Grillsaison

bis du mit de Ross von München da bist is de Renntina längst vadurscht

weyl bei Dera Ihrer Leibes Fülle kaunst a Guat a Hoibs Joahr untawegs seyn Ohne dos se vadurschd :smiling_face:

…i ois Oida Ex Fiaka Knecht (mit Prüfung) :wink: :grin: kenn mi da scho a Bissal aus :grin:

Billig …Post Kutsche Damaliger Zeit :ergab Durchschnittlich ca 50 Km Reise Weg Pro Tag, auch bei Berücksichtigung Der Damals Nicht Geteerten Strassen :cold_face: . so- Minga nach Vindobona ist ca 400 Km ergibt 8 Tage …bei so am Spezial Gespann mit Monsta Kaltblüter :grin: Namens Noriker , Belgier , oda Meinatwegn a a Friese host Die Distanz a In der Zeit- von Ana Wochn ,weil Des Pure Energie Bündl sind …oiso und in ana Wochn is da Sommer a no ned vorbei -Odrr? :grin: :grin: :grin: :grin:

ciao!

is des ned wurscht wos aum Behälter draufsteht hauptsoch wos gscheits is eigfüllt oder glaubst i sauf des Gschloder

[color=#0000CC]

is des ned wurscht wos aum Behälter draufsteht hauptsoch wos gscheits is eigfüllt oder glaubst i sauf des Gschloder [/color]

[/quote]

wos is Herr Tyssen :eyes: gehn ma auf a Hülsn :grin:…Natirli mit aum Guatn Ostarrichi Bier :smiling_face: :grin: :grin:

Lg Pg

derf owa nurmehr bleifrei dringa

wia & warum ?..a Bäse Oide daham :grin: …oda no schlimma? :eyes:…obwoi i kenn koa -No Schlimma…

i grod des zweite flaschl riesler auf. :grin: :grin:

schen gruass daham und prost mohlzeit

warads wurscht nix do mit de vün Medikamente hob i mit 2 Seitl an pickn wia a Owalehrer drum nur no bleifrei weu do kaunn i daunn 5e dringn und hob nura Spitzerl :eyes:

Ja :worried: …Nana is schon Guat :wink: Medizina und Alkohol woar Nie is Nie und wird a in Zukunft koa Gute Symbiose seyn …Daher wünsche ich auf Verdacht amal Gute Besserung :wink:

Lg Pg

do wird se nix mehr ändern mit de Medikamente owa mir gehts guat damit aso denk i ned zfü noch sunst mocht ma se söwa deppat

dann Danke für deine Ehrliche Mitteilung :wink: …ist Heitzutage -eh Nicht mehr Alltäglich …da ghert scho was dazu des so zu sogn wias is :wink:

sowas Nötigt mir zurecht Aller Größten Respeckt ab :smiling_face: …weyl ich erst immer dann drüber Nachdenke , dos es mir Mistwurzen …Eigentlich Gesundheitlich Ur Gut geht :eyes: und i Trotzdem am Jammern bin :grin:…Aber Wie auch immer …ich hoffe man Sieht sich im Woid4tel …Genauer gesagt auf da Mess in Tulln :grin:

Lg Pg

i bin sicha durt hoff das se de ganzen Oidspotzn treffn Zeit können wir ja hier ausmachen
tät mi gfrein eich amoi zu segn

und des dad i Dir gern schenken …is ma wurscht obs Wer hören kann oda will :grin: :cold_face: :sob:

Mozart - Piano Concerto No. 22 in E flat, K. 482 [complete] - YouTube

wie sagte einst da Große Haydn (obwohls nicht von Ihm ist :grin:)

auf Eine Frage eines Musik Kritikers warum Er nicht Gut Die Englische Sprache behersche:

Lapidare Antwort von J Haydn …Ach was -was wollen Sie ?..meine Sprache ist Die Sprache Der Musik …UND Die Versteht man Überall auf Der Welt…

in Diesem Weitergedachten Sinne wünsch ich Dir Alles Gute. :wink:

Und Gerade es 22 Klavier Konzert hat Es Woifal in Einer Bitterbösen Zeit für Ihn Geschrieben…Trotzdem ists Nicht wirklich traurig …und Das ist für mich Die Kunst im Leben seyne Eigenen Resourcen so Einzuteilen das es passt…

Zumindest meinerseits -Steht Inzwischen Eine Feste Zusage :smiling_face: …und selbst wenn Ohne Moppal :wink:…weyl des Affn Theater dortn werd i mir sicha ned Entgehen lossn :grin: :grin:

Lg Pg

Recht host Rentna Mandai :smiling_face: und i es Erschte Kalterer See :grin:

Lg Pg

Excuise ma …werd halt auch schon Langsam Vergesslich …aber Nicht Trottelig :grin:

Wollte Nur anmerken Das es Genau solche Satzaln , sind Die mir als Gelernten Baiern Den Größten Respeckt vor Österreich , Seyner Großen Kultur , Seyner Großen Lebenswerte & Seyner Großen Bauwerke usw Es überhaupt Erst ermöglicht haben hier schon ca 10 Jahre Wohnen zu dürfen :wink:…Nein , Nein keine Schleimerei :sob: …des brauch ich eh ned …es ist Nur Eine Anerkennung , meinerseits , und ich bin froh das ich Die Möglichkeit habe Diese Offen zu sagen …wer mich kennt weis wie Arg ich seyn kann :wink: …Also warum auch nicht in Diesem Bereich.weyl ich weis auch wie Arg ich seyn kann :grin:

Alles Gute …und a Unfallfreie Baldiege Saison wünscht Pg

weyl des ist Das Wichtigste

Weltverbesserer :grin:…wos mein Ganzes Geschschreibsl mit am Motorrad Forum zum tun haben soll? :eyes:

A GANZE MENGE :cold_face:

Ganz ofach weyl i scho seit mehr als 2 Jahrzehnten …Gerade Die Klassischen Musik Klänge immer in meim MP 3 Player , CD Player oder wie auch immer man Das nennen will WÄHREND AM MOPPAL FAHREN HÖRE :wink: …und das Weltweit. Ah jo noch was. es ist mir Kotzbrockn wurscht :sob: ob des Vabotn is oda ned :rage: …wenns mich dawischn dann zahl ich halt und halt Friedlich Die Goschn :wink: …weyl so ists halt des System und aus!

bei mir gibts Nix Spielerei :wink:…Entweder für mich oder GEGEN mich …soi ma a recht seyn i halts schon aus …Nur hin und her- dass Hasse ich-UND AUS.

mfg Pg

… sats jo so ziemlich die bestn Grillmasta auf da Wöd ohne Scheiss … was ich in Kroatien schon alles gesehen habe in Punkto Grilla … halbe Ölfässer auf Ketten an einem Baum hängend und die Plejskavica waren besser denn je :wink:

… Pisse aus Amsterdam … die haum a Karlovacko und a Ožujsko … de san a Weu besser wie der Hollländische Sprudl :wink: