Powercommander 5 einstellen

Hallo zusammen. Bekomme vom Christkind einen POCO 5. Wo kann man in Oberösterreich den richtig am Prüfstand einstellen lassen?? Yamaha r1 RN12 Kenny Roberts Edition!! Danke und schöne Feiertage!! :grin:

Oö is ned so ofach …i woas es ehrlich gsagt ned, 1 MB Bike Performance

Inselweg 2 2492 Eggendorf
Austria

2 Morc Motorbike
Dyno Model: 250i
Motorcycle Dyno Center,PC Dealer,PC Tuning Center
Gewerberied 2 7302 Kroatische Minihof
Austria

3 BLM MÄRZ-MOTORRAD HANDEL GMBH

Tragösserstrasse 5 A-8600 Bruck an der Mur

Und anen im Boarischn Passau Werner Mayer - Motorräder-Zubehr-Reparatur, der is vielleicht für di am Nächstn.

Lg Pg

Danke für die Info. Passau ist nur 100 km weit weg! Lg

Gschegn! , daun passts Jo

Lg Pg

leider den bessten vergessen!

www.stc-ottoleirer.at

mfg

eh Schlaumi Schlumpf :grin:…Tschulligung :worried:…oba seit waun is Lockenhaus mittn in OÖ?? :grin:…glaub des schaugt Goar Nit danach aus odrr? :eyes:…les halt es Nexte mal Gscheid wos da Frage Steller Alles wollte :wink:

Lg Pg

eh Du hast gfehlt :grin:…oiso an morc.at kenn i selba hob Ean trotzdem ned Extrig und Besonderst erwähnt. weils von dem bis zu Eam in OÖ mindestens 300 km sind, (der Leirer is a ca 300 km entfernt )oba wie Er selba gsagt hod ists nach Passau ebn Nur 100 km . Deswegen is der in Passau für ihn Der Nächste, vaschtescht :sob:…Oba bei Dir ists ma eh wurscht. Die Meistn werns scho verstanden haben,waunsas überhaupt Intaressiert so auch Der Fredl Erstella , und des Deppate Gezeta von Irgandwem , Dem do wos ned passt Juckt mi sowiso ned…Oiso moch wosd willsd, oda wosd ned willst. :sob: Und woasd wenigstns daun selba Anen in Oberösterreich ?

wennsd scho Aundane Zitierst dann mit Allem wos se gschriebn hobn , oba ned an Teil ausselöschn, vor Allem wenna Wichtig woar.

Und Genau Der Satz woar wichtig:

Und anen im Boarischn Passau Werner Mayer - Motorräder-Zubehr-Reparatur, der is vielleicht für di am Nächstn.

und Genauso Stehta a in da Ersten Antwort von mir, und bleibt a so stehn obs da passt oda nit.

schau …Genau des hob i Anfangs als 1 Antwort Gschriebn ghabt…
Oö is ned so ofach …i woas es ehrlich gsagt ned,

Und wosd sunst no für wewehchen host Intressiert mi sowiso ned, Oiso bist ab sofort Gsperrt Du Greisligs Pfui Deifi :grin:

Ich weiss, der Otto ist der Beste. Aber ich suche wen in Oberösterreich! Hat jemand zufällig ein Maping für die Yamaha R1 RN 12? K&N Sportlufti, Kat ist heraus, und offene Arrow Endtöpfe!! Danke Euch

Barny…Na Leida so a Mapping hob i ned…aber Du kannst Ja mal beim morc.at anrufen. Warum Der- weil i Ihn Persönlich kenn und dortn a meina Reibn an PC 5 verpassen hab lassn.
Möglicherweise brauchst bei Deiner jo a koan Motor -Prüfstand, weils a Modell is wo des eh oft verbaut worden ist , und wird… Desweiteren gibts a no Die Offizielle Seitn von
powercommander.com Soweit i was gibts für Dei Yamaha a Die Möglichkeit eines sog Tune Up Moduls…Des ist sozusagen lernfähig, und stell des Ganze dann Automatisch während dem Fahren ein . schaust halt auf Die Seiten vielleicht Hilfts ja. Wennsd an Morc anrufst sogst Eam Bitte an Scheenan Gruaß, vom Honda Achterlfoahra aus Wien. Danke, und Viel Spass noch!

Lg Pg

Vielen Dank für deine Bemühungen mein Freund!! Ich werde dort anrufen und mich erkundigen. Werde im schöne Grüsse ausrichten!! :sunglasses:

Daunkscheen!! :wink:

Lg Pg