Bier und Frauen

i froh, dann kanns ja nur stimmen :wink:

aber die anderen … gggg

lg,

…Schokoüberzogeneserdbeerchen!

I hoff du hast mi scho vermißt weil i so lang ned online war :wink: …mir is es auf jeden Fall so gangen…schmacht

Was hast den gestern gmacht?

gglG
Mausizahndi :wink:

mei wintersonnenstrählchen, war ja scho ganz unruhig und depressiv weil i sooooo lang nix von dir ghört hab!

ich hab ned viel gmacht außer lang gschlafen, dann wollt i ma an mp3 player fürs auto kaufen, bin aber wegen der menschenmassen ned einmal in die nähe eines gschäftes kommen.

dann hab i wieder seelentröster spieln dürfen und dann hab i mit an freund bis halb drei in der früh playstation gspielt gg … und heut schau i wieder drein wie a autobus :frowning:

unsbeidenancappuccinoreinstell

ggvlguau
bärlibär :wink:

…i hab ausnahmsweise wieder mal a ruhige und längere Nacht ghobt. Hob goar nimmer gwußt wie des is ausgschlafn sein ggg

I hob di ja a scho soo vermißt mei Rauschgoldengerl!

Du spielst oft Seelentröster, gell? Naja vielleicht wirds ja am nächsten Einkaufssamstag was mitn MP3 Player?

gglG
Mausizahndi :wink:

nehm ma des ausschlafen für dieses weekend zumindest mal ganz fest vor, schau ma moi was rauskommt!

naaaa i geht erste wieder mitte märz einkaufn, die massen des is nix für mi, do werd i nervös.

i tät mi nur wo anstelln wenn du vur mir in der schlangen warten tätest mei haserlstummelschwanzerl! schmacht

na i seelentröst nur bei der einen, die is aber a schwieriger fall. außerdem zickts jetzt grod, da geh i ihr sowieso ned in die nähe!

ggglvg
bärlibär :wink:

in dem fall haben wir hier in v das stärkere
bier weil mir geht es schon nach 7 - 8 bier so
loool

lg
bernd

…jetzt wieder so liab gsogt mei Lichtblickaneinemnebeligentag seufz

Ja so zickige Frauen können gefährlich sein hob i ghört g

I nehm mir´s ausschlafen für Sonntag ganz fest vor…bin a scho gspannt ob´s was wird…können uns ja dann von unseren Erfahrungen berichten lol

nvmgglG
Mausizahndi :wink:

du bist ned gscheit trainiert, so schauts aus gg

i bin gspannt ob des wos wird mit uns mitn ausschlafen mei echtgoldüberzogeneschristbaumspitzerl :wink:

des mit zickig kannst aber wirklich nur ghört haben weil du bist des sicha ned! jetzn moi ernst gmant!

vlgg
bärlibär :wink:

in dem fall würdest du mir sicher ein extrem - intensiv - trainingslager empfehlen, oder?

…für die Blumen mei Mistelzweigerl :wink:

I glaub eh a dass i da ziemlich unkompliziert bin…Zicken gegan mir a am Wecker…da hat mi sicher der Umgang mit Burschen scho seitn Kindergarten geprägt gggg


ggvlG
Mausizahndi :wink:

gibt ja auch männliche zicken, hob aba auf jeden fall ned den eindruck das du in irgend a richtung zicken tätest - jetzt moi ohne schleim :wink:

…bemüh mi zumindest wennst du dabei bist g

glaubst wie i mi zsammreiss wenn du dabei bist ggg

tief innen drinnen in mir bin i ja blond a nu :wink:

Blond a nu? Na oba mir macht des ja alles nix…du bist trotzdem mei Vin! :wink:

eh nur innerlich, die haar san eh dünkler :wink:

ma du sagst imma so schöne sachen zu mir mei kontoauszugmitnweihnachtsgelddrauf, da werd i imma glei ganz schmachtig :wink:

kasernieren wür ich dich 4 wochen bei brot und bier gg

…ja ganz genauso wie dir…was wär des für ein Tag ohne ein Posting vo mein Kokosbusserl…

Gutenmorgenkaffeereinstell

ja sch gschpannt wen wir beide mit unseren ergüssen (den literarischen mein i) entweder im newsletter verlinkt zum nachlesen oder in der klapsmühle mitn hab-mich-lieb-jackerl an landen gggg

… mei sonnenaufgangindakaribik