letzter Versuch…
I hob a 91’ga 750 Suzi, meine meisten Botanikbesuche hob i mit da 89/90’g 1100’data g’hobt, bin owa DOMOIS auch schon des 91’ga Modell mit da Upsidedown Gobl g’foahrn!
I hob bei Jeder Ausfoahrt zig Bremsrutscha auf da Vuardahaund g’hobt und wenn du in ana Kurvn a noch so kurz de Hoftung verloren host (Staubal) WOAR’S DES und BASTA!
Mit HEITIGEN Pneus, ned amoi des Beste vom Besten, sondern a anfocha PiPo vom Michelin in Originaldimension mochn a AUNDARES MOPPERL aus meiner 750ga!!!
Oisa is der Reifn des A und O im Verhältnis zu Damals! I was schon warum i des schreib, weil i den DIREKTEN Vergleich in da Garasch stehn hob!!! Und a zigtausend Kilometa so und SOOO obgespult hob!
Amoi (domois) mit anahoib Fiaß im Grob und heit mit Reserven schneller ois domois, Bremsrutscha so guat wie NULL außa in EXTREMEN, kurze Rutscha auf Staub, fängt ma locker ob!
DAVON SCHREIBE ich, sonst von goarnix und des mocht nun schonamoi da REIFN aus, weul des Mowed is jo des SÖLWE wia domois a!
A Szene in dem Fülm zeigt des sehr scheen… i was leider nimmer de Zeit im Video… owa do hots earm uanrndlich grissn bein´m Kurvnausgaung OHNE dem Haumma bei da Beschleinigung!!! Des einehoppl sölbst bei ned oizuhohen Speed wie man es öfters in der SlowMo g’seh hod is wieda a Foahrwerkssoche.
Jedenfois woarn de domoligen Reifn zu heute wei Tog und Nocht.
Weiteres Beispiel…
Mei UMBAUTE XJ 650’g… aundare Gobl, Motor offn, Schale usw. de is bei sehr geringer Geschwindigkeit wie a Dradiwaberl in de Eckn geiert… Problem Nummera ans FOAHRWERK!
OWA, der domolige Metzler Tournschlapfn woar a Horror… beim aunbremsn von Kurvn hod der fost immer an Block g’mocht, ist leicht weggebrochen a Sch… Bock!
A PC-800 hod fost gensuso a sch… Foahrwerk, is owa mit an mitlprächtigen HEUTIGEN Rafn durchaus flott zu bewegen!
Gleiches gependel und geeier, owa DA RAFN HOIT!!!