Bissl wos zum Entspannen

- YouTube

Ich wünsch euch ein erholsames Weekend.

Joe Satriani - Made of Tears (Live 2006) - YouTube

… ned von dera Wöd
Eddie Van Halen Guitar Solo at Hollywood Bowl 10/2/2015 - YouTube

Ain't No Sunshine - Matt Andersen - YouTube
I'm On Fire - Matt Andersen - YouTube

…schaut a bissl aus wie da Hermes.

Hör/schau da die süßen Geschöpfe an :wink:
- YouTube

…ob i des herzig oder Creppy finden soll. :smiley:

https://www.youtube.com/watch?v=FqJdzYY_Fas

lässig … erinnert mich an stomp. die machen auch krach mit fast allem und das klingt auch noch sehr geil :grin:

… Kindern die Gitarr spün?
Cool bleim oder wern und ned immer gleich aun ollem zweifeln…es soll Kinder gem die gern Musik mochn und sogor freiwüllig :wink:

…is ka Bemmerl. Hab ich schon gekannt und ich denke mit einem echten Zeugl würde der ganz schön Gas geben👍

is eher meins:
Miku Hatsune - Nebula (Trance) [HaruP] - YouTube

Gfallt sicher wieder kan… :grin:

…wos zum singa aufaungan gfoits ma :wink:ä

die da vergessen:
Hatsune Miku - Silence [NAYUTA] - YouTube

Da is ihr Stimme so was wia a Instrument.

DES is net zum entspannen: :grin:
LADYBABY "ニッポン饅頭 / Nippon manju "Music Clip - YouTube

…den Doc gfrogt woher des kummt?:joy::laughing::blush:

mia is nimma zum helfn! Des is scho chronisch.

Nur no notschlachten… :sunglasses:

Ich höre mir demnächst u.a. das Lied live an, welches The Boss für seine Schwester und Schwager geschrieben hat:
Bruce Springsteen - The River (The River Tour, Tempe 1980) - YouTube

…super hab aber leider noch kein Konzert besucht…schade eigentlich.
LG😊

bald hingehn.
Zur Zeit sterben ja die Promis wieder wia die Fliegn… :grin:

mei… immerhin eine der wenigen Letzten Gerechtigkeiten :wink:…jeder geht Irgendwann voi wurscht wossa im Lebn so aufgführt - oder sein lossn hod :grin:

ciao!

"Gsturm is gsturm sag tder Wurm, als Leich is jeder gleich… "
https://www.youtube.com/watch?v=buw3GRbCtBI

Wer kann si no erinnern?

eh kloar :grin:

…und des gfällt ma imma no am Besten zum Thema wia so oft es Original halt :wink:

https://youtu.be/C63ve1pHWtA