1000ps standl, 14:00, auf da messe heute.

Eh :grin: wos Denkst :eyes: :grin:…und aussadem miassma Zaumhoidn :smiling_face:

Angenehm Pilli -Tant

hab ich irgendwas net mitgekriegt???
wor i do a dabei?
:grin:

naja, eine(r) muss ja schuld sein! :grin:

habts zuviel verbrennten gummi geschnuppert??? :sunglasses:

hab ich irgendwas net mitgekriegt???
wor i do a dabei?
:grin:

[/quote]

woas i des jezn a nitta :sunglasses: …oba aufpassn soitast scho beim Maya Buam :dizzy_face:…weyl Der is a MAGIER :smiling_face: …mit Seyne Trääät -Lockaln :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

weder noch, aba selbst, wenn i verheiratet bin, mach i was i will!!!
männer sind anders…auch wenns net vaheirat san… :wink:

des is ma zuweit,weil i muass jo am montog buggeln,
:grin:
na buggeln is woss ondanes…
i hob gelinde geschrieben,kon bock mit dera 11er kraxen irgendwo hin zufahren in meiner freizeit.
mir longt unta da wochen ,nach längenfeld ein und ausse… :rage:
oba ma sieht sich,eventuell jo eh in sillian :wink:

ähm ,sog mol,bist jetzten wieder im achterlforum ???
i kenn nitmal de www adress mehr und mei login hob i a vergessen…
jo jo ,olt und bleed…zach… :wink:
griasserl

ups,woss mochst den du als verfechter des motorrades auf der BIKE
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

is hoid a gentleman, wie sich das gehört bei der guten (alten) banditöse!!! :grin:

… na de ned … mehr die Kollegen Freundern wie a Maya und Konsorten … aber ich bin am Wege der besserung und die Haare kommen hoffentlich zurück … :wink: öfters amoi NEIN sagen. :wink:

… Buberln denken IMMER mitn Schwanzerl ausser sie san a bissi schwül … :wink: dann habens oft auch Hirn :grin:

… Buberln denken min Spatzerl … auch bei der guten alten feschen Banditösen :wink: da erscht recht :smiling_face:

… nennen es schlank, sportlich aber okay … dürr … :eyes: :wink:

Hob soeben die Kantn aus der Garage geholt … Börny das Teil ist wirklich nicht normal … dreimal runtertreten und die rennt wie a Gläckerl … :grin: :grin: … und jetzt an hassn 30er noch Neidorf und schnö zum Herd … H U N G A A A A A A A A A … :smiling_face: :grin:

zbeck…oba danke für die blumen :grin:

[quote]
ORIGINAL: Gerry1702

burschen, eure sorgen hätt i a gern!!! :grin:

woas i des jezn a nitta :sunglasses: …oba aufpassn soitast scho beim Maya Buam :dizzy_face:…weyl Der is a MAGIER :smiling_face: …mit Seyne Trääät -Lockaln :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

[/quote]

den mp6 kenn i scho länger ois ihr alle miteinander (wahrscheinlich ggg)…
kennt mei bua sei, oiso erspar ich mir jeglichen gedanken drüber, weil falls das so wäre, hätt ich ihm die „pseudo-matte“ scho lang in einer nacht &nebel-aktion gestutzt!!! :grin:

hahahaha…danke!
dürr is anderscht…kennts euch ja net aus! :grin:

… oba ned durt wo’s vaschwunden san … :eyes:

:smiling_face: :grin:

… ich kenn „dürre“ Mäderln … du bist spurtlich schlaunk … is jo mei red :wink:

… Sacklkleber … wo worst gestern oder haumma do wos mist-vastaundn das du eppa aus da Tuina Gegen bist ?? :wink:

… bissl Fanta-sie da Maya Peda sei … zumindest vom Ponny her :wink: