Testfahrt mit meiner Hayabusa 366,45 km/h!

… So a Rennen könnt ma doch glott auf mein Balkon mochn ha ??? :grin:

wird Eua Schaden bestimmt Nicht seyn …Landschaftlich schauts da auch ned schlecht aus , is zumindast meine Meinung . Auch waren Die Preise für Speis und Trank sehr Fair , überhaupts war Alles Gut Organisiert …zumindest so Gut das man sich auf Die Fahrerei störungsfrei Konzentrieren konnte .

Lg Pg

sicha Onki …des könntn ma :smiling_face:…Nur mit aum Klaanen Moppal tausch :eyes: …Du mit aum Achtal und i mit Deina SRAD :smiling_face: …weyl sunst hob i jo üwahaupts koa Tschäntz :grin: :grin:

Lg Pg

Auf jeden Fall ein wunderschönes Land.
Vor allem wenn man aus dem Ruhrpott kommt wie ich :wink: würg…

Jo so würg find ichs Gar Nicht :grin: …zumindest Nachdems ja da Inzwischen schon Viel Ruhiger als noch vor einigen Jahren ist (industriell gesehn) …soll Ja Teilweise Richtig Grün geworden sein…war mal vor paar Jahren in D-Dorf -Kölle usw ansässig für ca 14 Monate …und des öfteren im Bergischen Land mitm Moppal unterwegs . ist aber immer so :eyes: …Grad da wo man nicht ist will man seyn -Gell :grin:

(Jaja ich weis das Ihr da a Bissal empfindlich seit was Jetzt als Pott beschrieben wird oder nicht …)

Lg Pg

ois ka problem silli. i bin scho amoi mit ana MIG-29 mitgflogn, de wor no vüüü flotta - 80.000 PS unterm oarsch und mach 2,25.

wir san owa domois „nur“ mach 1,2 gflogn - scheiss schnell und das in 600m höhe - do geht da de muffm ois normalsterblicher. und trotzdem is des sichara ois mopedfohrn - do gibts ned sovü idioten oben :wink:

und wie geht des mit den fotos, ich kann immer nur eins einstellen??

… auf an Achterl ??? Okay Okay aber dann möcht ich 220 Meter Vorsprung bitte :grin: :grin:

oda a Achtal was halt was kann :smiling_face:…vor Allem auf Balkonien :eyes: bevur de streck ausgeht :grin: :sunglasses:

Lg Pg

I will ja net querschiessen, aber des Busal wird in Pettenbach net startberechtigt sein. Wegen Turbo und so. Aber da kann man die Organisation anrufen und genauer nachfragen.

So ein paar Testläufe außerhalb der Wertung sind ja auch ok.
Ich könnte ja vorher mal den Veranstalter fragen falls es zeitlich paßt.

Ansonsten schau ich auch gerne mal zu und quatsch ein bischen mit den Fahrern.
Wenn ich Berge sehe kommt in mir immer so ein Urlaubsfeeling hoch :grin:

Michi, bist da auch dabei? dann könnt i di anfeuern kumman… is von mir nur grad amol 10 goldwingminuten entfernt… oda a guade dkw-stund… :wink: :grin: :grin:

meine persönliche schmerzgrenze liegt bei 180… wurscht, womit!

Das Problem ist, dass Pettenbach meist im August ist wenn (wie dieses Jahr) die großen Hauptrennen sind
in Hockenheim oder Santa Pod.
Aber mal sehen :grin:

dein Nick um…ein Mann… ein Motorrad…Michi-statt Computer-…(K)Nightrider!!
is ma eingfolln wia i den Hoff in da Glotze mit sein Gerät foahrn gsegn hob! :wink:

War das nicht der David Haselnuss ?? :grin:

Nene, das war ja der Knightrider (Ritterreiter).
Ich bin ein bischen Nachtblind (vergesse das aber gerne) und hatte 2
mehr oder weniger lustige Unfälle im Dunklen.
Deswegen der Nightrider hihihi

Hab ich mir nicht selber ausgedacht…

michi,späda woar a daunn a Badewaschl by bay-watsch,da Hoff,der auf Kurzbesuch im containa woar!
nochtblind soll owa ned so oarg sei…wia farbnblind…,.fatale gschicht waunn de Aumpl rot is…,…u.du owa grean sigst :sob: :sob: :cry: :cry:

… noch immer ned wast dass ROT OBEN ist :wink:

… Hubraumdeppat wurn bin geht nix mehr mit an Achterl … ausser, ausser eppa beim Großheirichn :wink: weu „ois unter an Liter is bitter“ hod die Tante Rosi immer gsogt und die muass wissn :grin:

Rossi,vo dera heart ma a nixe mehr…,…oda waast du wos,gerry??wird wahrscheinlich mehr im frotznbiachhl umtriebich sei! :eyes: :eyes:

nur bled, wenn des so a liegende aumpl is wia auf da wagramerstrossn vor da auffohrt auf de reichsbruckn. do is ROT daun nimma obm