Griass eich ...

… und no amoi a guades Neiches im Nochhinein !!!

A Wochn täglich 30° und daunn sowos … wos isn des 4 a weisser Scheissdreck auf da Strossn ? :wink:

Das weiße Zeugs nennt sich Schnee (bisweilen auch Streusalz :grin:) und du befindest dich wieder nördlich des 47. Breitengrades UND DA IST ES KALT IM WINTER :grin: :grin: :grin:
Dir und deinen Lieben ein schönes und gesundes 2016 und vielleicht ja wieder ein Moped ins Haus?!?! :wink:
und auch allen anderen 1000pslern nochmals ein schönes und sturzfreies 2016!

auf den Kanaren nicht.

:grin:

… von dem hat unser Falco schon immer gesungen … :wink:
Motorrad eher nicht … ich bin ja unfähig OHNE Motorrad „gesund“ aus Puerto Rico zurückzukehren … was dann erst MIT ??

Also viel Erfolg heuer und gsund bleim und wir sehen einander wieder … :wink:

… des is jo des perverse :wink:
Wennst lest was die für im Netz „durchschnittliche“ Angaben machen uns was dich dann im Dezember erwartet … Hammertemps !!!

host übrigens ein elektrisches brieferl von mir

vo mir a ollas guade im neichn Johr
wird eh scho Zeit das da Winta kummt

… warum unsere Wiener so deppat aus da Wäsch schaun und die Kanarier afoch nur guad drauf san :wink:

wo issn weiss?? mir haben nitmal an reif in londegg,
scheiss wetta.obwoll mitm salz sparens nitta de… :rage:

iss eh wias iss,ob schlecht oda nitta,werd sich weissen.

griasserl

… is eh nur auzuckert oba wiem ich gestern in da kurzen Hosn aum Flughofn aukumma bin wor ma orschkolt Silli …

Vo +30 auf -10 is ned fair :wink:

…hoff’ ich doch :wink:

wia olt bist den ?? friagga bei so minus 15 grad,was ja fürn jänna nit ungewöhnlich war,
warast ois mederl da gstanden :grin:

griasserl

… vo +30 auf -10 is mocht 40 Grad … du Mäderl :grin: :wink:

Und a guats neichs an di und selbstverfreilich alle anderen von 1ps auch nu von meiner Seite.

Wünsch allen und jedem freie Fahrt 2016 und a Schmeiß-freie Saison!
Und sowieso und überhaupt Xund bleim männers und innen!

Beste Grüße aus Sbg.

… das ist ja schon fast Mengen"leere" und do kenn i mi ned aus.

Ich denke wir werden uns heuer kennen lernen und darauf trink ma dann eines :wink: und des Eine geht aufn Gerry :smiling_face:

Genau.

Ein Hoch auf den Gerry.

:grin:

:grin:

Und noch eines.

:grin:

ja, das ist lustig :grin:

Weiss? Hier ist nichts weiss, wohl war es auf 69,4°N relativ kühl… :wink: