Die "Echtn" und die "Klanan"

der ton macht die musik… :wink:

…Wos? :eyes:…gibts do a scho wölche Die Musiziern :eyes: :grin: :grin:

tzzz sochn gibts… scheene Neiche Wöld

wor eh liab gmaant

wennst ned mit mir noch sillian foast, sog ma des rechtzeitig - sunnst daschlog i di duatn vor ort. aussadem suacht da killavombilla a no an mitfoaplotz :rage:

duatn warad - Vielleicht :grin: , oba hier need :smiling_face:. :grin:

schau… daun kaun si Da Endtopf a gfrein :grin: :wink:

Lg Pg

hä?!?

red deitsch mit mir! wennst ned mitfoan wüst SOGS MA AFOCH - ned afoch nur „ned auftauchen“ zum abfahrzeitpunkt so wies a gewisse frau hammy gmocht hot.

greeeez

Oida Blind Fux :grin:sauf Nit so Vül :sunglasses:…hobs scho vor a poar Tag do herinn gschriebn …Olle Dies Üwahaupts Intaressiert hobens eh gegneisst ; Nur es Mayale Natirli wida Nit :grin: :grin: :grin:

schaugst Eine in Gerry Fredl hier im Tratschal dann am 6.5 stehts eh Brettl Breit :wink:

Lg Pg

welche Orbeit gehst denn jetzt nach das du ned mit ehna mitfohrst?

sog i Nitta :grin:

:grin:

spü ma was bin ich mit Robert Lembke :grin: :grin:
:grin:des hasst du kimmst in de Aufzugsbranche weu de Haundbewegung kenn i scho

De Sendung woar Eh Genial :smiling_face:

…Guten Abend :wink:…Wölchanes Schweindal hättns denn Gerne :eyes:…(Antwort )…oh Ja des mit da Brille -Bitte !

hob eh Glück ghabt :wink: …Nette Firma , Guate Kollegn, intaressanter Arbeitsbereich :smiling_face: , -bisher …

:eyes: :eyes:
aus heitiger Sicht eh, owa als Kind wurde ich von meinen Alten zwangsbeglückt
genial wor wia der Zwerg gschrian hod des war spitze und umadummghupft ist :eyes:
was Rumpelstilzchen

des kenn i a :wink: …Des woar da Karell Rudi -Göll :eyes:

:eyes: :dizzy_face:
da Rudl aus Hollaund wor der mitn laufenden Bandl

[color=#0000CC]
Bleeedsinn :grin:…da Rudi woar Der aus- Guten Abend aum Samstoch :wink: …do is daun da Gfrettberg :grin: imma ois Taunzende Ballarina im Tütü auftretn :grin: …Des Gaunze hod im Club 2 stattgfundn und de Blaade Skarlisch hod Regie gführt :smiling_face:…aum meistn Driba aufgregt hod sich daun imma Die Nataschia Krampuscha…und hod pläärt : Das ist Spitze :smiling_face:

Du kennst Di oba a need wirkli aus Du Banausn :worried: :grin: :grin: :grin: [/color]

Lg Pg

wohrscheinli haums de Germanischen Schmorrn nur eich unzensuriert zagt

sowas hob i scho Befürchtet :worried: :grin: :grin:

Lg Pg

… und vergiss ned dass beide gscheid gnua san für Facebook :wink: wo hingegen mir zwa zdeppat dazua san :grin:

ALSO: Falls wer Lust hat verflossenen 1000ps Kollegen oder Innen zu „sprechen“ und nicht auf Facebook gelistet ist … meldet euch an. :wink: Dort wird euch geholfen.

… Wene :smiling_face: und guck mal da liegt n Stück Kohle aufm Boden. Heb das auf und dann bringst du das zu den anderen in den Keller … :wink: :grin:

Dass ich da Pilli bin das weiß schon jedes Kind … :wink: