Tiroler Schmäh

:grin: :grin: :grin: :grin:
Frag die Tochter die Mama:
„Du Mama? Kann ma durch Analverkehr a schwanger werden?“
Sagt die Mama:
„Ja logisch! Wo moansch kemmen sonst de ganzen Arschlöcher her?“

… die Tiroler sind ursprünglich Schweizer … zumindest miassn irgendwie schwer vawandt sein :grin: :wink:

des hast a Tiroler Schmäh des Video auf meim Gsichtsbiachl.
[url=https://www.youtube.com/watch?v=AgvfL-DHw9c]- YouTube

… bessa wie des Original

Try to Dance Industrial Group Video 1 - YouTube

Mercedes-Benz 407D Cold Start After 12 Years (1080p) - YouTube

des warad a so a Disziplin für mi, vielleicht überleg i ma des mitm Segeln nomoi…

aber i glaub segeln is gsünder

… und a Nummer gräßa:

37419 COLD START - YouTube

RUSSIAN LOCOMOTIVE COLD START BREATHS FIRE! COOL! SEE DESCRIPTION! - YouTube :wink:

… weu Motorbootfohrn is a gfährlich

lustige videos zum totlachen 2014 - Bootsunfall - Boot Unfall extrem - YouTube

… wenn a Trottl vurn steht :grin: :grin: :grin:

SCH-SO :wink:

i kauf ma dann a Buach, und dann les i ma alles brav durch, und dann taste ich mich heran, a Restrisiko bleibt.

Aber jetz wostes sagst, werd i ma zfleiss auch ein Motorboot kaufen und an dich denken, danach werde ich dir Fotos schicken wo ich ur supa Motorboot fahre, damit du besonders darunter leidest. :grin: :grin: :grin: :grin:

… Neid is eh mein zweites Hobby … :wink:

Und wast eh … immer a huandbreit Wossa … :wink:

a hundbreit Wossa hab i immer dabei!

… auf noch Krowozien durt scheint eh scho de Sunn … :wink:

mag des Mittelmeer, is ja nur so a halberter Teich quasi…

a no a Idee wär, wär a Auto aufzubaun.

I suach ma die Karrosserie aus die was mir am allermeisten gfoit, und dann bau i des Fahrwerk und den Motor ein der was mir am meisten gfoit.

2000 Arbeitsstunden…

asd

asd

…da Capri wor eh a schenes Auto zun seiner Zeit …

… do sporst da des Boot … :grin:

… Vagleich mim Atlantik scheh worm und beim Schwimma merkst des eh ned das des so kla is :wink:
Und speziell die Kroaten schaun auf eana Meer …

i denk eha a Spit oder a Hurri mit aum Rolly Merlin Murl :grin:

obwoi so sicha bin i ma jetzn a nimma :sunglasses: :grin: