Kurzbericht/fotis von der 1000ps cafeeröffnung

und net im trockenen cafe gg*…
meine wenigkeit is am freitag mittag über de pack in de st.eirische hauptzentrale gritten… jaja… auch a harley kann/darf über de a2 gg*… u heute erst wieder rein… hob zwor sehr schorf on der schneegrenz gekrazt ABER i bin gfohrn… u bis auf de dusch in höhe völkermarkt wors a absolut geiler tripp… u jetzt soll noch amol anna sogn, HD-fohrer/innen fohrn nur ab 30+ grad gg* moa hot eindeutig des gegenteil bewiesn gg*
ajo… mitn neuchn rafn fohrts sichs glei füüüüüühl bessa gg*

i bin heite a mit de sommerpatscherl über de soboth gritten gggg des erste mal das i mehr als 1 stund von eibiswald bis lavamünd gebraucht hab, hab aber de hose voll ghabt von der wurschtlbude bis nach der kirche schneefahrbahn und des mit sommer reiferl gggg moa.
bis bold mol

mitn käfig… schäm dir gg*… a wenn du unser 106% bist… des mitn hardcore nimm i da jetzt nimma ab… i gfrei mi schon auf die 1. off. schoschonenvernichtung gg*
lg U.

ev am näxten we

des is des schenste foto gggggrrrrrrrrrrrrrr
ich weiss schon warum i mi vasteck gg

scheen wors nur zu kurz !!
freu mi auf den stamtisch im mai gehts net aber irgendwann bussale und drücker:-<9

die haxn von der bärli sein ?? oder vom kazzzerl …also meine kennans net sein meine san fü länger …tztztztz
maria :slight_smile:

am obertauern war a schnee und des obiforn war ka zuckerschlecken …da san scho welche mit sommerreifen unterwegs !!
aber ich sag dir die streckn werde i amol mit dem bike zum 1000ps cafe stammtisch mochn!!
des lokal is echrt liab sehr gut gelungen !!
bis bold maria

wos mei monn gsogt hot …du und a holbe bier tztzzzzt
dahm wenn di wer frogt sogst imma na und do trinkst und foarst a no auto tztztztztztztz
owa des san jo a biker gggggggggggg

oo7

und i sag jetzt net, dass Du des ja eigentlich gar net leiden magst!
Und dassd a Gentleman bist, verrat i a net :slight_smile:

lg
Bärli

PS: Super wars, nur leider a bissi kurz…

quickmic

opti mit möpi

moa a dicke

von der seite

gggggg

des möpi is bis fast einekommen

innen schauts urig aus

no a bild von innen

des kasnudlteam beim freaky

007, baerli und katercarlo

007, opti, baerli