KTM SMC 660 - 07.05.2016 18:02

Hell´Oh!
Ich bin seit einiger Zeit in Besitz einer KTm 660er SMC und wie schon einige vor mir hab ich auch das Startproblem.
Wenns kalt ist,braucht sie seeeehr lang bis irgend ein Zucker kommt. Wenns dann mal warm war reicht ein Zupfer.
Meine damalige 640er hab ich auch angetreten bekommen,also scheitert es nicht am Körpergewicht und auch nicht am Oberschenkelmuskel ;o)

Bei der Probefahrt vor dem Kauf hat sie der Verkäufer mit 2 Zupfer angetreten und sie ist perfekt gelaufen.
Zuhause angekommen am nächsten Tag hab ich schon wie ein Irrer gekurbelt.

Folgende Anleitung hab ich für diese SMC bekommen: ca.10 mal mit DEKO durchtreten,dann OT suchen (bis Klick macht und dann mit DEKO ein bisserl drüber) 2 mal Gas geben und durchtreten.

So oft wie ich derzeit getreten hab wär ich die perfekte Mostpresse.

Also ich wär für jeden Tipp dankbar.

So long

des Thema war schon mal da -Mindestens einmal :grin:

aber-vielleicht hilft ja des

KTM: 660er Richtig Ankicken.... - forum.1000ps.at

…dasd mit dem Tracki auf zwa Radln in Zukunft besser zurecht kommst

lg

firma dankt!

der scheiss do…gfrei mi auf mei neiches radl und daun hupfst wie a off drauf rum.

i glaub den zündunterbrecher homs auch überbrückt…sollte des net mehr so funzn kau i ah hupfn wie a bleda und der bock wird nie anspringen.

na -geh so schlimm ists auch ned :grin: kannst ja da auch mal fragen wennsd es eh ned schon kennst …

Forum - ktmforum.eu

…heast so schnell gibt ma ned auf und ois Sumo Fahrer scho glei goar ned :wink:

lg.

nana,aufgeben tuat ma an brief!

allerdings schaut mei haxn boid aus wie in Popeye seine Händ!
oba wenns aunhupft san wieda tropferl in da hosn vor lauter freud. :grin:

was hast du für a gerät?

jo -die Leichtigkeit des seins :grin:Allerdings Popeye Haxn ned erforderlich :sunglasses:

wia so oft im Lebn :grin: …es gäbe ja auch noch a andere Option , suachsta an Dantler dem druckst die Unwillige :grin:aufs Aug und holst da dafir ane mit E -Starta

sowas.zb.

Gebrauchte und neue KTM 690 SMC Motorräder kaufen
lg

Do bleib i lieber a Oldschool-treter.

Ah wird scho hinhaun. Is hoit momentan mit Zeit verbunden de i durch mein Klanan net wirklich hob.
Oba heit probier ichs wieder,dass de 4 Takter knattert wie mei Doublebass.

Danke nomoi fürs motivieren. :smiling_face:

Zeit zwecks aum Klanen ? :eyes: …jo kann i vastehn obwoi i sowas ned sölba hob :grin:

oda Stells halt zum Freindlichn weil so a Riesen Akt des Werkl amal anständig zum rennen zum bringen ists jetzn a ned …mei Meinung halt .und wenns wieder rennt , und da grod fad im schädl is :grin:…daun kennt ma jo amal a Rundal drehn… weilsd - wie mir scheint an Humor hosd und des is ma wichtiger als vieles andere …

cirio!

jo fad in meim schädl is eh ab und zu!

soda,heut beginnt die Fehlersuche. Kerze und Kerzenstecker haben einen Funken,also ists des net!
Fehlzündung hab i scho mal gehabt heut. Jetzt werd i no die Elektrik ckecken und in Vergaser auch noch ausbauen!
Ich hoff des wars dann.
So a Zicke hob i scho lang net mehr kobt :grin:

Aber jetzt geht’s zum Jausnen und dann Bandprob.

lg

-ohne Bock is harmlos :smiling_face:…es könnt ja schlimma kommen und es kam schlimma :grin:

2taktforumat.com

da wären daun so klaane Technische gebrechen ned wirkli optimal :sunglasses: :grin:

lg.

…schlechte Sprit war schuld an dem ganzen Anstartdings.

Die 660er is echt harmlos zum starten. Kein OT gefimmel oda Dekompressor trara.

5-10 mal Gas geben, Beschleunigerpumperl spritzt ein und daun Kurbeln. Wema hängt daun mim Deko natürlich drüber,aber des wars.
Auf kein Klick warten oder sonstige Spinnerein.

Ich hab gestern an bei mir gehabt,der kennt sich exzellent mit den LC4 Motoren aus. Der hat gmeint,dass der heutige Sprit zu schnell verdampft und des bissl übern Winter stehen lassen is net guat und es kaun natürlich sein,dass die Düsen verpickt san.

Im Normalfall läuft des Ding wie a Uhrwerk.

So long

des sig i durchaus auch so :wink:. Aber so gsegn hast halt jetzn auch an Aha Effekt ghobt :sunglasses:
-und de Reibn glei a Bissal besser kennengelernt :grin:

Schmeißt eam halt daun ausse aun Sprudl bei da nächsten längeren steh pause , & es Versager Schwimmerkammer entleeren ned vergessen .

Cirio!