Xenon für GSX-R 750

Grias eich Leitlns,

I hät a frog bezüglich Xenon-Scheinwerfer für a GSX-R 750. Was zufällig irgendwer obs sowos gibt oda obs Alternativen gibt??

I hob zwoa scho so Xenon-Look H7 Lampen gfundn, oba i was net ob de wirklich einipassn. Für eventuelle Hilfe warad i sehr dankbar.

GrEeZ, Freerider

und selbst da würd ichs mir nicht kaufen.
weils mir zu teuer wäre und du verlierst dabei das fernlicht.
von erlaubt ganz zu schweigen ;-)))

schau mal auf www.real-one.de vielleicht kann er dir sagen wo er die xenon her hat.unter bildergalerie findest ein paar fotos davon.

gruss
chris

bei xenon verliert man fernlicht???

so guat kenn i mit xenon zwoa net aus, oba hot ma do net trotzdem a fernliacht??

wast du wia des funkt mit de xenon-look lampal??
des san jo ganz normale h7 biandln, de hoit a wengl mehr blaues liacht produziern wia normale halogenlampm. de miassatn jo eigantlich funktioniern oda???

aber des liacht is um a eckhaus besser als des normale.also die par euronen was de lamperln mehr kosten.san sicher ihr geld wert.brauchst nix umbauen,tauscht sie afoch gegen die originalen aus und fertig!

bei den scheinwerfer tauscht du auch den reflektor hinten aus.
bei diesen funkt.das fernlicht überhaupt nicht mehr,weil du keine 2.lampen im scheinwerfer hast.
für fernlicht bräuchtest du 2. „normale“ birnen.das fernlicht ist dann normalerweise normales licht,nicht xenon.

schau dir mal die anleitung auf der internetseite an.

… host ma sehr ghoifn.

oba a froge hät i nu. geht des, das i links und rechts bei mein scheinwerfer des obblendliacht hob???
wei derzeit hob is nur auf oana seitn, obwois beidseitig sicha geiler ausschaun darad.

ajo, wos hoizt du fa xenon-look-standlicht???

GreeZ, Freerider

wo genau soi i do nochschaun???

reflektoren ausschaun.bei die schnellen bikes kenn i mi ned wirklich aus,wia des mit dem reflektor ausschaut! aber in meiner hrley hab ich in beiden scheinwerfern beides(abblendlicht und fernlicht)

www.xenon-light.at, dort gibts auch Bi-Xenon-Umrüstsätze.<br>Ich glaubsogar, das ein Kunde Bilder von seiner
GSX in die Kundengallerie gestellt hat.

LG.Andi