Also dieser Mayer

se, Herr Pillinööör… ungustliositätn werdn bei mir nur direkt und live vergeben… Einschätzungan, Möchtegern-Analysn usw. göltn NED!

Oisa hod do kana wos zum wissn geglaubt zu hobn getaun getuat hättn, oda sonst so a Zeig!

(de Iwaschrift is nur fiar DI Onki Gerriiii!!!)

Ois uandlich aunglernta Wiena, hod ma staundesgemäß zu RAUNZN!!!

UND IMMA!!!

Sein Senft zu OLLEM ohzugebn, g’frogt oda ned, des muaß sein… und wia du jo schon des eftan korrektamente erkaunt host, hob i den Lehrgaung im unzfriedanan Retourraunzn und ausbessan mit Sterndi und an Römischn-Ansa bestaundn… i was imma wos zum z’ruckredn, ausstalliern, ausbessan, gscheita sein, dies und dos, des daunn ahhhh noch und iwahaupt und ausadem! :grin: :grin: :grin:

Faktor, wöchanan a imma, kaunn KANA stöhrn… weul mir bei… äääähmmmm „disharmonie“, ehh soichane Gfriesa san, daß de Leit sich von allanich wieda vaziagn…chch

Oisa schlimma ois das a ohne uns weidafoahrt kaunn’s ned werdn! :smiling_face:

Foahrt eigentlich da anzige von uns der so hoibwegs WIRKLICH was wia ma Mowed foahrt a mit?

I hätt NED Mowed schreibn solln… ehhh kloar das du di do aungsprochn fühlst!!!lol

Oisa eigentlich hob i do aun ehemolige Räza gedocht… ned soichane Lulus wia mi, di und in Gerri Onki!

Wos hast do leida… miar san Lulus UND STOIZ DARAUF!!!

Es kaunn ned a jeda da erschte Jausnnochfiahra da Nation sein vastehst!

Wir san STOIZE Ideallinienvaparka und Tankstöllnbesetza!

De gaunzn Rasa… und Rossis do herinnan… de soin ruhig so schnööööööööö sein, i foahr liawa laungsaum und schau ma de Gegend aun… Cruise durch’S Höllntol… vastehst, schnööö san de Aundan… oda wos se hoid glaubn das schnööö ist! chch!

Jop, genua des hätt i g’meint… da WU is jo „aktiv“, waunn a grod a Mowed hod wos foahrt… bis zum näxtn Rennan, do foahrt’s daunn wieda nimma… usw. :wink: :grin: :grin:

Und BITTÄÄÄÄÄÄ… mitn klanan Finga brennt uns OLLE nur ana her, gö!

Najo… und mi brennan sowieso olle her, owa des mocht nix, ana muaß jo de Eia hobn , da LAUNGSAUMSTE ZU SEIN! :smiling_face:

UND-
wo?? :eyes: in da Ausnüchtarungs Zelln oda doch im Gitta -BettL…Oda Erscht es Ane daun es Aundane…?

…De Renn Tina mit Dabei :smiling_face:, daun host De Faxn Dicke wa? :grin: :grin: :grin: :grin:

(Jo i was -Heite is Pifkonen Tag) :grin:

Des Guate is :eyes:…Irgandwia -dads Es Zwoa Voi Zsammpassn , und es Schlechte is :grin:…ich irr mi Seltn…weylsd aun vawirrtn nimma varwirrn kaunst :wink:…Comprende? :grin: :grin: :grin:

Guat Nocht :grin:

Lg Pg

… noch Mal punschen :rage: Statt drei vier Punsch gibts Rippaln und Bier und soweiter und sofurt … :wink: Schön dass man auch Samstag Abends in die Fabrik gehen kann :wink:

GREEZ …

… und die SRAD (nunmehr zitterfrei) werma einmottn … in 30 Johr wern sa se drum reissn … total ibahoid und ois neich wos gibt :wink: griag i daunn sicha an Mercedes drum … AN NEICHN MERCEDES SACKERL !!! :grin: :grin:

… die Fabrik is eigentlich weithin bekaunnt für sehr gutes Futter, tolle Biere und gemütliches Ambiente. Dass der Köna grod dei Bier vasaut hot tuat ma lad … oba der wor no jung - der wird des lerna :smiling_face:

… Gschichtl von wegen „bringans ma des Flascherl zu Tisch weu se san zdeppat zu einschenkn“ hob ich schon amoi ghört … unser geschtressta Stukadent fohrt die söbm Geschütze auf :grin: und mocht sich somit unhamlich beliebt beim Personal. Wie intelligent den Mann zu rügen der einem das Essen bringt :grin: :grin: :grin:

… noch dazu ist die Fabrik eh ein Lokal wo man nichts zu meckern hat (fast nichts) :wink:

Jo OISO :eyes:…glaubn muaßas Itta , oba wissn soitas schon könnan-Nit? :grin: :grin: :grin: :grin:

jetzn foits ma wida ein, von wo her ich Sie Wirklich kennan tät …auch wenn da schädl sich scho herrlich dräht, De Baumschui kurz hinta Simmaring voit ma dazu ein :wink:…weyl bei Der ERKENNTNISS des Herzens rein - kaunns Nur eh Ein LEHRA und Höchtns zwoa HÜLFSPÄDAGOGISCHE Voi Trottin gwesn seyn … :smiling_face:

… mocht des a immer …

Ich weiß es bleibt sonst so viel Malz im Flascherl zurück oder Hopfm oder Zucker oder was i wos … und das geht überhaupt nicht …

Wüst mei Version hern? DU BIST A WIENER (ka echter oba a extrem guada) und ois solchtener musst raunzn a wenn ois okay is :grin: :grin: :grin:

Wie war das Schnitzerl der Herr ? „Nau jo, a Flaxn noch da aundan“ aber zaumgessn hod a ois da Herr Wiener :wink: :grin:

Jo des Essn is okay in da Factory obwohl man ehrlich erwähnen muss dass bei Ferl bessere Ribs serviern … es is afoch die offngeile Souce auf de Rippaln :smiling_face: :wink: unerreichbor :smiling_face:

… Schlimmste Börny :grin:

SOG … soit ma den Ramirez frogn ob er uns begleit ? :eyes: I glaub den Schmähfaktor tät a ned störn :grin:

Jo Bleede Frog :cold_face: weyl i hob jo eh scho Zuagsogt Nit :grin: :grin: :grin:

Lg Pg