Verkaufe Honda Repsol !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

…vielleicht kumm i mitn vw zum erwachen!!
i glaub ned das so woarm wird das i ned friern muass

Lg Jürgen

woarmduscha, schönwetterfoahra …

grins

wenn scho 4 km drauf hot.
Immer nu wia neich.

…i geh nieeeeee koit duschen…des kann i ma nimma leisten…so jetzt woasst das…grins

…oba dem kann i nix dazu fügen…host scho recht,i woart auch deine hoarten eier…lach

Lg Jürgen

…de rafn san ned woarm wordn und der topf hod sicher a ned so a schene blaue foarb grieagt…grins…oba blaue nüsse wirsd hobn…hehe


Lg Jürgen

net so koit sein. am saumstog hots sicha 15° +
wiasd scho sehn. vielleicht kim i am freita nu zu dia mit da repsol, das de da neid frisst, wei i scho foahn deaf.

:wink:

…vorbei kumma…zum aufwärma…hehe…wos olles so a neiche unterwäsch ausmocht!?

…mei neicha versicherungsfuchs is nu weit daneben von an angebot für de kasko…lol


Lg Jürgen

und net an cent meahra.

www.zuritel.at

do stehts a so ungefähr.

…des von der r1 zeigen aber des muass i suachn,dann schick i erm a mail und wenn er ned mit kann/will geh i wieder zum alten vertreter…mehr sog i ned

Lg Jürgen

wei bis jetzt hot nu oiliweil dea en zuaschlog kriagt, der des bessare aungebot hot.

…und mehr sog i ned…

…Du gibstas her und aus, hob mein Hänger schon eingeladen, kriegst eh a bissal wos dafür, kannst Dir aus den Teilen wieder was Neues bauen, sitz schon in mein Bus, wo derf is abhoin ???

…fahr mal los bist DU mi findest is eh scho 3 joahr oid…grins

…an hänger und an bus host!!paahh…fährst nur am ring???

Lg Jürgen

gratuliere lieber jürgen:-))))))

schaut ja megamässig aussuuuuuuuuper

lieben gruss, silvia

…jetzt kunnt es nur noch wärmer werden…das warten is die hölle…grins


GLG Jürgen

hab im garten noch 30 cm schnee:-((((

aber bald isses soweit:-)))

lechze auch schon nach meinem babygg

gute erste ausfahrt und 1000-ende sichere km wünsch ich dir von herzen,

lg silvia


…lieb von dir…aber das wünsch ich dir auch!!

GGGGlg Jürgen

brauch i sicher net, a schens Bike find i sofort !!! Besser Du schlofst heit in der Garage.
Mit Bus und Hänger fahr i zb. a in Urlaub, is super, wenn`s schütt kaun i Fernsehen… oder, wiest siagst kann i den Schrott wieder mit heim nehmen…

…werd mein hund in die garage legn…aber der mog jo frauen…hilft mir auch ned…na dann werd i aufpassen müssen…grins

…wird aber doch ned soooo oft sein das einen schrott mit heim nimmst…oder???

aufpassen!!!

Lg Jürgen

kost jo glei an Haufen, nurmal fang is immer grad nu o, so wie unten! Garry Mc Coy wäre neidisch gewesen…