SUCHE MOTORRADFAHRER ....

ich wind mich da schon irgendwie raus lol

Ciao
Alex

bin selbst aus wels und wennst mal ne runde drehn willst kannst di gern melden.

lg yvi

Von wo bist du leicht?
Klar können wir mal ausfahren!
Muss bei meinem Mopet halt noch das Pickerl machen!

also glei ums eck. is somit a ka problem wannst einfach mal a kurze runde am nachmittag drehn willst.
wobeis im moment eh ned danach ausschaut bei dem wetter.
hoff du bist offen für a jedes bike ned dast nur mit endurer fahrst fg

lg yvonne

Bin für vieles offen!

Kommt ja ned nur aufs Bike daraufann, …
Die Strecke ist ja auch ned ganz unwesentlich!
Mit 426 ccm muss man halt schon schaun, dass man überall mitkommt! g
Was fährst du für Radl?

lg Martin

a yamaha yzf750r also hab i mim mitkommen eigentlich ned unbedingt des problem aba i fahr so wies die situation grad so erlaubt.
und pass mi eigentlich imma ganz guat an.
woher bist du eigentlich genau?

lg yvonne

Ich hab ned gefragt was du fährst weil ich Angst habe, dass du ned mitkommst, sondern umgekehrt! g

BIn aus Sipbachzell, ist Richtung Kremsmünster.

lg Martin

kenn sipbachzell übrigens bin schon ordskundig wenn i auch nu ned so lang welser bin und nu inkognito fahr.
fallst lust hast wir fahrn des wochenende sicha a runde also morgen am nachmittag mal und sa und so je nachdem wies wetter is.
wennst willst kannst di dranhängen.
mei tel. schreib i da in am kurzen mail.
meld di einfach wennst lust hast und wir machen uns was aus.
wennst morgen mitfahrn willst, meld di aba eher schon am vormittag weil i hör um 12e auf und dann werden ma glei losdüsen.

also denn.

lg yvonne

für das Angebot!
Hab aber leider das WE schon was Anderes vor.
Zu wievielt und mit welchen Bikes seid ihr leicht immer unterwegs?
Bin mir sicher, dass wir mal eine gemeinsame Tour machen können.
Von wo bist leicht nach Wels gezogen?

lg Martin

wie gehts da denn?? und deinem schatzal!!

reifen schon vom öl befreit??

ma bei meiner is leider des gewinde von da rechten zündkerze im zylinderkopf kaputt!

ich hass dieses blöde ding schon so, echt!

naja, vielleicht fahrn ma ja wieder mal!!

ab mai is meine fertig!

lg peter

wir san eigentlich imma unterschiedlich viele je nachdem wie sies mit da arbeit vereinbarn lasst, weil mei freind schichtlt und sei bruder arbeit ziemlich viel aba meistens san ma zu zweit oder dritt und hin und wieder fahr i nach da arbeit gach alane a runden.

i bin aus steyregg (mühlviertel UU) hergezogen.eh schon vor 3 jahr.

lg yvi

uns zwa gehts guat.i arbeit fleissig an meim angstringal aba des wird schon.bin schon wida a paar kilometer abagradld.
du hast ja eh gsagt dasst da a neiche kaufst. oder erst nächst jahr? (sch… Alzheimer)
kinan gern mal mitanaunda ausfahrn is gar ka problem.schau eh dass i so ziemlich jedes we unterwegsbin.meldst di einfach mal wennst lust hast.
i schick da mei tel per mail.bin eh fast immer erreichbar hab a hin und wida unter da wochen zeit je nachdem was d’arbeit so zualasst.

lg yvi

oiso i hab ja schon a 6er cbr daheim darf aber erst ab 28.08.2005 damit fahren :frowning: und deshalb muss ich mich noch solange mit meiner beglücken!

ja es wäre besser wennst ma deine handy-nr. auf peter.frahamer@dachser.com schicken würdest, weil da bin ich etwas öfters drinnen!

ja also würd mich freuen wenn ma wieder mal a runderl machen könnten!!

lg peter

Wie gehts?

Achso, da seid ihr eh nie mehr?

Und wie wars WE?
Da SA war ja wunderschön für a Tour!

Bin am SA auch a 103 km Tour gefahren, aber allerdings mim Radl ohne Motor! g

lg Martin

des glaub i da i habs a damals ned ausghalten vor allem weil i überhaupt kane ghabt hab.i bin die ersten 2 jahr eigentlich gar ned gfahrn ok fast ned. ma derfs ned ganz so genau nema.fg

mei tel kriagst nu und dann meldst di einfach mal bin eh oft unterwegs. so wies halt mei zeit zulasst.und wenn i mal a tour plan kann i da ja a sms schreiben oder so.

also denn schönen tag noch.

lg yvi

na meistens san ma nur zu zweit oder dritt.is a ned ganz so anstrengend.je mehr leit umso anstrengender wirds.

wir san am sa gar ned gfahrn nur am fr und am so.aba da a einige kilometer.

aba es war so richtig schön.

mir gehts so ganz guat bis auf des dass montag is.
aba der is a gott sei dank vorbei.

und des wetter is a schmarn aba es soll ja ab mitte der woche schön werden. hoffentlich weil dann wird wida ordentlich gfahrn am we.muss ja nu fürn urlaub üben.damit i 2 wochen motorradl fahrn überhaupt durchdruck.

aba des wird schon.

denn noch an schönen tag.

lg yvonne

so, deine nummer hab ich jetzt! naja, ich bin von samstag nachmittag bis sonntag irgendwann mit an freund unterwegs! salzkammergut und am sonntag am salzburgring! wennst willst kannst ruhig mitfahren!! unterkunft ist schon bereitgestellt und das kostenlos (bei meiner oma, die zur zeit nicht daheim ist) g

lg peter

Ma wem sagst des, gestern war wirkli ned gerade das Traumwetter!
Ich Volltrottel bin aber am So mim Bike zur Freundin und dann gestern den ganzen Tag mim Mopi im vollen Regen herumgedüst.
Gott sei Dank hält meine Dress was aus und ich bin bis auf nasse Sockis (Motocrossstiefel) staubtrochen geblieben! g

lg Martin

zu 8.eh mit a paar von da seiten und meim freind und seim bruder. für 2 wochen freu mi eh schon so richtig.
wird richtig schön werden haben uns da a haus gemietet und fahrn halt dann so in der gegend herum.
bei meiner kluft bin i ma nu ned ganz so sicher obs dicht is. d’hosen auf alle fälle ned das hab i schon mitkriagt aba die jackn is neich und nu ned ins nasse kommen. schaun ma mal.
hast des im forum glesen wegen der ausfahrt ins mühlviertel am 08.05.05?fahrst a mit?wir san ziemlich sicher wida dabei.

lg yvi

es tuat ma echt lad.wir warn zwar um halb 9 in st. georgen aba wir haben euch nirgends gfunden (hab bei alle hotels auf da hauptstraßen nachgfragt aba nirgensd warts)wir san a aufn ring gfahrn haben euch aba ned gseng. und anrufen hab i di a ned kina hab nämlich gestern beim biken mei handy verloren und hab dei nummer nimma.
tuat ma wirklich lad war echt ka absicht.

mei neiche tel. 0650/2310783

soooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrryyyyyyyyyyyyyyyyyyyy nu amoi.

lg yvi