Give a Smile Tour 13

Du weißt bin ich den Bund der EHE beigetreten (E rrare H umanum E st) Also darf I vüh schnaxln :wink:, daraus folgt a hoher Energieverbrauch :eyes:,… folglich vüh essen! Jetzt kummt die Frog Woher soll I do noch die Zeit zum Kochn hernemen? :worried: :grin: :grin: :grin:

Pilli,… glaubst I gönn Dir die Genugtuung, das’d überoll herumdazöln kaunst das’d an Ducatifohrer hergledert :rage: host, hört sich bei weitem uninteressanter an das’d an Husqvarnafohra (Rosnmäher :wink:) um’d Ohrn g’fohrn bist. Vorollem, I steh dann net gaunz so bled do! :grin:

… warad … warum in drei Teifes Nauman wirst du bei dem vülen Essn ned blad ha ??? :rage: :wink:

Nix …Herr .Jürgn :wink:…werma scho sehn wos des Propella Nuda :grin:kaun …is eh wurscht- a Gaudi muaß es Seyn , des is Wichtig …

und Bitte De Suppn aufessn :grin:…sunst gibts schlechts wetta :cold_face:

Lg Pg

Wetter wird passen, für mich und mein moperl, bin dabei.

des liegt doch auf der Haund! So wia mei Großmutter immer zu sogn pflegte: A guata Haungara (kreischendes Federvieh) wird net fett! :wink: :grin: :grin: :grin:

a Gaudi muaß sein!!!
Zum Rennen fohrn bin I sowieso net geeignet :cry:, bin anfoch z’laungsom :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Des Suppal is net des Problem, werd nur des Regeng’wandl einpockn dann ist sicher a Traumwetter! Immer wenn I optimistisch wor oder des Wetter nie und nimmer noch Regn ausgschaut hot und deshoib die Regnhaut Daham bliebm is, hots gregnet :sob:
Also Sorge ich fürs schäne Wetter :wink:

… hatte schon recht ABER was hat DAS nun mit dir zu tun ???

…sehn uns hoffentlich friaga!!! :rage: :rage: :rage: :grin:

as erste mal seit langem das i am tourtag aufsteh und 1. es net regnet und 2. ka unwetterwarnung im radio kommt…is heute der 18.?? glaubs ja fast net…

… richtig Wühüm … :grin: :grin:

Do frog i mi ob i ned des Regngwandl daham los und stottdessn a Kistn Bier mitnimm :grin: :grin: :grin:
0 komma Josef natirlich :wink:

is a Guate Idee Onki :smiling_face:…ach jo ibrigens :eyes:…zwecks aum Stääk, i hätts Nochat Gärn Ferry Durch :grin:

Daunkscheen!!

… mochn lossn. Da Grillmasta aum Schwarzlsee vasteht eh a bissl deitsch :grin: :wink:

„Phitte Cheffe, meine Fleisch nix blut, meine Fleisch nix trocken wie Sohle vom Goisara … meine Fleisch phitte in da Mittn und mochst du spuck auf Grilla wegen würz“ :wink:

oder der Dleichn wort auf Euch! :wink:

I fohr mol bis späta!

Bon Vojasch :grin:

:wink:

Wir haum no an klan Marathon dazua gmocht … mei Frau hod gmant in Sopron san die Tschick büllicha … oiso samma bis Oberwart gfohrn und daunn hintnummadum noch Kismarton und weida noch Sopron. Nachdem aber die Autobahn nicht so unsers is haben die Gerry´s beschlossen noch über das Deppenhügerl vom Maya zu düsen, Eisnstodt Stotzing … umma 1930 waren wir in Garagien :grin:

der Nachfrage! Bin scho laung Daham! :wink:

Sind dann nochmal weg zum Essn, nur so an Umweg homa net gmocht! :grin:

Herr Jürgen :grin:…hat Die SEHR Gut Bekannte Dame Ihrerseits :eyes: :grin:, evtl a Fesche Schwesta :sunglasses: ?..zwecks Die Abzieh Buidl warads gwen :grin: :wink:

Schena Tog Heite sowas soit ma öftas mochn :smiling_face: , Bessa ois zu oft aun Grauslign All Tag verehrn -Gell? :eyes: :grin: :grin:

Lg Pg

sogoar zwa fesche :wink:, nur solcho Büdln hom die aundan zwa owa net! :grin:

jedn Foll, bin scho stork dafir das ma uns nochmols treffm, a Runderl drahn und uns nocha zaumsetzn. :smiling_face: