An alle mit CPI sx/sm


Hob a froge und zwoa wie viel geht sie won ma a drossel rausduad und wos für a übersetzung brach i das wieda 60-65 Km/h geht ? Kann mir das vieleicht wer beantworten ? Danke im voraus

Lg ToM

gibts für des moped keine kleineren ritzel?
mfg. thomas

i will die ketten verkürzen und wons eh gross is don kommas jo klana mochen und a drossel raus duan ?

LG ToM


I mog ned das sie mehr als 65 km/h geht olso mos is mit ana kürzteren überstzung wieder longsommer mochen !!

Lg ToM


Und wos für a übersetzung brach i do ?
Und Wos is wonn mi die kiwara dawischen ?
Muas i do zohlen wei die drossel herausen is oda gehts do nur um die geschwindichkeit ?

Lg ToM


Wie schnell geht sie won i a drossel (krümmer) rausduhe. und wie viel zahl i dan ungefähr wons mi dawischen ?

Lg ToM



Dawei hob i 8 km oben und bin zufrieden. oba a freind hod scho 1000 und der is a zufrieden mit da sx

Lg ToM

Wos host du für ane


Hob an spiegel no oben host du irgend wo verändert oda so ( drossel ). Host du a poa bilder von deiner.
I hob a poa unter
www.ameisen.cc/cpisx

Lg ToM

gsockt das sie mir sie a bissal aufmotzen und dafür verfallt die garantie net also werd id des beim 1000 km service mochen lossen !!!
Du host jo gsockt das du fü im geläned fährst.
Und do woit i frogen ob du a sprünge mochst ?
So 2-3 m oda so najo

Lg ToM


Hob i a foa das i viel im gelände foa

Lg ToM


Wie long host du deins jetzt ? I foa erst nextes joa mit meiner wei i wia erst nextes joa im februar 15 .
Foast du in winter auch ?
und host du dei federung hinter härter eingestellt weil mir hoben sie gesagt das ma des umidingt mochen sold !

Lg ToM


Wie long host du deins jetzt ? I foa erst nextes joa mit meiner wei i wia erst nextes joa im februar 15 .
Foast du in winter auch ?
und host du dei federung hinter härter eingestellt weil mir hoben sie gesagt das ma des umidingt mochen sold !

Lg ToM

i bin gestern in der früh gfoan, schön gmiatlich. Straße trocken, nur 1 beschi…ene kurvn nass: mich hats natürlich gestreut. am knie a klane verletzung und is moped hot a poa kratzer. und ohne handguards hätts ma sicha kupplung weggrissen! also passts auf ba de niedrigen temperaturen ham die reifen ziemlich wenig grip!
für alle kaltwetterfahrer: Winterreifen!!

noch ana gewissen zeit, muast das härter einstellen!! bei mia woa des zimlich boid, weil i fü spring!!

mfg
manuel


du handguards oben ?
Wos bringt ma a onderer luftfilter ?
z.B. Der aufn bild

Lg toM


du handguards oben ?
Wos bringt ma a onderer luftfilter ?
z.B. Der aufn bild

Lg toM


Düsen host du sonst nu irgend a idee wie i mie cross auf 65 km/h bring ?

Lg ToM


blackbox geht sie jo don 90 oba i will nur wenig leistung hoid 65 kmh host do ka idee

Lg tom

najo was nu ned so recht danke dawei

Lg tom


werde ich