Die "Echtn" und die "Klanan"

sowas hob i scho Befürchtet :worried: :grin: :grin:

Lg Pg

… und vergiss ned dass beide gscheid gnua san für Facebook :wink: wo hingegen mir zwa zdeppat dazua san :grin:

ALSO: Falls wer Lust hat verflossenen 1000ps Kollegen oder Innen zu „sprechen“ und nicht auf Facebook gelistet ist … meldet euch an. :wink: Dort wird euch geholfen.

… Wene :smiling_face: und guck mal da liegt n Stück Kohle aufm Boden. Heb das auf und dann bringst du das zu den anderen in den Keller … :wink: :grin:

Dass ich da Pilli bin das weiß schon jedes Kind … :wink:

… NIX WETTE … weil wenn wir nach MAriazell oder Lunz fahren samma auch flott unterwegs OHNE ein Rennen zu veranstalten :wink:

Einfach ein gemeinsames Runderl um denen „die es nicht glauben zu zeigen dass sie recht haben“ :wink:

:wink:

… hob ich eher aun große Motorradl docht Mario … ned LKWs oder Autos wie du ans fohrst :wink: weil merke:

Ein Motorrad mit Retourgang IST KEIN MOTORRAD :wink:

:wink:

… wir Österreicher san normal !

:wink:

… WIR fohrn a Tour und DU dei Idiotnhügerl :wink: und wennst mogst kaunnst uns daunn dei Zwischnzeit aufschreim … :grin: weu heraussn in da großn weidn Wöd tätst di eh fiachtn :wink:

… kann man den Maya weiterhin ignorieren ? :wink:

… ehrlich sein … auch MAD, Chris und Konsorten kennen quasi nur das „Bergal“ … is eben ihre Freude dort zu fahren und das muss man so hinnehmen, wir fahren ja auch immer wohin WIR wollen :wink:

Jedem das SEINE, mir aber bitte das MEISTE :wink: :grin:

… andere Gründe. Der eine studiert in einem Tempo wo er nicht Mal mehr Zeit 4 an Kaffee hod. Da andere hat auch Stress aber anderer Natur :wink: und soooo wichtig is der Scheiss eh ned.

Noch dazu haben beide seit Langem keine Motorräder … i man geh ins Puff wenn a nimma steht … des tät da a ned gfoin :wink:
Bei MAD hoff i dass a boid wieder „on the road“ is … da Herr Stukateur hod noch a Durststreckal vor sich aber ich bewundere ihn für seinen Fleiß !!!

… Beantwortet sich aber von selbst.

Sind alle Vorarlberger so Geldgeil?
Leben alle Vorarlberger so knapp an der Schweiz?
Wenn ja is es dann nicht logisch dass die Geldgeil sind?
:grin: :grin: :grin:

… Die Biene wird sich freun doch noch heuer zu fahren … :wink:

Wennst a Hüfe brauchst sogst Bescheid - i hob zwor heite eh ka Zeit oba wissen tät ichs gern :grin: weu mir san unterwegs, miassn üben üben üben … :smiling_face:

:wink:

… Entspaunn di Hansi !!!

Ich will niemandn was aufbrumman. Mir is es scheiss egal was wer 4 a Motorradl hod - deins is ma a wurscht. Die RUnde sollte eigentlich a Spass sein aber du bist recht witzlos wie ma wissn … hätt mi gwundert wennst de Wuchtl darittn hättst :wink: :grin:

Grüße lieber Hansi

Vo Brebenz bis ge Dornbirn bean I gloufo d’Füaß himmor weh tau :wink:

Obwoi bei 12 Kilometa soti nix weh tuan in dein Oita :grin:

… mir persönlich san 125er Gurkerln relativ schwer wurscht. Ich fahre eine 750er GSXR und eine 1200er Bandit und bin damit zufrieden. Es ging darum die ewige Leier von wegen a 125er is zu langsam und so … ein für alle Mal zu klären :wink: aber nach der heutigen Runde mit Herrn Wurzlinger und Freunden über Lunz - Zellerrain - Halltal - KK … denk i amoi es wird dabei bleiben :wink: sie san z´laungsaum :grin:

… so tät i des ned sogn … und Mäntscha mit „an Meta ochtsk“ san eh ned normal … :wink: oisa … mir gfoit „kla“ besser, Gwohnheitssoche :grin: :grin: