Cpi sm!

was haltet ihr von der neuen cpi sm??
bitte euch um hilfe weil ich mich sehr für dieses moped interessiere!
danke.
lg Philipp Greimel

Also ich muss da sagen an Gatschhupfer von CPI?
Is glaub ich eher was für Roller und weniger für Gatschhupfer. Aber wenn ich dich fragen darf.
Wie viel Geld hast du zur Verfügung?

i würd sagen wenn a Supermoto willsch, dann wenn schu a Derbi, Rieju, oder Motohispania. Aber wenn a guate Beratung habn mechtesch, geh auf www.tunsty.net

naja mia daugts recht de cpi!
oba a derbi kimmt ma ´ned in den sinn!+
lg
Ps:ca.2200-2500

… nix dagegen einzuwenden!

Die Hersteller investieren Millionen, dass die Dinger gehen und halten - und bevor die Standards die sie sich praktisch gegenseitig auferlegen nicht erfüllt sind, kommt sowieso nix auf den Markt!

Grob gesagt: Die Konstrukteure sind keine Idioten, die weniger wissen als irgendwelche Mopedprolos, die der Meinung sind, zu wissen wie die Welt funktioniert…

Also kauf dir einfach das Gerät, das Dir gefällt!

lg, tdm

ps.: fahre mit meinem forstinger-cpi jetzt seit 10000km ohne ein einziges Problem, kommt halt immer drauf an, ob man drauf aufpasst.

ich hab auch nichts gegen die cpi einzuwenden!
nur derbi find ich persönlich einfach vom design scheiße!
im prinzip sind fast allee moped gleich weil fast alle einen miranelli motor drinnen haben!
lg

De Cpi ham koan Minarelli.

I finds persönlich scheisse, weng denn auspuff, und da motor hat um 4 KW weniger Leistung wia da Minarelli

hedi ma ned docht!
hod a malaguti xsm an miranelli drinnen!
lg

der hod sicha ned 4kw weniger leistung! a freind vo mir hod de (no gedrosselt) und sie geht ca an 60er und bergauf gehts a guad. Und wos i vo aundare leid no so gheat hob sui de angeblich entdrosselt gehn wie sau.
mfg. thomas

geh kum he mei freund hod de cpi und de geht in meine augen überhaupt ned do geht a jede derbi, yamaha, mh 10mal besser!
I bin der meinung das de ihr geld nie wert is!
es is egal ob de an 60ger geht wanns kan biss hod!
Ps:mei bruada hod a aprilia sr 50 ditech de geht bergauf dasd di anscheißt!

i find die cpi schaut am besten aus von denen sm´s welche derzeit am markt sind außer die derbie drd aber die ist viel zu teuer! sie isct auch coll mit den vielen aluteilen und dem auspuff! der preis passt auch! aber über die technischen daten bin ich nicht so informiert! weiß jemand wie die cpi nach 10.000 oder 20.000km beinander ist? abi

mei freund hod de und de is noch 300km nimma angesprungen!
Ich kann da nua de Mh furia max supermotard empfehlen!
geht wia sau und schaut geil aus!
lg

bi heit supermoto testgfahrn… mecht ma de schwarze kaffn…

de geht echt wia sau ab a am berg…ohne das ma wos duat…
wenn mas oafach so nimmt gehts 55/56km/h und wenn ma de düsn einbaut de dabei is gehts an 60ga…

is echt a hammer gerät beid dea a nix doa muas dass de guat ziag…ma muas a nix zoin wenn di di bulln ham ohne de düsn hoit moi aba mit düsn woas is no ned morgn stö is auf die rolln bei die bullen nua schaun obs dalabt is mit düsn…

hob mi jetzt über de cpi sm informiert und mei freund hod sis kafft!
i bin de cpi sm und a motorhispania ppbegfoan ba mein händler und do san welten unterschied!
de motorhispania geht 3moi bessa ois de dosen!
unter guad gehen verstehi wos anders!
zu zweit schoffi mid mein bruada sei roller gedrosselt 14km/h in berg auffi und mid dera 35km/h de geht foi mod!!
lg
PS:kaffts eich am moped und ka kinderspielzeug!!

Wo hast dich informiert…und was sagt dein Freund, ders kauft hat?
Kann mir nicht vorstelln, dass die so schlecht geht…

MfG

Aja etz sigis erst…was hat dei Meinung so schlagartig geändert Greumi, weil oben sagst, „dir taugs recht de CPI und du intressierst di sehr für des Moped“…?

MfG

mir daugts fam design!!
oba motorisch is de schwächer wia unser 15steyr in da 4ten!!
i bins probegefahren und do geht nix weida!
mei freund hods heid verkauft weils eam ned daugt und so schwach geht!!
wanns eich a cpi kaffts dann a gtr de geht guad!

lg

Jo solang di du auskennst passt jo ois :wink:

a boa muaas jo gebengg

So an alle die denken das ne cpi sm scheisse geht hab se mir vor ca 3 wochen gekauft und noch gedrosselt die geht an 60er und bergauf gehts a 50 und mein hawara hat ne derbi sm extreme
ca zur selben zeit kauft und ich verhatz ihm immer
jetzt woll ma in nächster zeit die dinger aufmachen
und dann schreib ich euch wieda wies geht