Chat

Tritt ein in die Hallen von 1000PS

was issn da los ???
ich war ja schon ein weilchen nimma im chat,bin zulangsam :wink:
beim schreiben,göö…
kann mich aber an zeiten errinnern,da war doch einiges los.
so gsechen sollten,de plaudertaschen,sich an termin ausmachen,zwegs …
na jo wissts eh :grin:

… goa ned qust, daß do an Tschätt gibt … :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

… oita is eh schon a Waunsinn das du an Computer host Kawa-Sacki … :wink: :grin:

du bisch da oanzige,der noch des schlechtere deitsch wia i hab.
na guat :grin: bisch jo a olta sock :smiling_face:

Waun I ned vum Programmiern lebm tät, hätt I den Dreck eh scho auf’s Kukaruzföld ummeghaut … :eyes:

:smiling_face: :grin: :grin:

… i programmier jo nur täglich mein Wegga und sogor des mocht ma kan Spass :wink:
Nochdem da El Neffe a so a Programmierer is was i „ungefähr“ wost manst :smiling_face:

Oba a toller Job is es hoid trotzdem und guad peckt.

GN8

… a bissi Routine.

Oba I derf mi ned beschwern, mei Hocken is obwechslungsreich und (fost) nie fad.

(und waun do daun schau I ins Strick und Kochrezeptforum eina … :cold_face:)

…hot a eh kan komputa, sondan an goustraita :grin:!

workupload - Are you a human?

des is a gag deswegn is do kana drin

Sicher noch ein Atari ST… :sunglasses:

Oder gar sowas?
Z1 (Rechner) – Wikipedia

Wer weiss… :eyes:

Aungfaungan hob I mit an Eisteckmodul fia a Philips G7400 Konsoin de ma in Basic programmieren hod kennan.

Daun hob I an VC20 ghobt, späta an Amiga, und daun wasdateifewiafüh vun de DrecksPeCä.

Da Zuse is a junga Rotza gegen mi und is Mailüftal brauchat I nua mitn Traktor umhaun, wäu de Bauan bei mir den Kukaruz bis zu mein Zaun zuwe aubaun … :rage:

No Frogn? :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

:wink:

Angesichts fortgeschrittenen Alters erstaunt es mich, dass du erst nach 1978 damit angefangen hast…
:grin:

Kein Wunder leidest du manchmal an Alterstarrsinn oder Verwechslungen (z.B. Zahnriemen vs. Steuerkette…)… :eyes:
:sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

LOL, mei erstes programmierbors kastl wor a Sinclair ZX81. de folientastatur … i sogs da … owa de hob i daun e recht boid gegn de radiergummis aufm ZX Spektrum tauscht :grin: :grin: :grin: ned wirklich besser, owa aundas :grin: :grin: :grin:

[image]http://gallery.nen.gov.uk/assets/0905/0000/0232/img_0744.jpg[/image]

Wenn der El Lutterio so ein Teil verwendet wüßte man warum er teilweise so schwer wirres Zeug schreibt … :grin: :grin:
Mei erschter Computer wor a Zündapp …

… Dei erschte Raubkopie sei, odr?

Meine a RV 50. Oba I hob ned qust wölcha Assembla do passt :wink:

mi wundert jo heit no, dass ma domois ned olle kretzen in die augen kriagt hom von de besch… fernseher an de ersten heimcomputer :cold_face: :cold_face: :cold_face:

samma scho zwa, weil des eisen hob i a ghobt. olladings ned laung. hot gaunze zwa wochen ghoitn und daun wors koitverformter kernschrott. GSD hob i domois freiwllig an (guadn) höm trogn. der wor nämlich daun auf fetzen hi und i hob mi 3 wochen ned rian kena vor lauta prellungen. wor echt sch… owa trotzdem a sensationell geile zeit :grin: :grin: :grin: :grin:

… und mehr oba die regelmäßigen Röntgenkontrollen host da daschport … de worn inbegriffn :wink: