Raum Krems

:eyes: Gibt`s in Raum Krems einen Transalp Fahrer, so wie ich in Pension, für gelegentliche, gemütliche, gemeinsame Ausfahrten bis maximal 250 Kilometer? Nachricht bitte an r.hubmayer@gmail.com oder 06765039416 :smiling_face:

Servas -ERSTAMOL :wink:

oiso ich kenn Keinen :eyes: …Die Bürozeiten fürs Transn Partnerschafts Institut für Nicht Grüßer :sunglasses: beim ersten Beitrag sind von 25 -33 Uhr des Jeweils drauf Folgenden Tages :wink:

Lg Pg

Du bist einer von den ganz witzigen Usern :grin: :grin: :grin: :grin:

wiso Witzig :dizzy_face: …Wer hod es Grüßn vagessn Du oda i :eyes:…was Erwartest Dir wennsd in am ÖFFENTLICHEN FORUM Grußlos Dein Ersten Beitrag Schreibst - :eyes:…wia ma inan Woid einiruaft oda ebn nicht :sunglasses: eineruaft …so kommts ebn auch zruck , ned mehr und a ned weniga…

…der Oarme leidet unter geistiger Impotenz.

Schlingel

da Pc Profi Trottl :sunglasses: is a wida am Ummadumm Unkn :grin: …Heast kümma Dich Gefälligst um Dein Eiganen Dreck :sob: -weyl um dich gehts do goar ned , od hob i Dir wos Gschriebn …oiso drah di :grin:

armer tropf

bin ich mir sicher wer dem Mundl zu diesem Ausspruch verholfen hat:

http://www.mundl.net/sounds/?file=tl_files/mundl/sounds/folge05/Ma%20griasst%20wenn%20ma%20wo%20einekummt.mp3

Nix für ungut :grin:

kumm scheiß ned ummadumm :sunglasses: …geht Dich Genauso wenig wos aun wia dem Leftutti in da Schlinge :grin: …auch Dir hob i Nix gschriebn oiso wos wüllsd :sob:?..Zwoa Bleede oa Gedanke :wink: …Tirola halt wos wüll ma do scho erwartn :eyes:…eben Nix -weil wo Nix is wird auch Nia wos seyn :grin:

geh

:sunglasses:…unds owaspüln ned vagessn :grin:

was ist denn das für ein angebot - träum weiter armer tropf :grin:

Ich bin eine derartig deftig und unpassende Ausdrucksweise nicht gewöhnt, möchte mich auch nicht auf dieses Niveau begeben. Der erste und auch zugleich letzte „Beitrag“ in diesem Forum. Wünsch euch eine unfallfreie Saison. Ciao!

immahinn mit Wenigstens am Ciao als Abschieds Gruß :wink: …Na oiso geht doch , warum ned glei a so ? :grin:

Reisende soi ma ned Aufhalten , und i sowiso ned -warum auch :eyes: …Trotzdem : wos is -Des hats eben :wink: …Überall :wink:…und ned Nur hier im Forum

Adios Pg

Eine Bemerkung sei mir noch erlaubt. Mich wundern die minder qualifizierten Wortmeldungen von Bildlhauern und Baumeistern, welche doch in der Regel ein gesundes, rationales Niveau haben sollten und die Qualität eines öffentlichen Forums mit bestimmen.
Zieht natürlich, meiner unwesentlichen Meinung nach, die Abqualifizierung des benutzten Mediums mit sich!
Finis coronat opus! :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

mei :grin:…Sollen tu ich Vieles müssen -wenns nach Anderen geht :wink:…Nur wollen tue ich nicht sollen wenns nach mir geht …und auf Des kommts Letztendlich und Final Entscheidend drauf an , und sonst auf Nix :wink: .kennst Di aus :eyes:? wenn ned is mas auch wurscht :grin:

du armseliges Würschtl solltest auch mal verreisen, idealerweise ohne Internetanschluss.
Aber woher die Kohle nehmen, gell?

Es Zwangsdrehende Mettoi Stangal :sob:…hod a wida amol aun Pfurtz ins Forums Universum zu Gröhln :grin:…bist grod beym Service dos da es Sprech schraubal aufgmocht hobn odrr? :grin: :sunglasses:…Nur waun, wie ,wo oder warum ich Verreise -Und ob mit oda ohne Inta Scheiß …liegt ofach ned in DEINEM ENTSCHEIDUNGSBEREICH :wink:…und wirds auch Niemals liegen :wink: …Oiso drah Di Sinnlos weida Du Koffa :grin:

wos is Kardan Trottl ? :sob:…scheiß Di ned aun :grin:is da jetzn es Gsicht Eigschlofn oda wos :rage: ?..Oiso warum Textes auf Unbekannte ummadumm , wennsd nochat Sowiso Nix zareisst , Gschaftlhuaba Bleeda :sob:…Große Lippe trogn …owa Sonst Nix zum sogn …Jo genau des saind nämlich De Wirklich Oarmen Würschtl :wink:

Drah Di Du Off :rage: