Bekleidung im Sommer?

Und natiarlich mit FlipFlop’s …eigentlich nur mit da Bodeflack… a Leiwal… geh bittäää, waun’s am daunn nochn drittn oda viertn Bier, beim Einkehrschwung beim Wiarschtla aum Bodesee aum Schoddaparkplotz auf de Pfeifn legt weul ma stott hintn natiarlich VUARN bremst… hod ma wenigstns an GSCHEITN Schoddaauschlog… T-Shirt… Weichei! Prooost Oida… eigentlich warad i jo fiar gaunz nockad… owa daunn brennt am da Sitz de Goggal oohhhh! :hushed:

…aber keine gute Idee! :cold_face:

HU

alle mit dem gedanken fort, dass es sie hinhaut.
ein wenig mehr selbstvertrauen wäre vieleicht auch nicht schlecht.
Wenn ich im Leder vor lauter Hitz meine Gedanken nicht mehr ordnen kann ist es vielleicht besser ich fahr nicht auf der letzten Rille und dafür in der Jean und Textiljake, was ich immer anhab sind Handschuhe.
Meine Hände sind mir heilig, ansonsten fahrts vorsichtig, müssen ja nicht unbeding jedes schöne Wochenend drei auf der Goschen liegen. An guten…

… nana de Spezialisten hom des net nur im Kopf von wegen hinhaun … da oine kennt jeden Baam auf seiner Hausstreck und den ondern hauts oiwei ausm Kreisverkehr ausse, weil der die Ausfohrt net dawischd (angeblich dan de im Summa scho mitm Straan ofanga falls es überaschend schneit) … :smiling_face: :grin: :wink:

…die brauchst zum „Dnedldrahn“!? :wink:

Zum Thema: Man muss ja nicht gleich damit rechnen, dass es einen komplett zerlegt, aber en Ölfleckerl, etwas Split und eine Bremsung wegen Käfig, Katzerl, Gschropp…und schon isses passiert. Und ein Rutscherl am Knie oder Ellenbogen ist nicht die schönste Sache der Welt (ist mir mit dem Chopperl bei beginnendem Regen und Öl oder Dieselfleck selber passiert).
Und sooooo viel angenehmer zum tragen ist eine Jean auch nicht wie ein gutes Leder!

HU

… unfälle durch fremdverschulden, amoi 7 monat krankenstand und amoi 3 wochen. und des trotz goretex-montur. oiso stöll dir amoi vua, wiast drau bist, wennst mitn leiwal und ana bermuda ogschossen wirst. i fohr nur mit volla leda-panier - handschuach loss i manchmoi weg, owa do muas scho gscheid has sei.

scheinbar ist eh nichts schützenswertes vorhanden

meglich. na vielleicht lerntas wenigst auf die hoate tua. winschn tua i des neamt, owa bei mauche gehts ned aundas

wenn i ma des ganze so durchlese, warnen alle davor, dass ohne goretex oder leder nach ihrem abgestieg wie a fleischlaiber ausgschaut hätten

mich hat´s eigentlich a nur mit leder auf die fotzen ghaut, nie mit leichter adjustierung oder ohne helm, so wie´s damals normal war, wenn´st baden oder in die stadt gefahren bist

helm ist mittlerweile pflicht, aber kurze strecken fahre ich nach wie vor ohne leder, a wenn net unbedingt in da badehosen, aber shirt oder luftiges jackerl schon

aber nicht schneller als 70-80

unken, dass mit der geschwindigkeit auch was passieren kann, lass ich nicht gelten

i fürchte mich schließlich auch nicht vor dem berüchtigten ziegelstein der runterfallen kann :wink:

chris

… Du ois bremst … :hushed:

:smiling_face:

… jo a aunmerken soitat, daß z.B. a Schirmkappal vü mehr aushoit ois a Voivisierhölm. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Wers ned glaubt soi amoi beides vun an Hochhaus obehaun, und unten den Zuastaund begutochtn … :smiling_face: :grin: :grin:

von dir kann ma was lernen

hab´s bisher nur von da pudlhaubn gwußt :wink: :grin:

chris

ich ziehe Lederhose kurz mit hafaleschuach
wast eh mit de komischn sockn de halbatn
und stiefel soviel zu unten rum,
obn a hemat mit ellebogen schutz und hintn
a den schutz und handsch oba de kurzn :grin:

… der Lootz gheart oba noch vurn … hot da des da Papp net gsogt … :wink:

…owa des beschriebene G’schichtl hob i sölwa bei an Wiarschtlstaund erlebt!!!
De zwa Ganierln hobn ausg’schaut wia frisch paniert… bis des Rot durch de „Panier“ aus Kieslstana und Dreck duarchkumman is… oisa i schwitz liawa. Es geht jo goar ned darum ob I z’deppat zum foahrn bin, weul ohg’schossn is ma schnöll und LEIDA genügt schon sehr geringa Speed um an wirklich UANDLICHN Asphaltausschlog zu kriagn!

Oisa… waunn’s ned grod de 500m bis zur Tankstöll sein um wos a imma „nochzufossn“, do bin i a schon mit Leiwal und kurza Hosn g’foahrn, schwitz i hoid… bei „Kurztrips“ in de Stodt, hoid mit Kefla-Jeans und Textiljoppal, auf a Tour IMMA Leda… is hoid so das im Summa haß is… wirklich schwitzen tuast eh nur beim Stehn oda in da Wirtschoft…;o))

So…

Motorrad Tratsch: Hat zwar a genau nix mit Motorradlfahrn zum tun - forum.1000ps.at

…hab ich ausgeschaut nachdem mir jemand bei 20 km/h oder so vor das Fahrrad gelaufen ist und Schotter da war. Möchte mir nicht vorstellen wie sich das anfühlt mit 50 km/h und mehr. :cold_face:

Und mit Furcht hat das nix zu tun - aber er hat (sinngemäß) gefragt, was wir davon halten ohne Leder…

Nix!

Wenn ich im Herbst vor dem Einwintern des letzte mal oder im Frühjahr zum ersten mal die 1,5 km zur Tankstelle fahre, nehme ich auch nicht die komplette Garnitur sondern fahre mit Turnschuhen, Jean und Jacke. Oder auch zur Waschanlage fahre ich mit der Kurzen und im Shirt. Aber richtig herum fahre ich mit Schutzkleidung. Und jemanden der mich fragt ob er in heisse Säure reingreifen kann werde ich nicht sagen ja - ohne weiteres! Denn : ?°C hat die Suppe? Welche Suppe ist es? (HCl oder HF) Wie konzentriert ist das Zeug? Wei lange soll der „Eingriff“ dauern?

Also: Nein: Nicht in die Säure greifen und nein - nicht ohne adäquate Kleidung Mopedfahren!

So schauts aus!

HU

…sogoa fia oide Sackln bremsn! :wink:

HU

…n Hirschfänger ned vagessn!

HU

aber für ur oide net

gips zua :wink: :grin:

chris

…uauaoide!
:eyes:
Wos glabst wos de via a Sauerei an da Maschin mochn wonnst as iwaradlst!

Donn muas i wieda (ohne Leda) zur Tankstö foan zun okärchern! :cold_face:

Do brems i liaba! :grin:

HU