weihnachten + stammtisch?

… wieder Mal an einem total vertrotteltem Datum - an einem Donnerstag gehen nur Leute feiern die wenig, schlecht oder gar nicht arbeiten müßen :wink: Wir braven Österreicher gehen an einem Donnerstag früh schlafen um für die Freitag Inventur um 05:30 fit zu sein :smiling_face: :grin:

Bussi

…Guat Onki :grin:…moch ma :smiling_face:…Nur obs es kimmts oda Nitta is wurscht weyl De Schwestan vagessn mi sowiso Nit , kennst mi jo :eyes: :dizzy_face: :grin: :grin: :grin:

kann jo a Nixn dafir :worried:

Lg Pg

… bei näherer Betrachtung verstehen muss :grin: sofern man ihn kennt den, Pilgram1 :wink:

… wos geiles aun eana … oft gut aussehend - ungehemmt und wenig Klamotten an … praktisch nüsch ? :smiling_face:

hoppala, vertippt. aum 24. warads^^

bam oida… i hätt do wos schens gfunden :wink:

.

…Do :cold_face:…Reine Sadistn sainds :rage:…weyl mehr ois a Kruckn und oda aun Oidn Jogi Becha kaunnst Eana eh Nit Nochschmeißn , waun se Dauand de Deppate Bettdeckn hebt :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

eh Voikomman ohne Risiko für mi :smiling_face:…weyl OPs aun Frechn Goschn werdn in Seynem Spital sowiso Nit durchgeführt , hoda gsogt da Primat :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:…ääh Primar :grin:

sog-Glaubst dos Der Irgandwia a leise vorahnung hobn kenntat? :eyes: :grin:

Lg Pg

… Gsicht vasteckn ??? Erschtns kennst di eh jeder und zweitns … samma schlimmeres gwohnt :grin:

Guad jo - es kenntn Kinder mitlesen … die tätn sehr daschreckn bei dein Aunblick :grin: :grin: :grin:

… hods wos gsucht UNTER der Bettdeckn Pille :wink: Und nochschmeissn kenntast ihr doch eigentlich a die Zänd oder ? :wink:

… JO ! :grin:

… mit WOS wüst denn hinfohrn ???

Des kimmt oba a Widrum a drauf aun -WAUNN bzw zu welcha Zeit Die do wos suacht :eyes:…weyl wauns a Bissale Pech hod fliagts Glasl daun a glei mit :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Wurde diese GSX-R nicht leicht abgeändert?

… so kaunns da geh ois, Schwester :smiling_face:

I werd do zfuass hingeh.

greeeeeez, ich

… auf mein Kalender steht no nix wichtiges.

Greez

jop. hat damals da kofler gekauft und neu aufgebaut.

drunter bilder

greeeez, ich

nächtigen geht zur not bei mir

greeeeeez, ich