Bekleidung im Sommer?

Wieso liest du überhaupt wos, wo ka Gruss drinsteht?

Is a ka Garantie für saubere Arbeit, aber man kann wen in die Eier treten, wenn was net passt. :wink:

Wundert mi sowieso, dass du no net bei Wintex warst. I bin mit meinem Einteiler recht zufrieden.

Na, aber manchmal dort, wo ma grad hinfahrt. Oder rutscht. Oder sich überwuzelt.

Doch, tuast. zB der Satz mit dem Baum.
I sog eh, du bist inhaltlich net besser wie deine geblockten Handpuppen, nur vielleicht rhetorisch a wenig mehr geschliffen.

Meine Aussagen bestehen halt aus a bissl mehr als „Was du schreibst ist scheiße, was hast du denn geraucht, du bist a saublödes Arschloch.“

Wintex taugt ma ned so. Möchte den Tschechen probieren, psihubick.

Wieso -so a Bleede frog :cold_face: …weyl Des Foren usw+etc so aunsich haben odrr? :dizzy_face:…des hast- des passiert Automatisch…außadem gehts Di eh Nix aun :wink: zwecks Dir faung i sicha ned Die Beiträge von Hintn zs lesn aun :grin:

lgpg

Na eh net. Wenn in der ersten Zeile ka Gruss steht, tät i ja netamal weiterlesen, wenn des für mi so wichtig wär.

Hab i mir auch angeschaut. Der hat recht brauchbare Sachen dabei. Scheint ausserdem a wenig mehr Fantasie zu haben, als Wintex. zB haben sie gemeint, dass ein Einteiler mit Lüftungsreissverschlüssen und Taschen auch kein Problem wäre - nur eine Preisfrage.
Jetzt hab ich eben ein Wintex Lochleder. :wink:

Also ich komm so auf 800 Euro für halbwegs was normales, natürlich kann man noch jedes extra ausnutzen und ist dann auf 1200-1300, aber das muß ich dann auch ned haben.
800 für an Maßanzug finde ich jetzt ned so teuer und die Kangurus laßma dafür auch leben. :wink:

Nur wos für mi Wichtig wär oda ned …Entscheidest halt amol ned Du :wink:…so ofach is des oiso kümma Di um Dein Eiganen Dreck :grin:

adios pg

du hast dir hier eben selber deine antwort gegeben.
a gscheite panier schützt nicht vor brüchen, das is richtig, aber abschürfungen hast damit genau garkeine.

greeeeeeez

Oho der Mirco im Profilbild.

Bin mitm Herrn Crocop zsammen noch Tokio gflogn, hatte a supa Gespräch den Flug über!
Dos war wo a fürn K1 Kampf hingflogn is den er gwonnen hot.

Bzgl Summakleidung kann I da de G Super Speed Tex „wärmstens“ empfehln.
Hob se gestern 20% günstiger kregt in schwarz weiss und se is seeehr ongenehm zum trogn.
Hob jo mei Ledergschicht vakaft wal erstns zu hass und zweitens zu seltn schnell untawegs.
Zsommen mitn Schuberth SR1 ergibt sich a sehr stressfreie Sommerfahrt weil net heiss und leise. :wink:

Lg

Grösse 54 hob I jetz scho, longsom mochn sich de Brötchen bemerkbor. :confused:

[image]http://images1.revzilla.com/product_images/0043/1932/dainese_super_speed_textile_jacket_detail.jpg[/image]

…schau her, Nobel geht die Welt zugrunde… du raunz no amoi wengan Göld fiar’s Mowed… :wink: :grin:

Leida kreg I ka Moped für 220 Euronen. :frowning:

NAjo eigentlich sogor minus 180 Euros, wal für de Spidi Lederkombi kreg I 400! :smiley:

lg ;/

Wer redtn von dir du Dodl. Oder siachst scho wieder Gespenster?

…jo Du selbst …host wida amoi mit dem Dreck aungfangen :grin: …oda wos sonst soi daun Dei Geistreiches Textal :eyes:

[color=#0033CC]org Frying Pan

Wieso liest du überhaupt wos, wo ka Gruss drinsteht? [/color]

Na eh net. Wenn in der ersten Zeile ka Gruss steht, tät i ja netamal weiterlesen, wenn des für mi so wichtig wär.

im Bezug auf Pilgram1 [/color]

Dir muaß a Faad im Schädl seyn Du Dodl. :wink:…könnan De Nichtgrüßa ned sölba zruck schreibn? …brauchns es Pfandal als Hifschreiba für Eanane Eigane Bleedheit? :eyes: :grin:…Trotzdem geht Di Ollas imma no Nix aun :wink:… Wem i waun, wos schreib und wia.bzw warum -

Irgendwaun behirnstas schonn :wink:

lgpg

Servus, ich bin da ganz flexibel. Kurze Fahrten bei ganz schwülem Wetter Jeans, bei heißem Wetter aber nicht schwül Lederjacke.
Meistens fahr ich mit Jeans und Lederjacke, nur für Rennstrecke und lange Strecken auch Lederhose.

Aber einige Dinge sind für mich einfach immer wichtig: Helm, Handschuhe, Rückenprotektor, Stiefel.

LG, Hawker

Da Stoascheissa-Koarl… :eyes:

I sog jo, du halluzinierst scho wieder.

Oiso i hob gschriem „I tät…, wenns MI intressierat“ oder so ähnlich. Wo steht do wos von dir?

Obgsehn davon wirst DU mi net dran hindern, dir wos zu schreiben. Oder mochst a auf Blockier-Weichei wia da 1971er MäKi?
Nur hob i bei dir ka Hoffnung, dass du wos behirnst.