Mein Erstes Motorrad ? Welches am besten ?

schaut mehr raus, waunnst´as unta „Baumaschinen“ (Vadichta) einstöllst? :eyes: :wink:

(I waß eh - i kaunns hoit net lossn. Des is so wia mit de Dragee-Keksis. :dizzy_face:)

die transe ist nicht schlecht, aber schon mal über eine deauville nachgedacht??? hat im gegensatz zur transe noch den kardan-vorteil und ist grundsätzlich schon voll tourentauglich ausgestattet und hat deutlich mehr reichweite…

und eine ville ist mit 40.000 grad erst mal eingefahren, die maschinen halten beinahe ewig, kommt immer auf den konfrontationsgegner drauf an… :wink:

im prinzip ein anfängerfreundliches moped mit den klassischen v2-macken, also unter 1500 sehr schnell abgewürgt und dann sofort kopflastig, aber mit ein wenig gefühl angenehm und ausdauernd zu fahren, wartungsfreundlich und praktisch angelegt… schau mal ins deauville-forum (www.deauville.at) rein… :wink:

stürtzt du dich sowieso, außer du verwendestes ausschließlich um zur Arbeit zu fahren.

nit mehr bist selber schuld

:eyes:
na wann de armaturen schon so hässlich sein …denk…
mechat i des motorradel garnit sehen :grin: :grin: :grin:

des mitm vorstellen erspar ich dir jetzt,oba in deim olta sollt ma des eh selber wissen.
a tourenmowed ist für mich a nakedmowed oda a sehr sparsam verkleidetes.
wia zb a suzuki gsxr 1100,de sein praktisch unkapputbar und recht günstig zumhaben,
de reissen nit so an,also des optimale einsteiger motorrad.
i hab a oane,sein recht handlich.
bin ja a so a +37 jähriger wiedereinsteiger
mfg,silli

warat bei ana 15’er grod wia frisch eingfohrn! mei kistn steht grod bei 160.000… :sunglasses: :grin: :grin: :grin:

… weng de Kekserln mocht ma sich kane Feind … so scho :sob: :rage: :sob: :rage: :sob:
 
 
:wink: kaunn da eh ned bäs sei :wink:

… aber ich habe nicht vor meine 750er gegen eine RD350 zu tauschen :grin:

:grin: :grin:

…„Auto, Motor, Irgendwas“ würde der Tester Schreiben: „ein schönes, übersichtliches, aufgeräumtes Cockpit…“
wenn es sich dabei um einen VW handeln würde. :wink:

es „schön & aufgeräumt“ zugehen soll, öffne ich daheim meine Bestecklade. :cold_face: :wink:

…Alteisen führt ein stenges Regiment und hat dich anscheinend gut im Griff :grin:

das ist mein Revier.

Bei uns kocht der Chef persönlich. :wink:

so a rd 350 mit ihrem 110er hintaroafen geht woll etwas flotter umms eck :wink:
als a srad mit ihrem 190ga schlapfen :grin:
i hab de rd´s gerne gfahren hab selba 3 stück gehabt 2 dreifuffzga und a 500data
freid mi heite noch wann i drauf zruggdenng
lg,silli

…kann´st ja dann garnicht meckern, wenn´s nix wird ?!? :grin:

gloggen is oba nett göö,weil des mit dem +37 stimmt woll so,
und bedenke ma iss ja imma so olt oda jung wia ma se füütt…oda so :eyes:
woasch i versteh des irgendwie nitta,wannst a gewisses olta hast…denk…
solltast scho wissen was für a fahrzeig für dich in betracht kimmt oda was haben willst.
weil nitmal sohn nr2 is mit seine +20 jahr so bleed,das i ehm a mowed einreden kann,du hast koa ahnung wia lang i gsagt hab kaff da a gsxr…
was macht der „saubua“ kafft a sich a r1,i sag das i hett ehm ane braggen kennen… :grin: :grin: :grin: :grin:
lg silli

haßt, wir begegnen uns demnächst - so oitastechnisch man i. :wink:

Es wird jo imma gsogt, dass ma se ob an bestimmtn Oita wieda laungsaum in Richtung Klankind zruckentwicklt. :eyes: :grin: :grin: :grin:

i hob mein bersch die slr gschenkt. der hot a freid, sog i da. übahaupt
wenn er mit sein kumpl untawegs is. der hot a ducati. :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

de billige variante vom golf hat a so a hässliches teil gehabt,i hab ja an scirocco gt gehabt,
der ha mitt scheene rund instrumente de augen verzückt,oba weita gangen iss nix :rage:
:rage: