Frechheit!

De spinnan wohl :rage: - mi so bloßstellen :eyes:

des is a fälschung - horch dir bloß den braven auspuff an, des kaunst du goa ned sein … :wink:

Das kenne ich gut, muss wohl ein österreichischer Motorradfahrer sein :wink:

wennst mit strapsen fährst, bist’ selber schuld, des reizt halt amal, also ned aufregen, gell … :wink:

… bei Bild 5 werde ich doch stutzig … weil, des is eindeitig der schirche Sunte :wink:

stimmt auch wenn kein Jaga Masta :sunglasses: mit aum Buidl ist …trotzdem eindeitig :smiling_face: :grin:

lg.

…trinkns sogor in da Schinknstrossn…unbockbor durt😂

Große Floschn - VS - Klane Floschn , and the winner ist the Wirtn :grin: :grin:

… is da Winner immer the Wirt :grin: :grin:

Solanung de wachn Piffer sich durt schon ob 10:00 Uhr die Huckn voidauffn und um 10:30 neama wissn wias hassn kaunn da Winner nur the Wirt sein :wink:

Oba gsehgn muas ma des scho amoi haum :grin: weu sunst glaubst es ned …

http://www.kleiderkorb.de/product_images/pictures/6404bd728264b3730dd8d7d6d002494b.jpg

:wink:

Onki hobs eh a scho gsegn ghobd vor Jahren :wink:
nur der Wunsch des nochamal sehen zu wollen hält sich dennoch schwer in Grenzen :grin:. Aber soins mochn wos woin ,solaungs ma ned aum Zigurri gehn :sunglasses: …daher die dort ich hier :smiling_face: …oder ich dort und die hier :grin: , beides zusammen aum gleichn Ort funktioniert oba ned :wink:

so war des :grin: :wink:

Ballermann 6 | Trailer HQ Deutsch | 1997 - YouTube