Is von eich wer am Saumstog in Bruck

… MO DI MI derf i no hackln hod a gmant da Chef … :eyes: :cold_face: :sunglasses: :grin: … daunn mant er is no oiweu gnuag Zeit um zu urlauben :wink:

… wurad eh hächste Zeit 4 a Runderl unter a poor Oida … s´Sackerl frog a a gleich ob er uns begleit … :wink:

… bevor ned ois auf grod bogn is geh i sowieso in kan Urlaub. Nochdem i schon fost beim Steyr wohn :wink: muass i des nächste Wochn mochn sonst kaun i drei Wochen ned schloffn.

… host a bissl gschwächlt oba auf da Grodn worst weid weg :grin: :grin: :grin:

Spotzl - des moch ma - pock ma den Mario ein und den Killer und unsa ans und moch ma se an supergmiadlichn Tog auf 6-8 Radln :wink:

… unsympatisch Killer ?

… neichn Roaffn liegn :wink:

:eyes:

… umma 10:30 ob vom Mäcki in Brunn. Zwotens Pilli okay oba Pezi ??? Du glaubst dass da Peda Zeit hod für uns wo ma doch in die weite Wöd aussefohrn ? :grin:

Ich werd gleich fragen …

… wos a echter Dunlop is der rutscht ned, ausser … wenn mas wü :grin: :grin:

Du bist mit Jimmyhosn gfohrn - do warad ma a fad.

… dann klappts auch mitn Gripp :wink:

:grin: :grin: :grin: :grin:

Fohrma oder Fohrma ned ??? :wink:

… gmiadlich - GERN - wohin? … die Standard Runde noch Mariazell zum tanken und a Kaffeetscherl aum Erlaufsee … wieder retour ODER über Lunz aum See und die Wüdoipm und Niederalpl zruck ham.

ODER … ins Laund da Burgen Richtung heulicher Berg UND weiter aufn Zicksee … man hört dort seien nette 1000psler auf Urlaub die man auf ein Fetscherl besuchen könnte :wink:

So oder so … Vorschlag: 10:00 beim Mäcki in BADEN, noch an Kaffee und so gegen 10:30 Abfahrt.

Passt ?

… a BGLD Runde drahn. Mir is wichtig dass i die neiche Kettn ned gleich wieder ind Läng zah sonst brauch i no ane vor Sizilien :grin:
Ausserdem kennt ich dir endlich dein noch immer jungfräulichen Hinterraffn ohnudln wennst mogst :wink: :smiling_face:

… Klanigkeit!!! Wennst mi sichst wast warum … mit Klanigkeitn geb i mi ned oh Mario :grin: :grin: LOGISCH ess ma wos … .a laara Sock steht jo bekaunntlich ned :grin:

Des Maya Dödl nemma a mit. Der kennt sich in dem Bundeslaund sehr guad aus.

… du Trottl !!! Des betrifft UNS … da Mario is aus dera Gegend und mir bekaunntlich a.
Mit kumman daunn gemeinsaum zu dir noch Iron City.

… da DB Killer - da El Neffe - mei Frau und Ich.

Wir schlagen um 1030 in Eisenstadt auf der Shell auf.

Bis morgen - lg

PS: Natürlich is es ka Problem wenn du wem mitbringst - wir sind gesellige Menschen und freuen uns immer neue Kollegen kenne zu lernen.

… geht muagn auf dich du schiacha Hund :wink:

… mit dena Sex hob Peda :wink: ODER wenn i a Wett valier wos sötn is.