Mein Erstes Motorrad ? Welches am besten ?

warat bei ana 15’er grod wia frisch eingfohrn! mei kistn steht grod bei 160.000… :sunglasses: :grin: :grin: :grin:

… weng de Kekserln mocht ma sich kane Feind … so scho :sob: :rage: :sob: :rage: :sob:
 
 
:wink: kaunn da eh ned bäs sei :wink:

… aber ich habe nicht vor meine 750er gegen eine RD350 zu tauschen :grin:

:grin: :grin:

…„Auto, Motor, Irgendwas“ würde der Tester Schreiben: „ein schönes, übersichtliches, aufgeräumtes Cockpit…“
wenn es sich dabei um einen VW handeln würde. :wink:

es „schön & aufgeräumt“ zugehen soll, öffne ich daheim meine Bestecklade. :cold_face: :wink:

…Alteisen führt ein stenges Regiment und hat dich anscheinend gut im Griff :grin:

das ist mein Revier.

Bei uns kocht der Chef persönlich. :wink:

so a rd 350 mit ihrem 110er hintaroafen geht woll etwas flotter umms eck :wink:
als a srad mit ihrem 190ga schlapfen :grin:
i hab de rd´s gerne gfahren hab selba 3 stück gehabt 2 dreifuffzga und a 500data
freid mi heite noch wann i drauf zruggdenng
lg,silli

…kann´st ja dann garnicht meckern, wenn´s nix wird ?!? :grin:

gloggen is oba nett göö,weil des mit dem +37 stimmt woll so,
und bedenke ma iss ja imma so olt oda jung wia ma se füütt…oda so :eyes:
woasch i versteh des irgendwie nitta,wannst a gewisses olta hast…denk…
solltast scho wissen was für a fahrzeig für dich in betracht kimmt oda was haben willst.
weil nitmal sohn nr2 is mit seine +20 jahr so bleed,das i ehm a mowed einreden kann,du hast koa ahnung wia lang i gsagt hab kaff da a gsxr…
was macht der „saubua“ kafft a sich a r1,i sag das i hett ehm ane braggen kennen… :grin: :grin: :grin: :grin:
lg silli

haßt, wir begegnen uns demnächst - so oitastechnisch man i. :wink:

Es wird jo imma gsogt, dass ma se ob an bestimmtn Oita wieda laungsaum in Richtung Klankind zruckentwicklt. :eyes: :grin: :grin: :grin:

i hob mein bersch die slr gschenkt. der hot a freid, sog i da. übahaupt
wenn er mit sein kumpl untawegs is. der hot a ducati. :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

de billige variante vom golf hat a so a hässliches teil gehabt,i hab ja an scirocco gt gehabt,
der ha mitt scheene rund instrumente de augen verzückt,oba weita gangen iss nix :rage:
:rage:

gibt es auch selten etwas zu meckern. :smiling_face:

Statt des Tischgebets, plane ich sogar immer einige Extraminuten ein, wo meinen Kochkünsten gehuldigt werden darf. :wink:

hätte Dir aber schon damals dämmern können, dass Fzg. die nach Schlechtwetterzonen Scirocco, Passat, Bora, etc. :sob:) benannt sind, nichts taugen. :dizzy_face:

Geschlagen wird das ja beinahe nur mehr durch den Mitsubishi „Wichser“ (Pajero). :grin: :grin: :grin:

mei bruada hat a a gaudi mit seiner slr :grin:
übahaubt seit se entdrosselt ist :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
na beim ersten mowed der drz 400 sm hat a eh noch aufn papa ghorcht
,aba seit a a mit onständige 2 radeln fahren darf is des vagongenheit,obwoll de 750ga srad
hat a a schon flott bewegt :wink:

aber der scirocco hat ma guat gfallen,war a mei oanziga vw,
wannst davor an alfa gta gwehnt warst ist halt schon zach :rage:
de habschi vo meina muatta hat a so an kurzradstand pajero gehabt,des onzig geile
:grin: :grin: :grin:
war da greisvakehr weil da kunnst mit nix bessa driften :grin: :grin: :grin:
ob wollen hast oda nitta is dem 3 diamanten kübel egal gwessen :sunglasses:
lg silli,der scho lang nimma autole fahrt aussa im masstab 1:32

wia des?

jetzt woass i a warum sich mei enkele mit mir so guat vasteht :grin: :wink: