Bekleidung im Sommer?

von dir kann ma was lernen

hab´s bisher nur von da pudlhaubn gwußt :wink: :grin:

chris

ich ziehe Lederhose kurz mit hafaleschuach
wast eh mit de komischn sockn de halbatn
und stiefel soviel zu unten rum,
obn a hemat mit ellebogen schutz und hintn
a den schutz und handsch oba de kurzn :grin:

… der Lootz gheart oba noch vurn … hot da des da Papp net gsogt … :wink:

…owa des beschriebene G’schichtl hob i sölwa bei an Wiarschtlstaund erlebt!!!
De zwa Ganierln hobn ausg’schaut wia frisch paniert… bis des Rot durch de „Panier“ aus Kieslstana und Dreck duarchkumman is… oisa i schwitz liawa. Es geht jo goar ned darum ob I z’deppat zum foahrn bin, weul ohg’schossn is ma schnöll und LEIDA genügt schon sehr geringa Speed um an wirklich UANDLICHN Asphaltausschlog zu kriagn!

Oisa… waunn’s ned grod de 500m bis zur Tankstöll sein um wos a imma „nochzufossn“, do bin i a schon mit Leiwal und kurza Hosn g’foahrn, schwitz i hoid… bei „Kurztrips“ in de Stodt, hoid mit Kefla-Jeans und Textiljoppal, auf a Tour IMMA Leda… is hoid so das im Summa haß is… wirklich schwitzen tuast eh nur beim Stehn oda in da Wirtschoft…;o))

So…

Motorrad Tratsch: Hat zwar a genau nix mit Motorradlfahrn zum tun - forum.1000ps.at

…hab ich ausgeschaut nachdem mir jemand bei 20 km/h oder so vor das Fahrrad gelaufen ist und Schotter da war. Möchte mir nicht vorstellen wie sich das anfühlt mit 50 km/h und mehr. :cold_face:

Und mit Furcht hat das nix zu tun - aber er hat (sinngemäß) gefragt, was wir davon halten ohne Leder…

Nix!

Wenn ich im Herbst vor dem Einwintern des letzte mal oder im Frühjahr zum ersten mal die 1,5 km zur Tankstelle fahre, nehme ich auch nicht die komplette Garnitur sondern fahre mit Turnschuhen, Jean und Jacke. Oder auch zur Waschanlage fahre ich mit der Kurzen und im Shirt. Aber richtig herum fahre ich mit Schutzkleidung. Und jemanden der mich fragt ob er in heisse Säure reingreifen kann werde ich nicht sagen ja - ohne weiteres! Denn : ?°C hat die Suppe? Welche Suppe ist es? (HCl oder HF) Wie konzentriert ist das Zeug? Wei lange soll der „Eingriff“ dauern?

Also: Nein: Nicht in die Säure greifen und nein - nicht ohne adäquate Kleidung Mopedfahren!

So schauts aus!

HU

…sogoa fia oide Sackln bremsn! :wink:

HU

…n Hirschfänger ned vagessn!

HU

aber für ur oide net

gips zua :wink: :grin:

chris

…uauaoide!
:eyes:
Wos glabst wos de via a Sauerei an da Maschin mochn wonnst as iwaradlst!

Donn muas i wieda (ohne Leda) zur Tankstö foan zun okärchern! :cold_face:

Do brems i liaba! :grin:

HU

Hallo Maniti_Maki,

i würd auf kan Fall ohne Schutzbekleidung foan! A wenn die Sun nu so owahatzt und du in deiner eignen Suppn schwimmst, dei eigene Sicherheit muas vorgeh!

Oiso, imma sche Helm und Lederkombi trogn :wink:

zitieren hier hauptsächlich Gestürtzte, wer längere Jahre fährt kommt nicht ohne aus(Sturz) und Warnwestenbefürworter, die dann aber auch sofort nach jedem Missgeschik nach dem Anwalt rufen der den Schuldigen fest zu stellen hat. Mein schwerster Sturz liegt schon Jahrzehnte zurück, ich denke ich hab dazugelernt und fürcht mich auch nicht beim Schifahrn vor Lawinen (muss halt das Wetter begutachten und die Schneelage) beim Mountainbiken ist es das gleiche, VORRAUSSCHAUEND ist das wichtigste, aber übertriebene Angstzustände sind in keiner Lebenslage hilfreich.
Kommts gut heim egal was anhabts!

…meinen letzten Unfall (mit 0 € Sachschaden am Moped und einer hinichen Stossstange am Unfallgegner) sowie 2 Wochen Ellbogenweh hatte ich ca. 1994 oder 95.

Daher bin ich jetzt
a.) Unverwundbar und fahre daher nackt und sogar Fehler Anderer können mir nix anhaben, weil ich ja vorausschaue! :sob:
oder
b.) bin ich seither total veränstigt und sitze sogar im Büro immer mit Protektorenkombi und Vollvisierhelm - ich Lulu ich! :sob:

Suchs Dir einfach aus! :cold_face:

HU

glaub ich eigentlich nicht.
Habe auch mein erstes Mopped gehabt zu einer Zeit, wo nicht einmal der Helm Pflicht war, und ich hab trotzdem einen getragen.
Sturz hatte ich damals, wie heute, noch keinen, aber genug beinahe Fälle (eigen- und fremdverschuldet)

Da aber die werte MMI (Motorradmontourindustrie) so tolle Schönwetter Gwandln hat sehe ich es als mögliche Erweiterung meiner Garderobe :wink:
Und wenn es mich im Fall des ungewünschten Falles - ha, eine Polysemie :sunglasses: - schützt, umso besser :grin: Auf Holz klopft

jeeep, genau so ist es

ich wundere mich immer wieder über eltern, die ihre gschrappen nackt am campingplatz mit´n 3-radler fahren lassen, aber an sturzhelm setzen sie ihnen auf

wie sollen die lernen, dass weh tut, wenn´s auf die nuss fallen und der helm sie nicht unverwundbar macht

vielen glauben grad das gegenteil, so wie die sich aufführen odrrrr

chris

… der no nie gflogen is kann den wert ana gscheiden montur a ned vastehn - so schauds aus. ma merkt bei so an hobby erst wos des zeig wert is wenns wirkli krocht. bist adequat eipockt, daun kommst glimpflich davon und steigst a wieda auf so an bock auffe. bist „underdressed“ kaunst oft nimma auffesteign.

  1. unfoi wor totalschadn am mopped (CBR 1100XX Superblackbird) und a auto zerstört - bei 35 km/h im Ortsgebiet.

  2. unfoi wor totalschadn am mopped (wieder a CBR 1100XX Superblackbird) und beim gegner nix, der traktor hoit leider ois aus - bei 70 km/h auf da bundesstrossn.

beide idioten hom afoch ned gschaut ob do no wer auf da strossn is aussa eana daher unschuldig draukumma. owa wos nutzt da is recht hobm, wennst im krankenhaus liegst oda goa aum friedhof? ois moppedfohra bist imma zweiter.

mog sein, dass des noch weichei klingt, owa dafia leb i länger :wink:

ein heißes Thema :grin:

…„aunkuarwen“… i bin ehh daham!

…wissenschoftliche Erkenntnisse…

Nochdem i jo ned nur deppat redn wüll, sondan a wos wirklich „g’scheits“ beitrogn wüll…

Nur fiar eich! (eigentlich is de Guarkn anfoch ned g’rennt oisa hob is rennan lossn miaßn um a Batterielauderundal zu foahrn, somit nur schnöll eine, Höm, Handscha, Papierln hob i a vagessn…)

Oisa um des Phänomen des sogaenauntn Asphaltausschlogs, kaunn ma jetztan a noch den „Insektndiwä“ dazuanehman!

Aus eigentlich oben genauntn Grund… na ehhh nur fiar EICH… hob i an Sölbsvasuch gestartet, kuarze Hosn, T-Shirt… 20 Min. Autobauhn… max. 180+ (nur gauuuuunz kurz!!) wobei ma a so a grünguidana Riesnbrumma aum Knia eingschlogn hod… DAUNKSCHEN… Chitin is a UUUURRRRRRRRRRRR hoart! Somit besteht a noch de Gefoahr, sich bei zu leichter Bekleidung, Chitinteile bis unta de zweite Hautschicht zu jogen!
Oisa schen brav guat aunziagn! :wink: :grin: :grin: :grin:

Hi!

Bin am Sonntag mit ca. 50 km/h beim anbremsen einer Spitzkehre mitm Vorderrad weggerutscht. Gut, das ich eine gute Textilkombi anhatte, denn ausser Prellungen an der Hüfte und am Knie sowie 2 kleinen Abschürfungen am Knie hatte ich nichts. Würde auch bei 40° nie ohne fahren, denn ohne Bekleidung, ich mächte es mir gar nicht ausmalen, wie ich dann ausgesehen hätte…

PS:
Motorrad bis auf kaputte Vollverkleidung und Schrammen am Kupplungshebel und Lenkergewicht sowie abgebrochene Fußraste nix passiert…

… Du worst zFuaß untawegs und host an Autofohra mitn Ölbogn de Stßstaungan einghaut … ? :smiling_face: