such original db Killer für ktm 950 sm akrapovic slip on esd

Frage such für meine ktm 950 Supermoto mit akrapovic slip on oval esd altes model den orig db killer den beim kauf waren keine drauf und ohne fahen ust zu laut und die sport db Killer von ktm forum sind auch zu laut am Stand hauptsächlich azf Autobahn geht s drumm bin auf der Suche nach original dk für meinen Akrapovice slip on oval esd ??? Bei angebote bitte unter : jetta.tfsi.2006@chello.at

Griaß Di :wink: …4 Beiträge und im Keinen nedamoi a Müdes Hallo, oda Lg? …woasd wos :eyes: -da scheiß i drauf :grin:

Lg Pg

… Pili.
Oba waun I ehrlich bin, inzwischen wirkts a bissi zwaunghoft. :hushed:

Schau, do hot’s Di jo a no ned gstert:
offene TDR 125 weiter "verfeinern" - #7 von 1kps_kps_Pilgram1 - Motorrad Erfahrungen - 1000PS Motorrad Forum - Die stärkste Motorradseite im Internet

Du muaßt eh sölba wissn wiast sein wüllst, oba I hob scho a bissi den Eindruck Du sitzt den gaunzen Tog fuam Rechna und wortst, daß ana ned griasst … :sunglasses:

… erschtns bist unfreidlich und zweitns … den DB Killer griagt kana. Der Börny ghert scho uns, suchts eich söba an !!!

:wink:

… oba recht hod a trotzdem irgendwia :wink: weu a kurzes HalliHallo i bin da Fraunz (natürlich ned waunn a Ernstl haast) tät kan schodn … :wink:

Wos is, bist zwaradlat unterwegs bei de Temps oder fohrst mit dein „Ess-You-Wie“ ummadum ???

Des bestreit I ned.

Oba a waunst de greßte Wohrheit des Universums waast.
Waunst as an jeden ständig dazöhlst, wurscht ob as hern wü oda ned, wirkst irgendwaun wia a komischa Kauz. :hushed:

(Beim Pilgrantla addiert si des natürlich no mit dem KomischaKauzEindruck den a scho sei Lebm laung herumschleppt :grin: )

Jo, außa Dunnastog wor I jeden Tog min Mopal bei de Rauchschädln drin.
(Und seit Dunnastog ibaleg I kraumpfhoft wia I a Klimatronic auf a 500er schraufn kau … :smiling_face: :grin:)

… geht wieder klor aun di :wink:

Tschuidige … Rauchschädl ??? Wiener ??? :eyes:

Kimm Sackal :grin:Dua ned Deppat Ummadumm Raunzn Nur weyl Dei Klima Anlog ned aufs Virtuelle Moppal passt :wink:…Grod dos i Eam ned glei beim Erschtn Beitrag , an Seyne Vagessene Normale Freindlichkeit erinnert habe , Spricht Genau dafür dos ma des ebn ned wurscht is , Des Thema Grüßen -Eh kloar dos i a Scho Genug Hund eineghaut hob und a no in Zukunft no mochn wer -ABER I HOB WENIGSTNS DIE SCHNEID DES DAUNN ZUAZUGEBN …UND ggf BEI BEDARF ZU EDITIERN …Oiso Stänka gfälligst woandasd ummadumm :dizzy_face:


Des is Dei Meinung , damit hob i ka Problem :wink:…Nur vasteh is ned dasd Großzügig Punkte vateilst , aun Wölchane Die Genug Dreck aum Eigenen Forums Steckn hobn-Zumindest Genauso Viel wie ich …Aber es Nedamoi bis Heute seit Jahren für Nötig gehalten haben , WENIGSTENS Selbstpersönlich amal wenn auch Nur Kurz in Erscheinung zu treten und Zwar von Angesicht zu Angesicht ,Gelegenheit war Zur Genüge dazu da :sob: …Jo i was dossa Des ned mag :sunglasses: …ja Und scho - i mogs dann gaunz ofach a ned wenn ma Deppat üba mi red -Vor Allem wenn man mich nedamoi Persönlich kennt …Noch was? …Na Danke …reicht eh scho wida :wink:

lgpg

… die Bremsn au !!! :grin:

Erschtns kennst du mi genau und wast das ma des sowos von Scheissblunzn is wenns sich zwa ned woin … i kenn di und i kaunn di leidn des wast du a, er kennt di ned und des wird a so bleim weu du siachst eh wie kraumpfhoft unser Sackerl verhindert uns mal die Händ zu schütteln. Der wü uns gor ned kenna lerna DAHER haben seine Meldungen die ich im Übrigen sehr liebe für mich einen eigenen Stellenwert.

Erinnerst dich an den Ducwili den Aupumperer ??? Hat der einen von uns gekannt ??? Nein hat er nicht daher hat er sich mit seinen saudeppaten Meldungen auch stets nur selbst unterhalten.
Mich kann wer beleidign den ich persönlich kenn und unser Sackerl nehm ich in keinster Weise ernst. ER ist hier momentan der „King of Vaorsche“ gleich zu stellen eigentlich nur mit unserem Freund Schrotti nur mit dem Unterschied dass wir SCHROTTI kennen !!!

Also mein Tipp: Nicht angefressen eischnappen sondern ZURÜCKSCHNAUTZEN … das mag er :wink: :grin:

… versichern dass ich IN WAHRHEIT ganz deiner Meinung bin. Man schreibt nicht ohne Servus und Hallo seinen erschtn Fredl. Das ist unhöflich wie im RL … da macht man das auch nicht.

So viel zu Thema und wenn da Sack dir auf selbigen geht is das euer Kaffee … :wink:

daun :wink: …was sois :worried: -oba Kaffe geht a need weilsd Eam eh Nia dawischt , den Sockn :grin:

Schenan Tag noch und Lg Pg

… eh nur deshoib so goschat „WEIL“ ma eam ned dawischt den Sockntoler … :wink:
Willst du was gelten dann zeige dich selten … OLPO is selten - Sackerl is NIE !