Gratulation an hr. mayerpeter

zum erwerb der aprilia rs 125. mein freund erzählte dass du nach der probefahrt fast im kreis gegrinst hast. viel spaß mit dem teil und zerkratze sie nicht gleich :grin:

De saind eh scho Laundesweit im Voi Stretsch :sunglasses: …damits möglichst Viel davon zsamm Bastln …bis Er sey Neichs Moppal soweit hergricht hod …dasa damit a wirkli foahrn kaun :smiling_face:

so gsegn schaffta jo a no -Oarbeitsplätze da Maya Bua :grin:

Yep hot ma a scho a poa Fotos gschickt zu seim neichn Schmuckstückerl … fesches Radl :slight_smile:
Nur net glei zaumhaun :wink:

Di Happipappi :grin:…und wia schaugst bei Ihm da selbst aus ?..Hat Er schon was? :eyes:

REAL UND REELL :grin:?

Lg Pg

gratuliere ebenfalls, mir hod niemaund gsogt, daß der Pille seine dem Maya verkauft … eh besser, die Anfänger beginnen mit wenig Qbig … :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=oaE86fiOeP4

hat Er aber nicht :smiling_face: …koa Ahnung aus wölchm Schupfn E-RS aussizogn hod :grin:

Lg Pg

Dann mal viel Spass mit der kleinen Zwiebackfräse. :smiling_face:
 
Die RS macht schon Spass, allerdings säuft sie mehr als eine 1000er. :grin:
Mein Kollege hatte eine RS125, obwohl er ein ruhiger Fahrer ist, brauchte seine RS gut 7 Liter/100km. :dizzy_face:

was hilft der ruhigste Fahrstil, bei einem Bodymaßindex eines Butterwürfels. :grin:

Grande Drama :wink:

unds Guate 2 Takt Öl hosd Vagessn Du Helvetischa Geizkrogn :grin:…und jetzt? :eyes:… soi i mi aufhängan weyl mei Yamsn a ned Vül weniga braucht …oda reichts auch Des Hobbi auf zum gebn ? :dizzy_face:

Lg Pg

 
Der ist derselbe Essensverwerter wie ich. :eyes:
 
Den kannst du in eine Mastkur schicken und er wird noch Gewicht verlieren. :grin:

„Die profilierten Reifen sorgen für einen perfekten Grip auf der Straße …“

ob ‚perfekt‘ fürn Maya gut genug ist ;-?

 
Lass mich raten: Motul? :smiling_face:
 
Mich nervte an der RS vor allem die Reichweite. :cold_face: Die war bei der AF1 deutlich besser (wenigstens etwas, was an meiner Aprilia besser war :sunglasses:). :smiling_face:
Solange man die nächste Tankstelle in Sichtweite hat, gehts ja. :grin:

Bitte Rochus seit waun is a Gebücktes Achtal a Touren Moppal :sunglasses: ,wo sowas überhaupts a Rolle spielen , soll oder muss?.. :eyes:…mehr als 200 km am Stück brauchsd mit sowas eh ned foahrn …und i sowiso ned , erstamal machts kaan spass, zweitns foahr i ohne Tschick und Kaffe Pause sowiso ned …ob des an Nichtraucher Juckt oda need is mir wurscht , dann foahr i halt Hinterher …oda Retur oda sonst wohinn .is a koa Problem -Alles scho erlebt :wink:-weyl i need auf da Flucht bin . Und Die 1-2 Ausfahrten im Joahr wo i üwahaupts in Ana Gruppen mittfoahr saind eh ned Relevant, weyl soooo schee is des a need -zumindast für mi ned -und des is imma no es wichtigste . Geht Ganz schnell wenn ma sowas zu Bleed wird doss i mi verpfeiff und aus :wink:

Motul ist Richtig (710)…zur Not halt auch da anda Schmafuh wia Agip/Eni , Castrol, Bell Ray , Shell usw .

Sali pg

Geht Ganz schnell wenn ma sowas zu Bleed wird doss i mi verpfeiff und aus

glaubined … :wink:

ich schon :wink: …und auch Ein Schwarzer Rittersmann der Das Be- Buelln kaun :sunglasses: :grin:

Lg pg

… vabrauchts es zwa Hungahokn de gaunzen Joule in da Birn. :eyes:

Beim nochdenkn wiavüh Sprudel eichare Gurkn vabrauchn … :smiling_face: :grin: :grin:

Ich bin mit meiner AF1 und der Kollege mit seiner RS auch schon in Italien gesichtet worden. Nur Autos überholen kann man mit den 26 PS der AF1 nur noch in den (übersichtlichen) Serpentinen (bei 10% Steigung und 2000 Höhenmetern). :cold_face:

… und ja, die AF1 war der Grund warum ich von Stummellenkern die Schnauze voll habe. Mir hat das ziehmlich auf die Handgelenke geschlagen. Wahrscheinlich war (und bin es heute immer noch) ich (typisch Schweizer) einfach viel zu langsam. :worried:

Eigentlich sollte ich mir einen Chopper kaufen, da fällts nicht mehr so auf. :worried:

 
Tja, als Student (war ich damals noch, heute studiere ich nix mehr :sunglasses:) muss man sein Ferienbudget halt genau einplanen. Entweder Sprudel oder Essen kaufen. :grin:

woi ,des bei Dir eh wurscht warad :grin: …Irgendwer scheisst Di daun a zsamm :smiling_face: …wärns halt daun Die Halli Briada seyn …weyl Denan bist dann wida zschnell :grin:…geh Zfuass Rochus …oda Tracki foahrn :wink: …i glaab desch isch eh esch beschde für Di :grin: :grin: :grin:

lgpg