Oft hast a Pech

Autsch, des is sicher ned lustig …

andererseits … wenn die leut so sensationsgeil sind, dass einem dieser viecher unbedingt auf die nerven gehen müssen –> SSKM

… zu nahe ran kann schon mal weh tun :wink: und der Bursch oder das Mädi wern mit ihren Tonnen ned so gut haushalten können …

na im ernst, welcher depp geht auch mit an kanu auf whale-watching? da ghörst ja eigentlich psychiatriert für soviel dummheit … selbst ein gscheites motorboot könnt da noch probleme kriegen, aber dazu sind die wale in der regel ohnehin zu friedlich.

… weight watching ja aber bei Walen hört sich der Spass auf :wink:

Apro falls es wem interessiert … nächsten Sonntag in Rabenstein/Pielach … Dirndlkirtag :wink:leckers Essen und alles was man aus der Frucht Dirndl machen kann … auch gute Hochprozentige daher wäre eine Anreise ohne Zweirad besser :grin:

ähm, bei dirndl und frucht fällt mir ehrlich gesagt was anderes ein :grin: :grin: :grin: :grin:

obwoll i des eigentlich nit versteh,wenn i aber a bisselle,nachdenk,
i woas i sollt des nitta,…
:grin:
warat ma wahrscheinlich,de frucht liaba ois des gwanderl

is eh positiv,wenn da was einfallt :grin:

TRINKGELD AUSSCHNITT…nimm i an… :wink:

bei so an richtigen früchtchen im dirndl gangats mir a so :grin: :grin: :grin:

mir 2 oana meinung,wou

… weil du ein Schweinderl bist :wink:

… nüchtern samma durt no nie hamgfohrn … in jeder Hinsicht :wink: Drum hab ich wieder einen Chauffeur :smiling_face:

i kann ma des bei a poor guat vorstellen,aber bei dir ???

weil er a bmw fahrt ???

… bin eh brav wie immer nur wenn ich an zwa Dirndlschnapserln und a Bier trink is es schon vorbei … :wink:

… türlich Silli :wink:

trink koan schnaps.
s letztemal mitm Hans Carl Artmann,an sotten becherer gmacht,
hab ehm donn noch a flascherl selbabrennten mitgeben,
wo meiner einer schnobs gschrieben hat,na guat deitsch war noch nia mei stärke :grin:

eigentlich bin i imma honda gfoarn. de bayrische is ma zuföllig in weg grennt, owa es hot passt, weil hoit ka aundare marken a gscheide alternative geboten hot.

kimt ma so vor,
in jedem haus ist a nudelwalgger,und a ausred.
gscheid alternative,ja des hat was :grin:

… und wenn er guad is der Hochprozentige daunn derf er in mein Mogn … :wink:
Da is wiederum mal die Schweiz Nummer eins … (nur für mich natürlich) … Etter heißen die Herrschaften http://www.etter-distillerie.ch/

Der Fruchtbaum ist „der“ Hammer !!! Wir durften alles mögliche probieren (mit einem kleinen Löffelchen) und den Fruchtbaum bekamen wir mit nachhause … er hat es nur bis ins Hotel in Rotkreuz geschafft :wink: :grin:

i brauch sowos ned. ka frau im haus, die mi schlogn tät damit und meine nudeln kauf i im supermarkt :grin: :grin: :grin: