haLLo, ein bisi was über mich - 11.09.2006 20:07

Hallo…ich bin vierzehn und will sobald ich 15 werd, den moped-schein machen.
zur zeit überleg ich was für ein moped ich mir nehmen soll. ich tendier zu einem „gatschhupferl“ weil mir roller eigentlich von der optik her nicht so gefallen.
leider kenn ich mich nicht wirklich mit motorisierten dingen aus +gg+

welche marke findet ihr denn am besten, oder welches modell? würd mich über ein paar anregungen freuen, lg :wink:

… Erstens: Du bist ein Mädchen oder? Weil Kirschee wär a ziemli (s)c(hw)ooler name für an jungen. Oba egal.
Also ich würde dir raten eine Rieju zu kaufen. Weil die nämlich den Minarelli am6 motor haben und der is am zuverlässigsten und aus dem konst an meisten leistung rausholen. I hob a rieju rr 50 sport und bin begeistert von der maschine. oba welches model dir am besten gefällt, dass musst du selbst herausfinden. Von wo kommst du eigentlich?

amal am anfang ja ich bin ein mädl
und wegn der marke ich glaub ich nehm eher rieju oder aprilia

und wie is das mim schalten?? ich kenn mich da ja ua ned aus gg

i bin ah a mädl
und ho an gatschupfer, ah rieju spike!
schoitn söba is net schwa, mia hots an ohfong d’kupplung schwirigkeiten gmocht hoba noch ah poar moi üben host des ah herausn!
lg cARina

muss ma bei nem roller leicht nicht schalten??

aja ich komm aus wien 21.

also mein bruda hat jz wieda gsagt rieju is ned gut und die muss dauernd in die werkstatt ich mein ich kenn mich eh ned aus aba is hald seine meinung

bitte was is ein minarelli AM6 motor??

ja ich hab msn wieso?

was is da der unterschied??
kann mir das wer sagn?

zwischn eina Mx 50 und eina Mx 125 is
Das de Mx 50 nur 50 kubik hat und sogleich weniger leistung wie die Mx 125 die hat nämlich 125 kubik.

Und die Mx 125 darfst nu ned mid an Mopedführerschein fahrn.

ok danke =)
wie gesagt ich kenn mich da eben ned so gut aus :wink:

dein name ist ja gleich so viel un(s)c(hw)ooler… du musst ja a richtig wilde sau sein! Aber leider kennst dich net wirkli mit mopeds aus, wie man zB. an diesem und deinen meisten anderen posts erkennt. (ausn derbi motor kannst nämlich mehr herausholen als vom minarelli. der bringt mehr leistung, ist aber von haus aus kürzer übersetzt).

Mfg. Thomas

PS. an most dangerous and bad extreme biggest king of all evel MEGADEATH: bist das du http://www.youtube.com/watch?v=sD6dKvVFzog&mode=related&search=?

wennst findst dass es schalten anspruchsvoll is dann is vielleicht besser du hast an roller ^^ das is dann wahrscheinlich sicherer für die Allgemeinheit… lol

… i hob ned gsogt, dass mei name viel gscheiter is. Oba san ma moi ehrlich. Bei am mädl is kiirschee ka problem, oba bei am jungen muss ma die eltern fragen, wos sie bei da erziehung falsch gmacht habn. :slight_smile:
ps: cooler link, den host sicher aus deiner privat-video-sammlung mit all deinen freunden. Tommy, mein beileid. Des mit der Übersetzung stimmt zwar, oba a debi motor is trotzdem ned so leistungsstark wie a minarelli. Do werdn da die meistn die gleiche antwort gebn. Und ausserdem, hob i ned gsogt dass sie schlecht san. Ok.

obwohl ka derbi empfohel wurde vertret ich die makre stolz kauf da a derbi !! :grin:

lg

na weih i mein ka was alle haben gegen derbi a mei derbi rennt jez scho 9000 km und no kein einziges prob a freund vo mir hat a derbi de rennt scho 22.000 km und er hat jez erst die kupplung getauscht und a rr kk also des erklärt sich ja eh von söbst

erm eig schon, ich bin eig a leidenschaftlicher voigasfahrer nur wie gsagt no kane probs damit ghabt i bin total zufrieden nur halt der spritverbrauch is extrem hoch -.-

auf 100 km an vollen tank sprich 7 liter und a hawara braucht nur 3 bis 4 der kummt bos zu 170 km und der hat an 19 gasa drin und meine no den ori 14-a

nur i find afoch net raus wieso jez hab i den gasa zlegt und de nadl de drin is die den sprit einelasst…also gas dann hoch gas weg nadl runta also düsn zu :grin: die is aufgefräst oder sowas also auch wenn i weg vom gas bin und sie schliessn sollt rinnt wahrscheinlich zfü sprit rein

wollt i eh scho aba i mein den seng de kiwis doch sehr gut bei na gatschla um des gehts ma halt weil wenn da 14 na drins is der puff ori is dann hats vll den anschein als wärs drosslt ^^

stimmt a wieder ^^ hams di scho mal darennt?

najo luck ahno ghabt gö ^^ was hastn eig alles gmocht an deiner?