Kann mir jemand ein moped enmpfehlen?????

Ich bin auf der suche nach einem guten moped, das dem tuning standhält und eine lange lebensdauer hat
kann mir jemand einen RAT geben???
Und ob ihr was von einer rieju rrx haltet wollt ich auch noch wissen
danke für euren beitrag
mfg Yoshi
the master has spoken

ich kauf ma die gilera rcr da muss man nur entdrosseln und die get schon 80km/h und tuningteile gibt es one ende auf www.mopshop.de und auf www.wms-online.de =}

hey,

i dad da a cpi sx 50 empfehlen!! schaun extrem geil aus, gehen sehr gut!! ham den neichen le.tec motor!! de sm is a ned schlecht!!


mfg
manuel

…a Aprilia RS/RX/MX nehmen

mfg

…ma die kaufn dia ma am besstn gfoid

An deiner stelle würd i ma die Rieju rr50 (Sport) kaufen. I hob die gleiche und auch a weng aufgemotzt: mit der fahrst in jedes gelände. i würd da ratn, dass du nur die ps aufmotzt, denn da kann die polizei nix sagen. Oba des is dei entscheidung.
Und zur rrx… a freund von mir hat die auch und der hat nur probleme damit. Entweder springt sie nede an wenns zu kalt is, oder sie verregt nach 5km weils zu heiß wird.
Oiso überleg das noch amoi…

wie manst nur auf ps aufmotztn? und wos hast do do kaun die polizei nix song? du deafst an deina reim nix madumschraufn wos die leistung erhöht.

hey,

ma deaf beim motor und bei der übersetzung nix ändern!!


mfg
manuel

De Polizei Sagt nixx wenns voll aufgmotzt is aba nur 50-65 km/h geht.

I kenn mehrere bei denen tätn de mopeds so um de 90 km/h gehen habns aber übersetzt dass nur so 65-70 geht und de sann scho mal aufghaltn woardn
und da hat de Polizei nixx gsagt.

Nja
Mfg
Alex

Du deafst sie total verändern, wenn sie max. 65 km/h geht. I würd on deiner stelle die drossel heraus nehmen und vorne a kleineres ritzel oder hinten a größeres ritzel draufgeben.( Die Ritzel nehmen Geschwindigkeit und machen mehr Biss. Ohne da Drossel griagst die Originalgeschwindigkeit wieder rauf). Lg!!!

hey,


mei bruder is kibara und ea hods gsogt dass ma goa nix am motor und an der übersetzung doa deaf!! und es steht a so im strafgestzbuch!!


mfg
manuel

a yamaha dt50sm empfehlen!!!

du deafst üwahaupt nix umbaun ban moped wos die leistung steigert. wie gsogt.
nur weil da kiwara nix sogt hasts nu laung ned

Oho is dein pappi polizist oda warum spielsz dich so worm auf
ich kann an meinenm moped machen was ich will da is es mir scheissegal was er sagt es gibt nämlich sowas wie BB aba das is glaub ich noch zu hoch für dich
du hast echt 0 ahnung junge
mfg The Master has spoken

es is jeda kiwara aufn schädl gflong? glaubst dei hob nu nie wos von ana blackbox ghead?
wie drosseltn a blackbox a moped? indem die zündung aussetzt und so ned mea drehzahl gmocht wean kaun. und des head ma.
und wenn dea kiwara wü daun kauna da die gaunze reim zaleng und jedes anzelne teil 5 moi umdrahn so laung bis ea wos find

ich hab ne rieju zwar keine rrx aber die spike
und entdrosselt hat die 8ps!
ich bin mit der rieju zufrieden,
würd ich weiterempfehlen!



i wür a a aprilia nehmen…

cpi is da greste scheiß

yamaha dt is a ned unbedingt schlecht


lg

Die Rieju is echt empfehlenswert , schaut supa aus und ged a guat

ich kauf ma die gilera rcr da muss man nur entdrosseln und die get schon 80km/h und tuningteile gibt es one ende auf www.mopshop.de und auf www.wms-online.de =}

Ich würde mir eine Rieju MRX kaufen.Weil sie sieht gut aus und geht auch Klasse.
Markus