Saund ... de next lewl

Nacht Johnboy! :wink: :grin: :grin: :grin:

de scheissa gehn schon schlofn chch :grin: :grin:

na dann häng in rechner mal an a gscheite anlage und dreh mal auf …

Metallica - Sad But True (HD) - YouTube

Kid Rock - American Bad Ass - YouTube

(viel spass mit de nachbarn :grin: :grin:)

greeeeeeeeeeez, ich

jo, stimmt. inzwischn merkt ma scho, dassa foitn wiaft, da jimmi :grin: :grin: :sunglasses:

du dagegen treibst offensichtlich „vorbeugende anti-falten-maßnahmen“ (vü futtern, damit die falten mit speck aufgfüllt wern :grin:) duckundflücht

greeeeeeeeeez, ich

De Weisheit des Joahrtausends…

FoF is schon so oit wia de „guate Figur“…

I hob glaubt de foahrn beim Meia no mitn Hoizpfluag und dena Roß?!?!?!  :cold_face:

Er hod nix von Schraufnziacha und Goweschlissln g’sogt… er hackelt hoid mit dem Schmiedehaumma und in Hoizhowe!  :smiling_face:

da ich grod olle 20min aufs heisl renn, hoid is fia bessa, heite ned in da hockn zu erscheinen. :sob:

greeeeeeez, ich

es 2 seids soooo deppad :rage:

Haums durt leicht ka Sanitärkeramik? :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Schpritzgack im 20 Minütigen obstaund… i glaub du soitast in Dr. Pezi und de Tussnklinik konsultiern?!

Und wos hast miar san sooooo deppat… werd amoi sooooooooooooo deppat wia mir schon friara g’wesn sein… daunn derfst mitredn… :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

… oida Kantna … de zwa uroidn Nippon Reim … nau jo okay, der Gebrauchtwogn aus de 80er :wink: … a okay, oba sog Sunte, woher host de Perchtn die ma do auf dem Büdl sicht ??? Tirol oder Soizburg ??? :grin: :grin: :grin:

best regards …
…the Gerry from lower austria :wink:

… entsprechend müßten die Fahrzeuge noch mit Petroleumdestillat fahren … :grin:

… a Freid hoda mit Saunhaufn … :wink:

… unsare Mopettn herzagn … ???

Gern a wenns den neich is … :grin:

… das war der Zustand als ich sie käuflich erwarb … damals am 16.11.2007 von einem Mervin Kollegen :wink:
Das war noch in der Garage in Bad Priawarth und wennst genau schaust sixt noch den Cevapcici Auspuff und die vom Ducwilly liebevoll bewunderten Angstränder des Vorbesitzers :grin:

Oiso … a Rua si … :wink:

:wink: Bei de Bauern hod jo fost a jeder so a Saundmaschin … und an Fliesnschneida :wink:

… oiso a Wengal hoid … Is Greisvakehrdilemma is links zum sehgn und genau aus dem Grund gibts nur Büda von rechts … :wink:
Sunst is sie a normale StützRadi … :wink: wie unser Homepage-Flutschn immer sogt :grin:

… ich bestreite gar nichts … lustig wars weil er mir wieder einmal auf die Eier gehen wollte ich aber bis Dato mit der Reibm keinen Meter gefahren bin :grin: … Hab die Suzuki im November gekauft !!!

Schade ein Erlebnis weniger in seinem Leben … seither (so hört man) fladert er den Sonntags Kurier … er braucht den Kick … :grin: :grin: :grin:

:grin: Peter Fox - Stadtaffe (Live aus Berlin) - YouTube :grin: