelgenheit in Linz versuchen… in a Tierhaundlung gehn und noch an Futzlhund frogn… bin neigierig wia der reagiern wird?! :wink: :grin: :grin: :grin:

mut du aber schön sprechen

wenn die fusslhund verstehen, fährst mit an bernhaardiner heim :grin: :grin:

chris

…do eher mit an ungarischn Bob-Marley-Wau-Wau g’rechnet!

[image]http://s14.directupload.net/images/140520/enk2wrys.jpg[/image]

Nimmst halt a Bild mit :wink:

[image]http://cl.jroo.me/z3/I/_/D/d/a.aaa-McDonalds-chihuahua.jpg[/image]

aus, wenns beim Friseur warn

…moderne Viechaln… Doppelfunktionstiere… vom Wischmob zum Staubwedel… interessant… :wink: :smiling_face:

…des hast ohne Becha kriag i daunn nix… :wink: :grin: :grin: :grin:

was ehhhh…
Dieter Hallervorden: Didi in "Palim Palim" (Nonstop Nonsens) - YouTube

Doch, aber ohne Becher kackt er dir zum Schluß in die Mittelkonsole wennst ihm schiarch wird. :smiley: