Jo des mitn typisiern wird wahrscheinlich nix. Verständlich, is jo immens gfährlich is tafal a bissl umzumbiagn oda bissl weiter indn Rodkostn einizumschrauffn
Und vo di gaunzn aundan Umbauten wü i gor net auffaungan
Im Ami-Laund baust sowos und an jedn is scheissegal wennst damit auf da Stroßn herumschwasst
ned nur im Amiland , sondern auf da Ganzen Rest Welt bis eben auf die Gschpasti Europa Staaten ,(aussnahme GB war aber auch schon vor dem austritt so )
aba na a Bissal wos geht scho auch bei Uns wenns Gut gemacht ist , bzw von einer Fachwerkstatt die auch den Prüfern bekannt ist …Allanich dagegen wirst owa ned wirkli a leibal reißn …i moan probiers einfach aus
Des hot jo netmoi mehr irgendwos mit gmiadlich foan zum duan hahah
Mi wunders owa dass Triumph mit da Bonneville und Thruxton glei vom Werk aus ane Cafe-Racer ausihaut, gibt eigentlich net vüle Hersteller de des mochn…
Wobei jetzt Yamaha mit da XSR 700 e nochziagt
do gib i da vorbehaltlos recht …Ausgezeichnete Idee …nur seit paar Jahren schraub i a nimma so viel wie einst …inzwischn loss i mehr schrauben (wenns sein muaß ) und fahr dafür mehr
find i a guat… de neuen Triumph san bsonders geil weils wie in der Thruxton R endlich a Passable Leistung und a gscheits fahrwerk gibt… rein von dem ob mir de Cafe Reisser besser taugen als a super Sport… ähm najo um die Kohle die de Thruxton kosstet würd i ma eher a Daytona R kaufn
Alte erhaltenswerte motorradln auf Cafe umzubauen find ich geil…
Solang sich de leute ned an echte Klassiker vergehn, ich finde für leute die Bj72 Honda CB 750 oder ur Z1000 verbasteln gibt’s an eigenen Platz in der Hölle
Büdl vom schwager seiner umgebauten Z650 und meiner Honder:
jo die meinung habe ich ned so …vor allem weils von de genannten einst Weltweit Stückzahlen aussekaut hobn zum Säu fuadan . daher wenn sowas Gut gemacht wurde…
… ists für mich eher eine Augenweide als die Serien Version . Auch vom Fahr verhalten und auch vom Technischem her- im Bezug auf Fahrwerk , Bremserei und Reifen brauch i nix großartig schreiben . Ofach selber mal ausprobieren und vergleichen
des schon wenn einer Geld wie heu hat und des dafür gscheit gmocht wird soll er…
Der Umbau is eh geil!
Nur so halbherzige gschichten versteh ich dann nicht…
abgesehen von so an Kosteswaseswolle Totalumbau i hab gmeint für normalos…
An einer CB750 erster Baureihe a Zweite Bremsscheibe und Stahlflex montiern ausserdem beim Fahrwek was zu machen is ja Sicherheitsmässig nur verständlich und ned verbasteln.
Wenn ma a höckerheck und stummel draufmacht is des noch lang nix was den kalssiker hinmacht…
aber bei gwisse umbauten wird da oft übers ziel hinausgeschossen…
Vorollem find i a dass anfoch a poor Modelle umbaut besser ausschaun
De CB750 is e a guates beispiel. Original siecht man der owa a scho aun dass des a richtiger geiler Umbau werdn könnt, alan die Sitzbaunk
Owa mit da richtigen Kohle kau ma e fost olles zu an Kakao-Racer ( ) umbaun
Hob gestern a noch ana GS750 gsuacht, de wär a perfekt für sowos, nur a bissl wos im Briaftaschal muas scho a drin sein dafir
Zumindest daun fürn Umbau.