1000ps standl, 14:00, auf da messe heute.

Oisa i was jo ned wos du, des Meia, fiar an Uhr host… owa aufn Gerry seina, in Neffn seina und in Meiner seiner hod um Punkt 14:00’hundert genau… NIEMAUND außa uns den Staund kurz umkreist, den Nüls a ned aungetroffn (der kommt jo erst morgn!!) und DU bist beim Wirtn g’sessn!

Des Pille is ma daunn no einegrennt, do hob i a den Pursang des Pratzal schüttln diarfn und des woars… oisa fiar 14:00 beim Standl… woar des schon sehr miad, owa i hob ma a ehrlich nix aundares erwoartet!
Vühhhh wichtiga is owa, das ma aunschließend a nettes G’stuarl g’hobt haum… ma derf des ned so eng sehn!

NA HOIT, da Pursang woar a do, owa den hob i jo maungels Kennen, ned erkaunnt…chch

i sog jo ned das der tog fian oasch woa. woa eh leiwaund. (aussadem bin i so gsessn das i zum standl hinsiach^^ )

aber wie du sagst… zur besagten zeit habn wir aufs futter gwartet und am standl war tote hose. drum bin i a ned extra aufgstanden und hingangen.
hätt i den herrn pursang a vorher kennt, hätt i eam glei zum tisch pfiffn :stuck_out_tongue:
aber sog… WO bitte woa der pilli? i hob den komischn schmoipicktn afoch NIRGENS gsehn :rage:

greeeeeez

Wia es im Reste woarts, is er grod aussegaungan, daunn hob iearm no amoi, (nochdem i eich valossn hob) bei de Kantn troffn… übrigens… auf dera 6??90’ga glaub i sitz i a gaunz guat… ;o)

Herr Pursang :wink: …Ollas koa Thema :wink:…mi hods gfreit Ihn kennen zu Lernen …und wünsche Ihm auch gleich Alles Gute …eh scho wissen -Gell :smiling_face:

Sali Pg

Hr Killa :wink: …es Mayale woit halt Alanich Schmusn mit da S-Tant :grin: …deswegn hoda sich auch abgseilt ghobt und uns willa den Stempi Der Untreuen Seelen aufs Haupt Druckn der Lurch …Aber Wir haben Ihn scho erwischt :smiling_face:

… gewundert dass keiner aufgetaucht ist und auch dass der NILS erst HEUTE kommt am wichtigsten Tag der Messe :grin: DU hast aber auch gesehen dass der 1000ps Stand generell LEER war ergo wernd eanara Gummibärli söba gfressn haum :grin:

Du solltest aber die indisponierten Kollegen nicht schimpfen sonder mehr von deinem langjährigen Freund Gerry was lernen … KEINE Erwartungen - KEINE Enttäuschungen :wink: :grin: Den Satz kannst auf deinem weiteren Lebensweg mitnehmen und du wirst sehen es wird dir gut tun :wink:

Zur Messe selbst - ich war sehr beeindruckt. Hat mir (uns) sehr gefallen und ich weiß jetzt auch was die neuen Reifen können und vor allem was sie kosten. Es wird der SportSmart von Dunlop.

Bonny&Clyde - Börny - Pilgrant und Bertl - Herr Pursang, Sabine und Meyer Peter, mein Neffe und mei ältester Freund mei Elektro Mike … ich war zufrieden liebe Leute zu treffen und mehr brauchst ned.

Die Örtlichkeit der Messe fand ich super gewählt und würde mir wünschen dass sie im kommenden Jahr wieder in Tulln abgehalten wird.

Bussi Klana und sei ned traurig … :wink:

… Logistisch schwer daneben gegriffen …

ICH (Logistika) hab erst um 1800 bei Herrn Ferdinand Fischer meine Ribs XL geordert aber jeder wie er (oder sie) will … den Froß auf Messn gib i ma ned und de Preise scho gor ned … a Cola 35 Schilling !!! :wink:

… losst eam A NED :grin: … orma Hund :wink: :grin:

Und er mocht sich Sorgen wegen Sillian … warum denn ? Wer ned kummt braucht bekanntlich ned geh somit is ma des sowos von Banane wer do kummt oder wer ned … Mir Habschis wern durt sein goi Pille ? … des zöht oda sich i do wos foisch ? :eyes:

:wink:

:wink:

:wink:

ELEKTRO MIKE … :grin:

Die Ripaln beim Fischer worn … na schau söba :grin: :grin: :grin:

Jo Recht hobts ghobt …Es Fress Sackln :grin:

für mi woar Di Mess auch sehenswert…obwohl ich eh schon es meiste kenn…Oba Alanich scho Der Neue Ossa 2 Takt Murl mit Einspritzung und Luftmengenmesser (Das heist das es auch im Silli Landl :grin: koan Leistungsabfal mehr gibt) hod mi schwer Fasziniert
…Na mal schaun :grin: :eyes:…bin oba eh grod momentan mitm TZR le sehr zufrieden- is Guat grennt :wink::sunglasses:
Desweiteren des 87 Kilo SCHWARE :grin: KTM Viertale vom Cortese …woar auch Die Kleine Reise wert.

Scheenan Tag noch Onki :wink:…ach jo wo woar Eigentlich Frau Gerry? :eyes:

Lg Pg

Jo Die Lieben :eyes: …wauns schlofn -Vielleicht… :grin:

Da voit ma Ein :smiling_face:…los Onki hol Ane von Deine Reibn ausse und auf gehts noch Tuin :smiling_face: …Nils Dratzn :smiling_face: …oda glaubt Der -Dossa zum Spass durtn seyn derf?..und gänzlich Ungeschoren davon kimmt? :eyes: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Heast i bin a aum Iwalegn… 8 Eukn san ned de Wölt… vielleicht foahr i do heit noamoi hin, 's Wetta schaut a bissl bessa aus, do tät i vielleicht doch no de Tripple testn…Hmmmmmmm :smiling_face:

die frau banditin hot an hunga ghobt. wos soi i da sogn… :eyes:

greeeez

i überleg a gaunz fest. afoch nur damit ma dem nils sogn kennan wos fia a doim er is

Daun Iwalegn ma zsamm :grin:…oiso i warad da a Nochamol dabei :wink:…wia wääärs so umma 13 Ura …do is dann angenehm zu foahrn …kannt ma Uns daun jo aun Dera Tankstöll (tURMÖÖÖL) :grin: treffn :smiling_face:

Hernalser Hauptstraße 173-175 Direkt bei da S-Bahn Bruckn

Spontan is doch eh am Scheenstn :grin:

Lg Pg