07.10.SBK-WM Finale in Magny-Cours!

auf da Retortnstreckn v.Magny-Cours geht oiso des WM- finale vo de SBKler üba de Bühne.50 pkt.wearn no vagebn…da"Roman Emporer"Max Biaggi mit da Aprilia hod 347 Pkt…da Tom Sykes mit da"Greanan"is bei 316,5 Pkt…somit -30,5 Pkt,u.der marco Melandri mit der"Blau-Weissn"hod 308,5 Pkt.u. 38,5 Pkt.Rückstand auf den Max!D.h.der Biaggi brauchat eigentlich nua mehr den WM-Sack zuabindn,sein Vuarsprung verwoltn.
Gfrei ma uns auf 2 spaunnende Läuf bei da SBK u.des Rennen der SSP…wo der Osmane Sofoglu scho ois WM feststeht!

wirds der max machn…was wieder einmal zeigt das auch ein"OIDA"nicht zum"oidn Eisen"gehören muss :wink: :wink:

Tipp für den WM-Titel ist auch der Biaggi!Der Römer hat gezeigt dass er die Saison über am beständigsten war…und wenn sich wer 4 Nuller leistet wie der Melandri-der sogar WM-Führender war-darf sich nicht wundern dass auf einmal der Titelzug abgefahren ist! :rage:

hod des eindeutich vasiebt…de 4 ausfälle san nimma z’n kompensiarn…i stöll scho den Schampas fiarn SO kolt,zwengan 2.WM-Titel vom Max warats hoid :wink: :wink:

die bei bayern sind auch net happy,jetzt,so scheints, ist da Titel für die Firma auch passe’ :rage: :rage:
wenns der Biaggi wird…dann"CHAPEAU" :wink: :wink:

Training hat der Sykes vorm Checa u.dem Melandri angeführt.Biaggi war 7.Entscheidend ist die Superpole am Samstag!

Eurosport intern.überträgt die 2 SBK-Läufe u.das SSP-Rennen am Sonntag live,na was sagt man?

da max heut net nua auf den melandri…sondern a auf den sykes mit da „Greanan“-der hod gestern Pole ghobt,scho sei 9.Uhr-aufpassen!!
ab 1200 gehts los auf Eurosport :wink: :wink:

 … is in’ Oasc h daham … aktuell: Melandri  auf 4 crashed, Haslam auf 6 ind’ Garasch gfoan … weiter so … :wink:

hab ich schon einmal geschrieben, daß ich BMW nicht mag ?

Haslam out … na sowas … :wink:

na gut … 3. trostplatz in der WM … dafür, daß BMW seit 3 Saisonen ‚alles‘ niedermacht mit der s1000rr is des eh ned schlecht … :wink:

schnö kaunns geh…dass ma im Oarsch is!obst es scho amoi gschriebn host…dast Blau-weiss ned mogst…entziagt si meina kenntnis,sry!

na is ja ned so ganz bös gemeint … spannend wars zumindest so lang, bis der Biaggi aufm 5er vorgerückt is und die WM mit einem halben (!) punkt vorsprung im sack ghabt hat … dem Melandri wird hoffentlich nix ernstes passiert sein, glei aufgstandn isser halt ned wieder, den Haslam hab ich gehen gesehen…

auf’d nexte Saison…do werd scho wieda ois aundars!de Flammini Fratelli san weg aus da SBK…da Ezpeleta-der aus da MotoGP-mischt do jetzt mit…olla voraussicht werds 15 Renntermine gebn…endlich is Laguna Seca wieda dabei,u.es Finale is in Jerez!)Ob ESP de Übatrogungen vo de Rennen wieda mocht,is no ned fix…do tät a Ändarung ned schlecht :rage: :rage:No,woart ma ob wos 2013 ois bringt :wink:
sers