Helme für Mädchen?

- YouTube

Komisches Teul… i was ned… ob mi des ned irritiern tät?! Ma brauchat hoid kane Spiagl mehr!

technikfreaks die auf so was voll abfahren, ich mags schon technisch aber trotz allem bodenständig

gibts des zeig endlich regulär zum kaufen?

i man des is jo scho seit 2 joan in da beta testphase.

und na, bis auf die kamera braucht ma nix vo dem zeig wosa integriert hod.

greeeeeez

… Video, aber I versteh ned, wofür die werben (vllt weul I des ausländisch ned versteh’ ?) … I siech a Mumturradl, an Hölm imma wieda und a angeblich ei’baute Kamera - na und ? wieso brauch I kane Spiagln mehr, weu de Cam noch hintn schaut ?

ünd donn wunderns ehna wieder ,wenns irgendwo drauffahren :wink:
rückwärts cam,telefonieren,mp3 höhren,des brauchst heite und a 200 ps radl,sunnst bist jo lei a mofa fahrer.
so a schwachsinn,

zzzzz

…zagt damit eindeutig mehr ois z.B. de Spiagl von da Kilo Gixn!! Von daher wären de Spiagl auf so wos mehr oda weniger überflüssig!weul an totn Winkl muaß ma sowieso durch SCHAUN ausmerzn!

Um rund 1400 USD kannst eam vorbestellen. :wink:

Des Navi find i ned schlecht, der Rest is für’n Hugo.
Würde mir sowas aber ned kaufen, a ned wenn er um 500 herginge.

mi interessiert goa ned, wie des gelände HINTER mir ausschaut, wozu denn ? ob ana links oder rechts von mir is, isma wichtig - und im stadtverkehr zb gürtel schaust sowieso trotzdem beim spurwexln, oda ?
… und im summa kaunnst den schaas, der dir vermitteln soll, daßd in an kampfjet sitzt, nedamal aufmochn, weilst ja kane rückspiegl hast - und schön brav immer ersatzbatterien bzw a ladegerät fürd cam mitham, weil sonst gehn dir die spiagl frisch wieder ab - a moppettreiber hat ja eh viel platz im leder-einteiler … und naja: a streetfighter braucht des schon … :wink:

Minute 0:53 , ein Spezialist

Jo mei friß mi heast… :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

I WÜÜÜH DES EHH NED!!

Woar jo nur so a Gededaunkn! Aun de Batterien hob i goar ned denkt weul ma des eigentlich vüüüü zu wuarscht ist jo daunn miaßn de a ehh drauf bleiben… hmm bleibt nur mehr des Navi vom MK… owa i wüh goar nix so irritierendes vuar mein Aug herumflimmern hobn!!!

Von daher kaunn i ma ned vuarstöhn das des wos wird?! Um de MArie schau goar ned… werdn daunn irgendwöchane möchtegern Rennfoahra, mit Kohle und fetter BäMWää oda so hobn… de san so schau iwafordert, de werd’s daunn reihenweis aufhaun…

Hmmm und im Winta… waunn man des Antibeschlogzeigs drauf hod… daunn siag ma nixi oda es beschlogt ois??
Werd wohl auf Länder beschränkt sein wo’s nia kölda ois 15 ° Cölsa werd?!

deswegen jo a Mädchenhölm! :wink: :grin: :grin: :grin:

den „hangoff“ aum GRODN Mowed?! :grin: :grin: :grin: :grin:

…auf da göbn Linie liegt a Quarter den er aufglaubn wü! Segts es den ned? :rage:

HU :wink:

wenn i 50 bin, werd i Geheimagent, oder Spezialjournalist, und dann hab i sowas…

oder i sauf mi total nieder und dann steig i ins auto und drück den Nachhauseknopf.

Rinspeed Budii - Europe's Answer to Google Car - YouTube

aber was die vom Rinspeed verchecken woin, da hab i ka Ahnung.

A Lenkradl was ma switchen kann is nur depad. Weil da bleib i gach stehn und tausch platz. Des geht auch fliegend.

aber des video is ja so a bisserl psychotisch. Taugt ma irgendwie. Vor allem wo er sei Oide oschmust der Kavallier.

Und was is wenn i über den Stein drüberfahren will?

der sonnenschirm…

gott behüt’, so vü hunga werd I mei ganzes restliches lebm ned ham kennan … :wink:

wasieh … navi ? brauchtma aa ned in unseren breiten, weilma eh immer wo hinkommt - in der wüste wars recht hilfreich und an den polen würd ich auch eines mitnehmen, weil die wege oft tief verschneit san … :wink:

da trefferts wenigstens die richtigen - weil des san die letzten, die sich gedanken machen über den blauen planeten - und denen des wuaschd is, daß die scheiß-amis den schrott garantiert bei de oasch-hinesn produziern lossn werdn, die zsaumman 80% kaputtmacherpotential der erde repräsentieren…

… und ana für unterbelichtete männleins … :wink:

…de Spiagln von ana Kilo san nur orsch wenn da Pilot +130 Kilo auf de Schember haut.

…woar hiaza UNTA da Giartllinie…schnief in de hob i a ned vüüüh g’sehn wia i no diesseits dera Markn woar!
Dir tuat der Urlaub ned guat glaub i… di sticht schau wieda da Hofa… nau woart na waunnst wieda do bist werdst ehh wieda in Hockn untagehn! :wink: :grin: :grin:

…Bei dir is des wos aundares…bei dir san des de bradn Schuitan und ned de Fettleba die aussesteht wie a Feierwehrhöm :grin:

Oba Spass bei Seite…i hob in de SRAD Spiagln a immer nur meine Öbägn gsehgn :wink:
…und in Hockn untergeh is bei uns Standard oba wem sog i des du kennst eh mei Hockn.

Lg :wink:

Jo des san eher Ellbognspiagl. do hod ma sich imma uuur varenkn miaßn damit ma siagt wos HINTA de Öllbogn so vor sich geht!

heaz es zwaa bugglatn: ma kauft sich aa a moppet, damitma sicht wer hinta am foat - beim richtigen is eh kana vurau, deswegn haum ‚richtige‘ aa gscheite spiagln … :wink: