1000ps standl, 14:00, auf da messe heute.

Nix gibts :grin:…oda Ey Schatzi loss uns Zum Schachtl Wirtn gehn :smiling_face:…pure .Romantik im 21 Jh :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

da herr wurzlinger is heite a dort anzutreffen - so hört man

greeeeez, ich

Oisa fix sog i no nix, owa des Vielleicht steht gauuuunz groß im Raum… de Doimalitätn fiarn Herrn Nils, los i zwoar weg, weul ma der eigentlich wuarscht is… owa de Tripple wie g’sogt razat mi schon.

Do steht des Vielleicht glei NOCH größer im Raum…chch

Jo den Nosn -Bääärn :grin: hob i a scho a klane Ewigkeit nimma gsegn :smiling_face:

oiso wos isch Mandai ?..isch Zeit :grin:

… geh essn i wort auf die aum SUZUKI Staund oder sats vaheirat ??

daun kannst a glei Die Trippl von Gustl testn :smiling_face:(wenn meeglich)…damits sichst wos a Guats Moppal is :smiling_face:

Heit kaunns no so scheh sein … wast eh i hob a no a aundares Lem ausser die Mopettngschicht :wink:
Heit koch ma so wos guads und daunn gemma in die Sunn … :wink: weu mei Wochn wor ka Bemmerl und a bissl Rua soit ma sein Kadaba schon gönnan …

Wünsch eich aber viel Spass auf da Mess :cold_face:

… Eltern pflegen - beide krank.

…i dem entnehmen, das da Herr Gerryyy a noamoi duart hin foahrt? Vielleicht mit Hölm & Co um wos zu erproben?

… des was a ned ? :wink:

…des hob i jetztn z’spät glesn… oisa ned…

geh oida auffschneida :grin: bist jo Gestan a need Moppal gfoahrn :sunglasses:…duasd jo grod so ois ob dasd von ana Riesn Moppal Tour im Voin Regn -Gwandl zruck kemman bist :grin:
[color=#0000CC]

Aba Na -mocht Nix vasteh scho :wink: …host eh a Famiglia :sunglasses: …und i need deswegn gibts da evtl a Bissal a aundane Sichtweise Gell :smiling_face: [/color]

lgpg

… Meyer Peter frug: sie hatte Hunger (sie is die Banditin die Sabine) was soll ich da tun ???

Ich sug:

loss sie essn geh und wort auf sie aum SUZUKI Standerl … wennst a Mau bist oba da Peda … is ka Mau :grin:

chch jo, der warad schon froh an Entwurf gleich zu kumman… waunn sich der ned boid de boar znepftn Dinga de er Hoaar nennt schneid, werdn mir des iwaneman!..
Owa i glaub der warad schoarf auf de gestrige Begleitung, das de Tiar ned zuar geht…

… ich sagte lediglich dass mein oder besser unser Leben nicht nur aus Gaude besteht. Man muss auch andere Prioritäten wahnehmen um gut und sauber zu leben und man kann sagen was mann will; es ist in meinen Augen Unsinn mit einem Motorrad auf eine Messe zu fahren so wie ich niemals mitn Moped auf einen Stammtisch fahre. Wenn ich mich da ganztags herumtreibe will ich mich wohlfühlen in Jimmi Hose und T-Leiberl und ned mit SIDI und Vollpanier … des geht gor ned :wink:

SO is des mitn Gerry :wink:

… wennst an nie a Schnitzl gibt wird er mit hoher Wohrscheinlichkeit bei an jedn Schnitzlhaus aun Mord denkn … is normal wennst unbeschlofn bist :wink:

Wüllst ma jetztn einredn, das i gestan in Voiparnier duart woar???
T-Shirt, Jeans, Turnbock und a Mowedjackn (Textil) Peppi & Zubehör hob i bei de Damen vom Eingaung lossn diarfn… oisa wo is do da Stress???

… Grund sein Pille :wink:

… jeder der mi kennt was dass i wenn überhaupt daunn gaunztogs unterwegs bin und ned noch Tulln fohr nur um zu demonstrieren dass i a Moped besitz … so wie die etlichen jungan Buama gestern am Heimweg … :wink: die daunn noch da Mess glaubt haum se san da klane Rossi …