Staat ist Feind Nr1

… und gor ned sooo kla :wink:

Jo da Wiener Schmäh is hoid nur do bei uns daham … i man wenn ma des lest kaunn ma nur lochn weu so an Scheiss muasst da amoi eineziagn … „Ned des Auto sondern da Sturz wor schuid“ :grin: :grin: sorry oba bei so an Schwochsinn kaunn i schwer ernst bleim :wink:

is aber leider realer ernst.

Spätestens wenn in Österreich so a Urteil fällt steh ich mim Schüdl vorm Gericht

…argumentiert… LEIDER san mir ned in Germanien, aundererseits wär’s auch viel wichtiger de Merkel stotts da Vaselinenkuh zu entfernen… hoffentlich lest des do ka Germane mit Ambitionen, weul sunst gibt’s an „Befreiungsschlog“ der besonderen Oart in Pifferien! UND der Schütze is NICHT Schuid!!!
:wink: :grin: :grin:

…locker sein, Neffe mocht de „Erste Hülfe“ und i des „Letzte Gericht“! :wink:

dass das urteil heftig ist, jedoch kann der staat niemald dein feind sein denn der staat sind wir alle, aber darum gehts ja nicht. die rechtssprechung ist ja bekanntlich oft ein bisserl von dem entfernt was wir als recht empfinden und wenn dann so ein buchstabenfuchser zu dieser erkenntnis kommt hat er vermutlich den gmv ausgeschalten

aber die variante vom gerry unterstütze ich voll und ganz, noch dazu wo wir motorradfahrer eh handschuhe tragen und somit kein direkter kontakt zwischen meiner faust und dem autolenker zustande kommt, und meinen handschuh könnens ruhig einsperren :grin:

am besten den hölm owanemma und dem deppen damit an scheitl über die birn ziagn.

der ist meist teurer als ein handschuh

noch an unfoi soi ma den hölm e entsorgen weil vielleicht mikrorisse drin san. aussa du kanst sichastön dassd niagans audunad bist mit da bian

dass recht und gerechtigkeit immer zwa poar schuach san, wiss ma e olle. moralisch is es a irrsinn!

is sowieso ned Deutsch sondern a englisches Wort für Leid mit Identitätsstörungen.

Wir sagen „Lenker“.

… wos glaubst warum i di so gern fütter ? :wink: :grin:

… aber DER is deitsch :wink:

mir san do scho vüü weiter ois de pifgonen, weil bei uns is des selbstjustiz-plugin scho implementiert.
vor ein paar wochen passiert - einem arbeitskollegen, der is mit dem radl gfahren (fahrrad oiso) und hat eam ana mitm auto gstraft und is weitergfahren. bei da ampel oder so is er aber dann gstanden und da kolleg wollt eam wos sogn…do hot der typ glei mit der gstreckten aussigwuppt beim fensta…und dann hats eam erst recht umghaut… :dizzy_face: :grin:

des war dann stvo 2.0… :grin: :grin:

der hat si wohl dacht, wozu anwälte und gerichte konsultieren, wenn ma des glei do judizieren kaun… :grin: :grin:

i sogs eich - DES ENDE IS NAAAAAHH… :wink: :grin: :grin:

und i sog jetzt net, dass des urteil nur bei de piffer mögli is, weil unsere pappenheimer kenan a gaunz schee wos… :grin: :grin:

… nix do mit ENDE … dei Kolleg muass nur schnölla wern.

Guckst du: http://www.youtube.com/watch?v=EGqGuefFlAk

…i muaß bei de gaunzn Supafighta imma aun de Szene denkn…
https://www.youtube.com/watch?v=bwGg_F7s7xg

i glaub net aun sowos…weil i hob gheart, dass de phösen nicht immer so stehen bleiben und warten, bis ma des handerl oder des fusserl gschnappt hot und hebel nummer 38 angsetzt hat…

i glaub bei ana gstandenen wirtshausraffarei kann de langwierig einglernte choreografie schnöll aun ihre grenzen stossen… :grin: :grin: :grin:

… genau Börny - ned schlecht :grin: :grin: kurz und bündig.

„Jus est ars boni et aequi“ (Ulpian - Celsus)

Wir alle sind der „Staat“, ein demokratischer Rechtsstaat dessen Recht vom Volk der Republik ausgeht.
Als Staatsbürger sind wir der Rechtsordnung verpflichtet; Gerechtigkeit ist subjektives Rechtsempfinden.

Ohne spezielle Kenntnis der gegenständlichen Rechts- und Sachlage, nur auf Grund einer medialen Berichterstattung, würde ich daher einen Nachbarstaat bzw. dessen Gerichtsbarkeit nicht generell als
„Feind“ qualiifizieren …

eigentlich wars ja als wortspiel geadcht vom film Stattsfeind Nr1 nur umgedreht. Und zu wir alle sind der staat. Ich hab das gefühl, dass das mal so war aber nicht mehr wirklich ist. Ich wär bei wahlen für die option: „keiner der genannten“, und wenn über 25% das ankreuzen, oder das die stärkste „Partei“ ist, müssen neue Kandidaten/parteien her. Generell sollte das ganze prozedere eine Partei aufzumachen einfacher gemachtw erden. wenn ich dran denke wie sich gegen den stronach gewehrt wurde…