Neue Regierung

Dann kannst du ja in Sillian auftauchen? :grin:

owa nur a Kugerl fia an jedn und mit ohne Glasur. :wink:

könnte euch dann tatsächlich blühen, sollte es noch ein Quartier geben. :smiling_face:

Super Idee!

Hat da nicht jemand gerade noch so einen Occacions-Banditen aufgetrieben?

Irgendwie fällt mir sein Name nicht ein, aber ich hätte schwören können, dass er vor nicht allzu langer Zeit noch einen runden Geburtstag hatte und auch deswegen der Rasselbande noch eine Runde schuldig sein soll. :eyes: :wink: :grin:

… mitn Mayer ?? Wieder Ockenstaad ??? :wink:

… iwahaupt - ob du ned besser aufghom warast ois Blumanbinder oder Kindergärtner … du bist so sensibel Börny :smiling_face: :wink:

… wären wir schon lange Rochus :wink:

… sollt ma dich eigentlich olle unterstützn :wink:

Und ?? Kennst „an Auto Witz“? :wink: Trefn sich zwa VW Busse in St. Pötn … :wink:

Wos hast unser Lem ?? Haumm eh olle ans ?? Heast wos is jetzt mit Moped kaufn … es is worm - es is scho sauber auf die Strasserln - und mir wortn auf di :wink: augasn Schrotti … loss roin den Ruwe :grin:

… wost as sogst - du miassast guad sein im Haundlsministerium … du oida Autovaticker … :grin: oba vo da Hoorforb her kenntast a Bundespräsident wern … do red ma no :wink:

:rage: :sob: :rage: :sob: :rage:

… das freut mich, auch wenns nur a H O N D A is … :grin: :grin: :grin:

… und schau, dabei brauchst da die Hoor ned färm - und wenns nix wird druck i di bei de Greanan eine :wink: mit deine blondn Lockaln kaunst iwaroi mitdemonstriern :grin:

… Jo des kennans … :grin: :grin:

Na Spass du kennst mi - die 1000a"R" is a Hammergschoß und de gfoit ma extrem guad … frog an B&C Enrstl wie meine Augerln gleicht haum in Tuin auf da Mess :smiling_face: … Kauf da des Teil und vagiss ned den oidn Moppalfohra Brauch … wennst da a neichs Motorradl kaufst muasst olle deine „Bekaunntn“ und Habschis in Mariazö zum Essn eilona :grin: :grin: :grin:

Die Honda CB1000R (SC60) ist ein Motorrad der Kategorie Naked Bike und das offizielle Nachfolgemodell der Honda Hornet 900 (SC48). Sie wird seit dem Jahr 2008 von Honda in Italien gefertigt.

Die Version mit Combined ABS wird als CB1000RA (SC60) bezeichnet.

Jo Jo wie unser Schweizer Nörgla richtig sogt … a echte Japanerin :grin: :grin: :grin:
Oba träst di Schrotti … SUZUKI hod früher Murln bei Hyosung baun lossn … :wink: und de san a grennt :wink:

Quelle Wiki: 1980 - Hyosung produziert für seinen Partner Suzuki die Modelle GP 125 und FR 80. In diesem Jahr werden bereits 1.800 motorisierte Zweiräder von ca. 400 Beschäftigten hergestellt.

Gott sei Daunk is de gebraucht. :grin:
[/quote]

… SCHLIMMA … Gebraucht = günstiger = mehr Kohle fürs Futter in Mariazell = do geht sich a no a Eis aus :wink:

… host scho gmerkt - der hoit a den klanan Finger immer so elegant weg beim Kaffee sauffn, wia da Theo Lingen in die oidn Moser Füm :grin: der feine Pimpfe der :wink:
I man i hob die schworze Amex - mit mir fohrt er sicher a Runde :grin: :grin:

Dann kannst du ja in Sillian auftauchen? :grin:

[/quote]

… und wir verlegen die EInladung bezüglich der „neuen“ gebrauchten HONDER nach Sillian - da samma wenigstens mehrare :wink: :grin:

[sm=rolleyes.gif] … pfeif pfeif pfeif … :wink: tralla tralla trallala …